túra - 79 találat

Jó hír a kirándulóknak: újra látogatható a Rám-szakadék

július 23., 10:09

A népszerű kirándulóhelyet még áprilisban zárták le sziklaomlás veszélye miatt, ami mostanra megszűnt.

Galaxisközi kalandok a főváros közelében – 4 sci-fibe és fantasybe illő kirándulóhely

július 9., 10:47

A Dűnét, a Vaják világát és a Mars vörös talaját is felidézik ezek a különleges Budapest környéki kirándulóhelyek.

Ilyen, ha a katonai gyakorlóteret benövi a természet – Bejártuk a Kis-Strázsa-hegyi tanösvényt

július 4., 10:02

Érdemes kirándulóként felfedezni Esztergom környékét, mert olyan izgalmas túrákat találunk itt, mint például a Kis-Strázsa-hegyi tanösvény.

5+1 zöldterület, ahol lepkék és akár szalamandrák társaságában levegőzhetünk

június 12., 09:34

A csend és a nyugalom ellenére sem vagyunk egyedül a fővárosi parkokban és erdőkben – madarak és mókusok figyelnek bennünket.

Sportold át az éjszakát ingyenesen! – Hamarosan jön a Mozgás Éjszakája a Hősök terén és a Városligetben

június 7., 10:44

Június 14-én ismét megrendezik a Mozgás Éjszakáját, ahol szuper programok várnak ránk, ráadásul ingyenesen mozoghatunk több ezer ember társaságában.

Ezt az 5 különleges természetvédelmi területet fedezzétek fel a nyáron!

május 30., 09:54

5 izgalmas kirándulóhelyet mutatunk, ahol ritka és fokozottan védett növény- és állatfajokat is láthattok.

5 kirándulóhely, ahol fából ácsolt hidakon kalandozhatunk a természetben

május 29., 13:58

Egy túrát kimondottan feldobnak a fahidak, van olyan természetkedvelő, aki kimondottan ezeket az útvonalakat keresi. Összeszedtünk párat.

Együnk-igyunk, vigadozzunk és semmiképp se dolgozzunk – Szuper programok május 1-jére

A munka ünnepén azzal tudjuk a legméltóbban megsüvegelni a pénzkereső tevékenységünket, ha hátradőlünk, és csak élvezzük az életet meg a tavaszt.

Kalandos, romantikus vagy titokzatos – 5 különleges randihelyszín, amivel lenyűgözheted a párodat

Különleges, ám hangulatukban egymástól eltérő randihelyszíneket válogattunk össze, hogy minél kellemesebben érezhessétek magatokat választottatokkal.

Meseház az erdő mélyén – Az Anna vadászlak-körtúra

Az Anna vadászlak-körtúra a maga 7 km-es hosszával, 230 méteres szintemelkedésével és 3 órás menetidejével tökéletes egy ebéd utáni kirándulásra.

Heti programajánló: húsvéti programok, Fran Palermo-koncert, szezonnyitó a Vasúttörténeti Parkban

A húsvétot nem érdemes végig otthon tölteni, az idő kedvez például egy kiváló túrának, egy ejtőzős brunchnak, de egy locsolóbálra is kiruccanhattok.

Csúcsformában – Kirándulás a Budaörs feletti, panorámákkal teli Csíki-hegyek vonulatán

A Budaörsöt körbeölelő hegycsúcsok egymás utáni megmászása egy izgalmas, változatos, bő 8 kilométernyi, 3-4 órás és kilátásban gazdag túra.

Hétvégi programajánló: koreai bolhapiac, Budapest FotóFesztivál, Budapesti Színházak Éjszakája

A hétvége az aktív pihenésé is: változatos tavaszi programok az erdőtúrától a Színházak Éjszakáján át a Gastro Discóig.

Az eldugott nárciszmező és az „érdi Dunakanyar″ – Rövid délutáni túra Budapest közelében

Érd és Százhalombatta között nárciszt szedhetünk, vaskori emlékekben és a csodás kilátásban is gyönyörködhetünk.

Szopláki-ördöglyuk

A Szopláki-ördöglyuk egy sziklafal tövében nyílik, a Pilisszentkeresztről a Két-bükkfa-nyereg felé vezető turistaút mellett, misztikus neve pedig sárkányok és koboldok meglétét is feltételezi a barlangban. De nem kell félni, erről szó sincs!

Parasztromantika, Harry Potter-épületek, sziklák – Programtippek a március 15-i hosszú hétvégére

Vannak, akik többet pihennének vagy kikapcsolódnának az ünneplés helyett. Ők a március 15-i hosszú hétvégén egy nappal többet programozhatnak.

Sem sárkányok, sem koboldok nem lakják, csak télen a denevérek – A Szopláki-ördöglyuk

A misztikus nevű, különleges barlangrendszer egy sziklafal tövében nyílik, a Pilisszentkeresztről a Két-bükkfa-nyereg felé vezető turistaút mellett.

Hétvégi programajánló: Jégpályák Éjszakája, Totem Tribe, bunkertúra

Január 18. és 21. között sokféle program közül választhatunk: mozis eseményeken melegedhetünk, de éjszakai korizásra, bunkertúrára is számíthatunk.

6 sziklás kirándulóhely, ahol lemozoghatjuk a karácsonykor felszaladt kilókat

2023. december 29., 09:12

A karácsony három napja alatt degeszre esszük magunkat, amit érdemes egy kiadós kirándulással ellensúlyozni. Adunk pár tippet, hova menjünk.

Mutatunk 5+1 kirándulóhelyet, ahol lemozoghatjuk a bejglit

2023. december 27., 09:37

Mutatunk 5 olyan, Budapesthez közeli és tömegközlekedéssel is megközelíthető helyet, ahol jólesik lemozogni a karácsonyi ételsokkot.

Jobb, ha ezen a hétvégén nem tervezünk kirándulást a Pilisbe

2023. december 8., 10:44

Az elmúlt napok havazása veszélyhelyzetet teremtett a Pilisi Parkerdő területein.

Amelyik nem öl meg, az megerősít – Mire ügyeljünk, ha a gombák csodálatos világában kalandoznánk

2023. november 14., 11:14

A gombák csodálatos világába kalauzoltak el bennünket a Dunakanyarban. Az őszi erdő apró lakóit, növényeket, állatokat és főként ehető és mérges gombákat ismertünk meg.

Erdei játszótér, szarvaspörkölt és csodás panoráma – Magyarkúti körtúra az egész családnak

2023. november 10., 13:16

Az Irma-forrásnál kezdődő, könnyed körtúra tökéletes lehet a család minden tagjának, hiszen játszótér, panoráma, finom falatok és patakon való átkelés is akad benne.

Városi bóklászás helyett kalandozzatok a természetben! – 5 kirándulóhely a hosszú hétvégére

2023. október 20., 13:47

Összegyűjtöttünk 5 kirándulóhelyet, ha a városi bóklászás és a szórakozás helyett a természet felé vennétek az irányt.

Hétvégi programajánló – 28. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál, Kutatók Éjszakája, Első Pasaréti Utcabál

2023. szeptember 27., 13:57

Az ősz első hónapja egy szempillantás alatt eltelt, de azért érnek még meleg napsugarak és szuper programok szeptember 28. és október 1. között is, átfordulva az eggyel hidegebb hónapba.