Egy nemrég indult sorozatunk apropóján időről időre kiválasztunk 3 új helyet, amelyet aztán videón mutatunk be. Szétnéztünk már így a Valyo Kikötőben, a BÉLA-ban és a Málnában is, most pedig a La Fabbricát, a Standot és a Leót jártuk be kamerával. Ha lejjebb görgettek, részletesebben is olvashattok ezekről a helyekről.

La Fabbrica

Mario Palermo neve ismert a hazai olasz étteremes világban. A dél-olasz séf 2018 nyarától a Bazilikával szemben lévő La Fabbricában alkot házi tésztákat, pizzákat, a mediterrán konyha remekeit. A hely nemcsak étteremként, hanem bárként és trattoriaként is működik, a lazán elegáns fajtából. A kilátás pazar, az ételek ízesek és eredetiek.

Stand Étterem

Szulló Szabina és Széll Tamás párosa felforgatta a hazai gasztronómiai életet. Az Onyxban is együtt alkottak már, a Bocuse d'Or-on kiteljesedtek, a Belvárosi Piacon álló Stand25 Bisztró pedig a nagyközönségnek is elérhetővé tette a két ételművész alkotta remekműveket. A Standdal 2018 nyarán újra szintet léptek, a bisztróról ismét a fine dining irányába. Az elegáns belvárosi étteremben célzottan menüsorokat ehetünk végig, amelyek felvonultatják kettejük és csapatuk tudásának legjavát. Magyaros ízekre számítsunk, formabontóan, élményszerűen.

Leo Budapest

Nincs hova szépíteni, a Hotel Clark 8. emeletén lévő Leo Budapest a város egyik legelitebb és legszebb panorámás tetőterasza. Az esőerdőt idéző dekoráció között 360 fokban nézelődhetünk, szinte egy karnyújtásnyira van a Budai Vár, a Lánchíd és a Duna, de tökéletesen rálátni a Parlamentre vagy a Gresham Palotára is. Ahhoz, hogy saját bőrünkön tapasztaljuk meg, hogyan esik egy csinos koktél vagy egy gurmé vacsora a budai magaslatokban, az utcáról besétálva egész egyszerűen egy lifttel érkezhetünk fel. A konyhát a földszintről ismerős Beefbar viszi, asztalt viszont érdemes előre foglalni.