liszt ferenc nemzetközi repülőtér - 8 találat

Ferihegy madarai, Radnóti mellszobra, a Gomba – Eltűnt budapesti tárgyak

Némelyik közülük örökre felszívódott, mások funkciójukat vesztették vagy elkerültek eredeti helyükről. Tudjátok, mi az a csibilámpa?

A terminál, ami felülről egy repülőgépet formáz – Bejártuk Ferihegy 1. zárt tereit

2023. július 25., 14:07

Bejutottunk a jó ideje zárva tartó, legendás Ferihegy 1. termináljába, és a csarnoktól kezdve az egykori irányítótornyokig és check-in pultokig bejártunk és megnéztünk mindent.

Mostantól 100E Airport Express jelzéssel szállítja az utasokat a reptéri busz

2023. április 4., 14:33

Áprilistól új néven közlekedik a belváros és a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér között járó 100E busz. A járat nevében már most meglévő 100E jelzés kiegészül az Airport Express felirattal.

Európa legjobbja lett a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

2023. március 6., 10:42

A Repülőterek Nemzetközi Tanácsa bejelentése szerint az utazóközönség szerint a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér a legjobb a 15-25 milliós utasforgalmat bonyolító európai légikikötők között.

Van egy soha nem alvó miniváros, hogy mi zavartalanul utazhassunk – A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér titkos részei

2022. június 17., 10:26

Ellátogattunk a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre, és betekintettünk abba a logisztikai folyamatba, amely zavartalanná teszi utazásunkat. Utasok elől elzárt részekre is belestünk.

Reptéri fejlesztések – Új terminál épül Ferihegyen, az 1. terminál felújítása pedig három év múlva ér véget

2022. február 17., 14:35

A Budapest Airport az elmúlt években közel 70 milliárd forintot fordított reptéri fejlesztésekre, a beruházások a 3. terminál építésével és az 1. terminál felújításával folytatódhatnak.

Hírünk a nagyvilágban, avagy így utaznak a magyarok – Kordos Szabolcs, a Turista from Hungary és az Airport, Hungary című könyvek szerzője

2020. augusztus 4., 14:26

Bár még mindig tartja magát valamennyire az a vélemény, hogy milyen szörnyű turisták vagyunk, az alábbi interjú bőven árnyalni fogja a képet: nem vagyunk rosszabbak másoknál.

Látványos, járművekből álló gigainstalláció készült a ferihegyi repülőtér 70. születésnapja tiszteletére

2020. május 8., 10:54

Idén 70 éves a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, és ez adta az ötletet, hogy egy nagyszabású, több mint 30 különböző járműből álló, 3500 négyzetméteres installációval ünnepeljék meg a jeles napot.