Mutatjuk a budapestiek kedvenc kávéit! – A Starbucks kávémesterének kulisszatitkaival

Ezek a fővárosiak kedvenc kávéi, mutatjuk azt is, hogyan lehet leginkább személyre szabni!

Új ázsiai gasztroudvar nyílt Kőbányán – Ez az Eastwin Square

2023. július 18., 14:56

Egy új ázsiai ételudvar nyílt Kőbányán, mi pedig már el is mentünk hozzájuk.

Ázsia változatos ízei és remek hangulat a Kolosy téren – A Miss Saigonban jártunk

2023. április 27., 13:48

A Kolosy tér tele van remek gasztrohelyekkel, azonban ha egy igazán autentikus pho levest, yaki udont vagy bún tésztát szeretnénk enni, akkor az ázsiai ízek világában utazó Miss Saigonban a helyünk.

Fülemülék éjszakája, Marina Satti, Budaörs Fesztivál – Programajánló (05. 05–11.)

2022. május 5., 16:28

Programajánlónkkal ezúttal sem okozunk csalódást nektek, hiszen a következő napok a gyerekektől az idősebb korosztályig mindenkinek tartogatnak izgalmakat.

A menő hawaii superfood már a belvárosban is elérhető – Buda után Pesten nyitott éttermet az ONO Poké Bowl & Bar

2021. május 14., 13:49

A Budán jól megszokott és közönségkedvenc „egészségtálakat” a belvárosban egyedi levesek, új desszert és változatos koktélok egészítik ki.

Különleges teázó nyílt a Vitkovics utcában matchás desszertekkel – Slow Cha

2020. február 11., 09:31

Krémes teakülönlegességek, intim hangulat, pár négyzetméter Japán: a Slow Cha már a nevében is jelzi, hogy itt belassulhatunk.

Ha eddig nem ismerted a japán konyhát, azért, ha ismered, akkor azért fogod szeretni a Kicsi Japánt

2019. augusztus 14., 17:31

Bár a tengerparttal nem rendelkező országok japán éttermei tartogathatnak meglepetéseket, a Kicsi Japán ennek pont a legpozitívabb oldalát hozza: döbbenetesen friss, lendületes, mégis hagyományos japán ízeket kaphatunk a Corvin negyed árkádai alatt.

Ahol japánul köszöntenek, és lazaccal fotózkodhatunk – Sushi Ocean

2018. július 12., 14:36

A japán gasztronómia nem áll meg a sushinál, kiváltképp nem a "gyors" verzióinál. A Sushi Oceanben mindent megtudhatunk az autentikus japán konyháról.

Friss és különleges ázsiai ízek – megnyílt a KHAN

2017. augusztus 16., 18:15

Az Ipoly utca eddig nem a kiváló ázsiai konyháról volt híres, ám a pár napja nyitott KHAN már első próbára belopta magát a szívünkbe. Nem csak a meglepő lokáció és menő dizájn miatt, hanem a rég nem látott kínálat és az ételek minősége, eredetisége miatt is .

Vietnami-kínai étterem a barátság jegyében - a Sáo哨-ban ebédeltünk

2015. május 7., 11:58

A vietnami-kínai ételeket kínáló Sáo哨-t 3 jó barát, köztük a jól ismert divattervező Anh Tuan jegyzi. Megnéztük a Gozsdu legújabb éttermét.