Hétvégi programajánló: koreai bolhapiac, Budapest FotóFesztivál, Budapesti Színházak Éjszakája

A hétvége az aktív pihenésé is: változatos tavaszi programok az erdőtúrától a Színházak Éjszakáján át a Gastro Discóig.

Modern külső, budai báj, napfényes tér – Megnéztük a felújított VakVarjú Budát

A megújult VakVarjú Budában nemcsak jót ehetünk, de egy komplett gasztroélményt is kapunk.

Számos meglepetést tartogat ez a Budapest-közeli bisztró és hotel – A HIGH5 Bistro és a Flow Hotel & Conference

2023. szeptember 11., 10:14

28 km-re Budapesttől, az M5-ös autópálya inárcsi lehajtójánál találjuk a Flow Hotel & Conference-t és a HIGH5 Bistrót, ahol a modern stílus és az elegancia barátságos kiszolgálással párosul.

A Zene Háza előtti zenei játszón felnőttként is önfeledten kongáztunk és ugráltunk a „hangszereken”

2022. július 26., 13:08

Lényegében bármivel zenélhetünk a Zene Háza előtti zenei játszón, többek között párnákon ugrálva, csempéken lépegetve vagy dobolva is. Itt még a felnőttek is önfeledt gyerekek lehetnek.

Hajrá, magyarok! – Helyek, ahol felszabadultan drukkolhatsz az Eb-n részt vevő magyar válogatottnak

2021. június 9., 13:49

Már csak pár nap, és június 11-én elstartol a 2021-es foci-Eb. Nálunk az első meccset június 15-én rendezik meg. Ajánlunk pár helyet, ahol háborítatlanul üvöltheted, hogy: „Hajrá, magyarok!”

A nyugalom oázisa lesz a Duna Terasz Grande

2021. május 25., 15:12

Az egykori Duna-parti ipari környék helyét felváltotta az otthon és a kikapcsolódás terepe, ahol a főváros egyik egyedi, zöld szemléletű lakóingatlana, a Duna Terasz Grande fejlesztése zajlik.

A park, amit sokszor megkérdőjelezünk, de valójában örülünk neki – bejártuk a Széllkaput

2020. október 5., 15:57

Az egykori rozsdaövezetből dimbes-dombos természet lett, ahol a fűre lépni szabad és ahová a nyitás után rögtön beköltözött az élet.

Erdő a panelrengetegben – az újpesti Farkas-erdő, a futók és a kutyások paradicsoma

2020. június 24., 12:42

A káposztásmegyeri lakótelep szomszédságában terül el az 51,7 hektáros Farkas-erdő, ami nem véletlenül a helyiek népszerű kirándulóhelye.

Budapest 2019-ben: így változott a város idén

2019. december 17., 16:50

Mi épült? És mi minden tűnt el? Hogyan változott 2019-ben Budapest? Hamarosan véget ér ez az év is, így egy kicsit megálltunk, hogy visszapillantsunk rá.

Holdra szállós játszótér, sportkert és pihenősétányok – közösségi tervezéssel újult meg a Holdudvar park

2019. július 8., 14:02

A 70-es években elkészült népszerű óbudai Holdudvar park a környékbeli lakók bevonásával újult meg.

Hatalmas játékvár, futókör és bográcsozós helyek a felújított csepeli Rákóczi Kertben

2019. május 13., 18:21

Megújult a csepeli Rákóczi Kert, ami kicsiknek-nagyoknak kínál szuper kikapcsolódási lehetőségeket.

Hatalmas játszótérrel, sportpályákkal és madaras tanösvénnyel újult meg a II. kerületi Adyligeti park

2019. május 8., 18:44

Közösségi tervezést követően játszótérrel, kültéri kondiparkkal, sportpályákkal újult meg a népszerű kirándulóhely közelében lévő Adyligeti park.

Két év után kinyitott a wellnessrészleggel bővült, felújított Dagály Strandfürdő – megnéztük, milyen lett

2018. augusztus 24., 18:30

Termál és wellnessrészleg, strand-, tan- és úszómedencék, játékos vizes park a legkisebbeknek és számos sportpálya – ilyen lett a felújított Dagály.

Dél-Buda egyik kedvence lehet - hamarosan elkészül a Bikás park

2014. július 11., 02:00

Bemutatjuk, hogy mi történt és várhatóan mi fog történni a kelenföldi parkban.

Indul a strandszezon!

2013. április 30., 02:00

Új csúszdákkal, új szolgáltatásokkal, számos kedvezménnyel, családi jegyekkel, Strandváró nappal várják idén is a nap és a víz szerelmeseit a budapesti strandok.

Budára fel!

2011. október 18., 02:00

A hűvösebbre forduló őszben ezúttal Buda felé vettük az irányt, meglátogattuk régi kedvenceinket és remek új helyeket fedeztünk fel!