Kellemes kikapcsolódás a körúttól két lépésre – Ilyen az Anantara New York Palace Hotel Spa

2023. november 3., 11:51

Ha edzenél vagy kikapcsolódnál, az Anantara Hotel wellnessrészlege kiváló választás.

Kedvezményes programok az ÉnBudapestem applikációval – Fedezd fel újra Budapestet!

2023. október 25., 13:08

Egyre több fővárosi partner csatlakozik az ÉnBudapestem applikációhoz. Az alkalmazás célja, hogy a budapestiek kedvezményesen vehessék igénybe a főváros nyújtotta lehetőségeket.

Budapest, a barlangfőváros – 8 ismert és rejtett barlang Budán

2023. október 11., 13:36

Nincs még másik olyan főváros a világon, melynek utcái alatt olyan hosszúságú barlangok futnának, mint Budapesten.

„A metálosok között rengeteg kispolgár és unalmas hivatalnok van” – Cserna-Szabó András-interjú

2023. június 14., 09:57

Stay Brutal! metálantológia és Budapest Nagyregény. Cserna-Szabó András előbbinek ötletgazdája és szerkesztője, utóbbiba pedig az I. kerületről szóló fejezetet írja épp. Ezekről beszélgettünk vele.

A feszültség libegővel érkezik – Benéztünk a Minden rendben című film forgatásának kulisszái mögé

2023. január 31., 15:43

A Hajdu Szabolcs főszereplésével készülő, Minden rendben című film egyik legutolsó forgatási napján jártunk, a munka legizgalmasabb helyszínén, a libegőnél.

Két magyar fürdőnek is helye van Európa legjobb termálfürdői között a Mirror brit napilap szerint

2023. január 12., 11:31

A Mirror brit napilap összeállított egy hetes listát Európa legjobb és legszebb termálfürdőiből, amire mi is felfértünk, ráadásul egyedüli országként két fürdővel is: a Széchenyivel és Hévízzel.

Megvannak az idei év legkutyabarátabb helyei

2022. november 25., 15:42

Idén kilencedik alkalommal hirdették ki az Év kutyabarát helye-kampány díjazottjait: cukrászdát, kávézót, éttermet, panziót, szállodát és munkahelyet is jutalmaztak szerte az országból.

Titkos oázis a körút alatt – Kipróbáltuk az Anantara New York Palota spa- és wellnessrészlegét

2022. november 18., 11:51

Az Anantara New York Palota szállodájában található spa- és wellnessrészleget nemcsak a szállóvendégek, de külsős látogatók is igénybe vehetik. A körút alatt húzódó titkos oázist mi is felfedeztük.

A lecserélt szobrok, a lemaradt felirat és Ybl Miklós díszkútja – A Hősök tere története

2022. október 29., 00:00

Budapest első számú tere egyben a főváros legtágasabb és legnagyobb hatású tere is, ami a XIV. kerületben található, és a belefutó Andrássy úttal együtt a világörökség része.

Tű, cérna, olló és a szocializmus első önkiszolgáló boltja – A Röltex története

2022. április 20., 14:42

Ahogy élelmiszerért a közértbe, úgy fonalért még mindig a Röltexbe megyünk, akkor is, ha a vállalat már megszűnt. Honnan ered a szó, és mi történt a Röltexszel?

„Nem szabad megadni magunkat, mert csak egy életünk van” – interjú Görög Ibolyával

2020. január 20., 17:09

Az ország első számú protokollszakértőjével az illendőség pszichológiájáról, az emberi viselkedésről, és úgy általában az élet nagy kérdéseiről beszélgettünk, de megtudtuk azt is, mit gondol a férfiak közti kézfogásról, vagy mit csinál, ha rosszindulatú kommentelőkkel találkozik az interneten.

Kuriózum Pesterzsébeten: megmártóztunk Budapest egyetlen jódos-sós gyógyfürdőjében

2019. január 15., 11:50

A tavaly decemberben újranyitott Pesterzsébeti Jódos-Sós Gyógyfürdőnek egyelőre csak a belső fedett részlege látogatható, de az abszolút felveszi a versenyt a belvárosi fürdőkével.

Óriási csúszdák, rengeteg szauna és 11 új medence – megnyitott a Csillaghegyi Árpád Forrásfürdő

2018. november 9., 12:34

A Csillaghegyi Strand budapest legrégebbi, ősfás parkkal szegélyezett strandja volt, emellé épült fel most a hétszintes modern komplexum.

Helló, Duna-part és New York kávéház! – ezért özönlenek Budapestre a kínai turisták

2018. április 25., 16:19

Míg a 80-as, 90-es években japán turisták lepték el a Halászbástyát, és váltak kameráikkal a turistás poénok tárgyaivá, ma már inkább Kína ontja magából a kíváncsi tömegeket.

Erre kirándulj az országban télen! – Balaton

2018. február 5., 17:09

A Magyar Turisztikai Ügynökség kedvcsináló videókon lát minket el tippekkel azzal kapcsolatban, merre és mit érdemes kipróbálnunk az országban télen. A negyedik állomás a Balaton.

Erre kirándulj az országban ősszel! – a Balaton és környéke

2017. november 16., 18:29

A Magyar Turisztikai Ügynökség kedvcsináló videókon lát el tippekkel azzal kapcsolatban, merre érdemes indulnunk ősszel az országban, és mit nézzünk meg ott. A negyedik állomás a Balaton és környéke.

Budapest, a gyógyvizek városa – 4 kihagyhatatlan gyógyfürdő

2017. július 25., 16:22

A magyar főváros egyik fő vonzerejét jelentik a termálvizes gyógyfürdők, de ahány fürdő, annyi szokás, így bemutatunk négy komplexumot különböző profilokkal, szolgáltatásokkal és hangulattal.

Hétvégi programajánló (01.19–22.)

2017. január 19., 13:23

Két komolyabb jégpályás rendezvény lesz most hétvégén, de aki nem szeretne kint fagyoskodni, annak benti programokat is tudunk ajánlani.

Friss, illatos kenyér, ahogy dédanyáink sütötték – Kiskovász Pékség

2016. december 15., 15:55

Ha az egykori balett-táncos 8 éve nem mondott volna búcsút az Operaház színpadának, akkor most Budapest szegényebb lenne az iparival össze nem hasonlítható pékárukkal.

Omorovicza – Luxus szépségszentély az Andrássy úton

2014. szeptember 2., 02:00

Az Omorovicza szalonban jártunk, hogy megismerkedjünk termékeikkel és kipróbáljunk egy kezelést is.

Budapest ikonikus helyei - Hősök tere

2013. július 16., 02:00

Budapesten összesen négy Hősök tere van, mégis mindig ugyanarról az egyről van szó. Az egyik leglátogatottabb és kétségtelenül a legtágasabb tér története a 18. és 19. század fordulóján kezdődött, és azóta renegeteget változott.