Különleges ramen a belvárosban – Megnéztük a TON-ICHI-t

2023. október 26., 14:12

Japán leveskülönlegesség a belvárosban – kóstold meg a tonkotsu rament a TON-ICHI-ben!

Nagyobb helyen, még több levesalappal újít kedvenc ramenezőnk – Elköltözött a Ramenka

2023. október 6., 15:56

Tíz év után nagyobb, tágasabb helyen folytatja a város egyik legkedvesebb ázsiai levesezője, a Ramenka.

Nyithat még száz reggelizőhely, de minek? – A Vietnámigulyás.hu HK-ban egy harapás után csendben maradtunk

2023. szeptember 13., 17:54

Egzotikusnak mondható reggelit ültünk el a Vietnámigulyás.hu HK-ban. Még a szavunk is elakadt.

Kifinomult bisztró barátságos hangulattal – A Mandragórában egy modern családi étteremre találtunk

2023. május 23., 12:55

A Mandragóra terasza kihagyhatatlan tartozéka a budai nyaraknak, az ebédmenük üdítően hatnak a munkanapokra, a kreatív, hetente változó fogások pedig kozmopolita életérzést hoznak a Kacsa utcába.

Nagy társasági vacsorákhoz ajánlunk új helyet – What’s Running leves- és hot pot étterem

2023. május 2., 12:06

Az egyik ismert hazai szusifranchise futószalagon érkező alapanyagokkal variáló hot pot éttermet nyitott a Bazilika közelében. Náluk jártunk.

Ázsia változatos ízei és remek hangulat a Kolosy téren – A Miss Saigonban jártunk

2023. április 27., 13:48

A Kolosy tér tele van remek gasztrohelyekkel, azonban ha egy igazán autentikus pho levest, yaki udont vagy bún tésztát szeretnénk enni, akkor az ázsiai ízek világában utazó Miss Saigonban a helyünk.

The Fran Palermo Funeral Band, WAMP, 19. Verzió Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál – Programajánló (11. 03–09.)

2022. november 3., 11:03

Novemberben sem kell otthon ülnünk, hiszen a főváros sok izgalmas programot tartogat számunkra, hogy ne essünk bele a hírhedt őszi depresszióba!

27. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál, Quimby-koncert, Főzdekocsmák Éjszakája – Programajánló (09. 29. – 10. 05.)

2022. szeptember 29., 14:25

Erre a hétre bőséges programlistát állítottunk nektek össze, úgyhogy nézzétek át jó alaposan, nehogy lemaradjatok a számotokra legizgalmasabb eseményről!

A Kazinczy – Bemutatjuk Pest egyik legmenőbb és legváltozatosabb gasztroutcáját

2022. június 27., 10:48

A Kazinczy utca elképesztően színes forgatagában ráérősen nézelődve végigsétálni olyan, mintha turisták lennénk a saját városunkban, pedig ez az utca talán nem is lehetne budapestibb.

Szállodateszt – Egy éjszaka az Anantara New York Palotában

2022. június 24., 11:25

Lehetőségünk nyílt, hogy a földszinttől a padlásig bejárjuk az Anantara New York Palotát, és megtapasztaljuk, milyen eltölteni egy éjszakát Budapest egyik legkülönlegesebb szállodájában.

10. Friss Hús, nyárindító növénycsere, My Chemical Romance-koncert – Programajánló (06. 02–08.)

2022. június 2., 14:30

Közeleg a pünkösdi hosszú hétvége, amelynek már azért is örülhettek, mert a pihenés mellett, aktív programokat is ajánlunk nektek a kikapcsolódásra!

Ha nem lenne karantén, már a sarokig állna a sor – Megnéztük a #Bi vietnami bisztrót!

2021. március 12., 15:55

Harsanó ázsiai ízek, fúziós konyhatechnikák és baráti árak – nagyon össze kell szednie magát annak, aki idén jobb ázsiai helyet akar nyitni, mint a #Bi Vietnamese food & bar.

Világszínvonalú szecessziós koktélbár nyílt a Gresham-palotában – kelet és nyugat találkozása a Múzsában

2020. október 8., 15:54

A szecesszió kifinomultsága és szépsége ihlette Budapest legszebb és egyben az ország első luxus kézműves koktélbárjának kínálatát.

Szürke marha, vajas tea és momo – a város legkedvesebb kifőzdéjében igazi tibeti fogásokat kapunk

2020. szeptember 1., 13:47

Tibeti kitérő a Bakáts téren – autentikus tibeti fogások és vajas tea a Namgyal Momo Tibeti Étkezde És Teázóban.

Házias japán fogások és italritkaságok a Kazinczy utcában – a WAFU-ban jártunk

2020. augusztus 6., 14:25

Izgalmas japán comfort food, válogatott japán röviditalok és koktélok – a Kazinczy utcai WAFU-ban olyan, mintha kicsit Japánban lennénk.

Ha unod az Aperolt, válts japán gin-tonikra – a Nebuta teraszán forradalmasíthatjuk a nyári lazulást

2020. július 13., 16:31

A Nebuta nem az a tipikus japán étterem, ahol a sushiban kimerül a felhozatal - itt egészen érdekes, és ugyan annyira klasszikus vonalát ismerhetjük meg a keleti konyhának.

A budapesti gasztró fenegyereke, Huszár Krisztián új helyet nyitott, fókuszban az ikonikus levessel – megnyitott a Vietnamigulyás.hu

2020. június 24., 10:56

Amit eddig szerettünk Huszár Krisztiánban, azt most a tökélyre pörgette: megnyitott a Vietnamigulyás.hu – jobb, mint valaha!

Nebuta: ahol a ramen a japán tradíciót követi

2020. február 26., 16:06

Tavaly év végén nyitotta meg kapuit a Nebuta japán étterem, ahol páratlan aprólékossággal és minden részletre kiterjedő figyelemmel készülnek az ételek, a japán tradícióknak megfelelően.

Vasárnapi húsleves és rántott hús japánul - megnyitott a Nebuta

2020. január 15., 15:01

A japán perfekció nemcsak a kütyükre igaz - a konyhában is előszeretettel emelik művészi szintre a más országokban tanultakat. A japán húslevest és rántott húst, vagyis a rament és a katsut középpontba állító Nebutában erről bármikor megbizonyosodhatunk.

Az élet tészta nélkül olyan, mint zene vagy szerelem nélkül – megnyílt Óbuda tésztaparadicsoma, a Lashka

2019. december 4., 17:31

Spagetti, linguini, tagliatelle, csusza, ravioli, tortellini, olasz tészta, japán tészta, magyar tészta – a tésztakedvelők új zarádokhelye nyílt meg Óbudán – irány a Lashka Tésztaműhely!

A Night Marketről a Blahára – hagyományos, mégis újító kínai street food a Happy Pandában

2019. november 14., 16:04

A palacsintába töltött rántott hús nem a magyar vasárnapi menü nagyon durva félreértelmezése, hanem egy autentikus észak-kínai street food, amit a Blaha Lujza tér mellett, a Happy Pandában kóstolhattok meg – többek között!

Már menet közben is szürcsölhetjük a Ramenka leveseit

2018. augusztus 8., 13:17

Sétálva is fogyaszthatjuk mostantól a Ramenka forró, tartalmas ázsiai leveseit.

Diszkréten az élvonalban - megnéztük, mi változott a Baraka Étteremben

2018. január 17., 15:01

Mostani fomrájában 2015 májusa óta beszélhetünk a Barakáról. Nyitás óta nem jártunk náluk, így időszerű volt a látogatás.

Itt csaknem minden vendég japán - Biwako Ramen House

2016. július 19., 13:59

Az Eötvös utcai Biwako Ramen House-ban jártunk, autentikus ízekkel találkoztunk, és megtudtuk, miért ne mondjuk ki náluk az "uszoda" szót.

A felkelő Nap húslevese - Megnyitott a Ramenka

2014. június 17., 02:00

A bulinegyedet kedden nyakon öntötték rámennel.