Tudjuk, hol állsz sorba jövő héten! – Az év egyik legizgalmasabb ázsiai bisztrója nyitott meg a Hunyadi téren

2023. december 7., 13:19

Cheeseburger spring rolls és mekis almás pite vagányra kalibrálva – a ZEN Eatery az év egyik legjobb ázsiai étterme lett!

Pesten innen, Budán túl – A főváros két részből álló kínai negyedéről mesélünk podcastünk legújabb részében

2023. április 19., 12:21

A Pesten innen, Budán túl podcast negyedik epizódjában Lưu Trọng Vinh, vagyis Vini volt segítségünkre, hogy bevezessen minket a Kőbányai úti piac és a Monori Center világába.

Filmek, amikért érdemes moziba menni – Februári moziajánló

2023. február 9., 15:40

Az olyan rendezők legújabb alkotásai mellett, mint Steven Spielberg, Darren Aronofsky vagy Martin McDonagh, több filmfesztivált is ajánlunk februárra.

2023 Valentin-hétvégéjén debütál a magyar–vietnami romantikus film, Az almafa virága

2022. december 23., 10:00

A Nemzeti Filmintézet által közzétett első előzetes a film szenvedélyes pillanataira fókuszál.

Városi sétánkon a 70-es évek fiataljainak életét vegyítettük a hazánkban tanult vietnami egyetemisták kultúrájával

2022. november 22., 11:31

Ezen a fontos mérföldkövön is túl vagyunk: megannyi offline városi sétát ajánlottunk már olvasóinknak, de idén októberben megvalósult az első valós, ingyenes We Love Budapest-séta.

Titkos oázis a körút alatt – Kipróbáltuk az Anantara New York Palota spa- és wellnessrészlegét

2022. november 18., 11:51

Az Anantara New York Palota szállodájában található spa- és wellnessrészleget nemcsak a szállóvendégek, de külsős látogatók is igénybe vehetik. A körút alatt húzódó titkos oázist mi is felfedeztük.

Nádas Péter 80, The Cure-koncert, sörkóstoló a Svábhegyi Csillagvizsgálóban – Programajánló (10. 20–26.)

2022. október 20., 16:31

Bár egyre hűvösebb az idő, kimozdulni még mindig ér, főleg, ha izgalmasabbnál izgalmasabb események csalogatnak ki a kényelmes otthonból!

Októberben sétálj velünk! – A 70-es évek diákéletének kultikus helyszínei, zenéi és a vietnami–magyar kapcsolatok

2022. október 17., 15:33

A 2023-ban mozikba kerülő, Az almafa virága című nagyjátékfilm a 70-es évek hangulatát viszi vászonra, mi pedig októberben egy kicsit segítünk a filmre hangolódásban.

Szállodateszt – Egy éjszaka az Anantara New York Palotában

2022. június 24., 11:25

Lehetőségünk nyílt, hogy a földszinttől a padlásig bejárjuk az Anantara New York Palotát, és megtapasztaljuk, milyen eltölteni egy éjszakát Budapest egyik legkülönlegesebb szállodájában.

Tavaszi újdonságok a Caphe by Hai Namban – Még jobb brunchfogásokat kóstolhatunk kedvenc vietnami kávézónkban

2022. május 23., 11:10

Május 23-án debütál kedvenc vietnami kávézónk új menüje, de mi már kipróbáltuk a különleges fogásokat.

Kínai, vietnami, japán, koreai látványkonyhás street food büfék egy tető alatt, a Keleti pályaudvarnál

2022. március 2., 12:04

Tavaly ősszel nyitott meg az Asian Street Food névre hallgató ételudvar a Thököly úton, a Keleti pályaudvar szomszédságában. 10 látványkonyha, 10 különböző stílus és ízvilág keveredik.

„Mindenki különleges virág a világban” – Növények és autentikus vietnami lakberendezés a Lam Sơn Life-ból

2022. február 3., 15:11

A Gellérthegy utcában megbújó, picike vietnami lakberendezési tárgyakkal, kávéval és növényekkel foglalkozó bolt legalább annyira bájos, mint tulajdonosainak a címben olvasható életfilozófiája.

Bréking: magyar séf írja tovább a Costes Downtown történetét

2022. január 7., 09:54

A Costes Downtown konyhájának irányítását a húsz év után külföldről hazatérő Molnár Márk veszi át.

Francia–arab street food vietnami csavarral az Andrássy úton – Edy’s French Tacos

2021. május 21., 13:51

A French tacos a legenda szerint néhány arab kebabos válasza a hamburger, a döner és a burrito uralta street food kínálat alternatívakeresésére a 2000-es évek elején.

Ha nem lenne karantén, már a sarokig állna a sor – Megnéztük a #Bi vietnami bisztrót!

2021. március 12., 15:55

Harsanó ázsiai ízek, fúziós konyhatechnikák és baráti árak – nagyon össze kell szednie magát annak, aki idén jobb ázsiai helyet akar nyitni, mint a #Bi Vietnamese food & bar.

„Vietnamban a legjobb kávét a sikátor végén, a harmadik emeleti lukban találod” – a Caphe by Hai Nam tulajdonosával beszélgettünk

2020. október 13., 13:46

A világ 3 legnépszerűbb kávéstílusa egy helyen – megnéztük a Caphe by Hai Namot.

Közép-vietnami ízek az Akácfa utcában – megnéztük a Hu Lu Lu vietnami éttermet

2020. augusztus 18., 11:47

Mangós curry és rántott hús – az Akácfa utcai Hu Lu Lu Közép-Vietnamba hív minket.

Négy étterem, ahol az ízekkel messzire utazhatunk idén nyáron

2020. augusztus 6., 12:10

Vacsorázzunk izgalmas helyeken, ha nem utazhatjuk be idén nyáron a világot!

Kortárs ázsiai felsőfokon – a Sáo és a KHAN után megérkezett a trió harmadik tagja, a QUÍ

2020. július 31., 13:04

Kortárs thai és vietnami fogások gyönyörű környezetben – megérkezett a Sáo és a Khan harmadik terstvére, a Quí!

Madame Pho, ahol a vietnami nagymama főz – autentikus vietnami étterem nyílt a Corvin negyedben

2020. június 11., 15:55

A pár hónapja megnyílt Madame Pho igazi gyöngyszem, ahol autentikus vietnami fogásokat találunk.

Hagyományőrzés modern szemlélettel – mutatjuk, milyen különlegességekkel készül az ünnepekre a Mátka

2019. december 18., 11:42

Emlékek a gyerekkorból, modern szemlélettel átdolgozva – ez adta meg a karácsonyi menü tematikájának irányvonalát. Megnéztük, mivel készül a Mátka az ünnepekre!

Elképesztő felhozatal várja a teázás szerelmeseit a belváros teaüzletében: Bonthé

2019. november 22., 17:25

Az Uránia mozi és a Szent Rókus Kórház közti rövid szakaszon, a Rákóczi úton idén tavasszal nyílt teaüzlet tényleg minden igényt kielégít, ha teázhatnékunk támad. Meglátogattuk, és teát is kóstoltunk.

Hogyan lehet „pho-zni”? – a város legjobbjainak tippjei és emlékei

2019. január 23., 16:09

Vietnam világhódító főételének is beillő levese, a pho, melyből már itthon is lehet enni szinte minden sarkon. Az első ízemlékekről, az első leves elkészítéséről és a fő buktatókról beszélgettünk a Hai Nam, a Funky Pho és a Hanoi Xua vezetőivel.

Gasztrotrendek 2019-re, avagy mit várhatunk az évtől?

2019. január 11., 14:47

Nagyobb kitekintéssel a nemzetközi tendenciákra és a magyar gasztroszcénára összegyűjtöttünk pár már megjelenőben lévő – és lehet, hogy hamarosan berobbanó – gasztroújdonságot.

Saigon Bisztró - megbízható vietnami konyha a Szondi utcában

2018. augusztus 17., 18:58

A Szondi utcai Saigon Bisztró nem új hely, 4 éve látja vendégül a vietnami ízekre vágyókat a Szondi utcában. Kipróbáltuk.