Vagány koktélok, látványos tálalás, világ körüli kalandok – A ShowRumban jártunk

2023. június 8., 12:15

A ShowRum spirit- és koktélkínálata teljesen eltér a megszokottól, igazi ritkaságokat kóstolhatunk, a signature koktélok pedig mind ízben, mind látványban abszolút egyedi élményt kínálnak.

Ikonikus mediterrán fogások, magyar különlegességek – A Caviar&Bull igazi rejtett kincs a hazai gasztrotérképen

2023. február 3., 12:08

A főváros legjobb hoteljeibe már nem csak a külföldi vendégek térnek be, nekünk is érdemes ellátogatni, ha különleges és világszínvonalú gasztronómiai élményeket keresünk.

7 budapesti étterem és bár is szerepel a neves brit gasztrooldal legjobb éttermeket ajánló listáján

2022. november 14., 12:02

Újabb remek gasztrohír azt követően, hogy közzétették a 2022-es Michelin-listát, hogy a 50 Best Discovery oldal friss listája is nyilvános lett, és arra is felkerült jó pár budapesti étterem.

„Közösséget építünk” – Egyéves lett a Dabas Deli Bistro

2022. október 5., 12:31

Budapesttől mintegy 30 percre bújik meg Dabas, ez a homokhátsági kisváros, ahol éppen egy éve nyitott meg a Dabas Deli Bistro.

Magyarország 2. helyezett! – Lezajlott a Bocuse d’Or európai selejtezője a Hungexpón

2022. március 24., 18:51

Lezajlott a Bocuse d’Or Europe európai selejtezője a Hungexpón.

Gasztrotérkép készült az újlipóciai Pozsonyi út legjobb helyeiről

2022. február 14., 13:58

A Pozsonyi úton régóta jelen levő minőségi gasztrohelyek, kávézók, pékségek összefogását szeretné elindítani a Sarki Fűszeres.

Csodás ízek, finom falatok, hazai halak – Megnéztük a Halkakas halboltot és halbárt a Margit körúton

2022. február 7., 13:57

A Dohány utca népszerű halbisztrója Budán is feltűnt, a Margit körúton nyitott meg új egységük, ami egyszerre halbolt és halbár mindenféle hazai halból készült finomsággal. Kóstoltuk, imádtuk!

Pazar ínyencségekkel, tüzes flamencóval és spanyol dallamokkal nyitott meg a Felisa Tapas Bar

2021. június 4., 11:50

Nem kell messzire utaznunk, hogy pár órára Spanyolországban érezzük magunkat, hiszen májusban a Bazilika szomszédságában megnyitott a Felisa Tapas Bar.

Erdélyi gourmet-mesevilág – A SZÉK Restaurant & Barban jártunk

2021. május 26., 15:27

A SZÉK Restaurant & Bar tele van fordulatokkal, csavaros megoldásokkal, és igazi modern gasztronómiai sztori kerekedik ki belőle. Kipróbáltuk, és mesés utazást tettünk az erdélyi ízek világába.

Autentikus thai ételek és az a híres vendégszeretet – íme 4 budapesti étterem, akik kiérdemelték a Thai Select tanúsítványt

2020. október 2., 16:18

A Tom Yum étteremeiben 70 thai különlegesség és annak több mint 300 variácója közül válogathatunk kedvünkre!

Séfcserék és átigazolások 2018 első felében

2018. április 6., 12:31

Bezárt egy ex-Michelin-csillagos éttermünk, mely helyére minden bizonnyal nagyon izgalmas koncepció érkezik, a nagy múlttal rendelkező Gundel egy igazi szaktekintéllyel erősít, egy sok ideig valamiért mindig a penge élén táncoló étterem merész új konyhafőnökökkel húzza újra számításait, egy mindig figyelemre méltó fine dining konyha pedig szintén új séfet igazolt.

Ezek a helyek nyithatnak 2017-ben

2016. december 29., 10:02

Ezt-azt már suttognak a városban, hogy merre, milyen új helyek nyitnak majd. Pár információt mi is szívesen megosztunk.

Barbecue fűszert kapott a BRKLYN – megnyílt a The Market

2016. szeptember 2., 18:54

Egy izgalmas étterem sült ki abból, hogy összerakták a piacot, a BRKLYN-t és Wolf András séfet. A The Market megnyitóján jártunk.

A főzelék is lehet izgalmas - Megjelent Főzelékes Feri könyve

2014. október 15., 02:00

Mit alkot egy agrármérnökből lett szakács a konyhában? Választ kaphatsz Szatmári Feri, vagyis a Főzelékes könyvéből.

Budapest újratöltve - trendek, kultúra és gasztronómia a városban

2011. szeptember 30., 02:00

A We Love Budapest egy trendhagyó konferencián mutatja be Budapest progresszív, lassan metropolisszá avanzsáló jellegét a magyar főváros úttörő arcaival karöltve.