kávézó - 437 találat

Európában is ritkaságszámba menő kávét kóstolhatunk a Kálvin tértől pár percnyire

október 4., 13:12

Olyan ritka kávét kóstolhatunk a Szerb utcában található helyen, amelyből csak egyetlen repülőnyi érkezik Európába.

Másik Szoba

október 1., 11:27

A Budapest Bike Maffia munkásságát nehéz kikerülni, hiszen 2011-es alapításuk óta rengeteg jótékonysági akció fűződik a nevükhöz, ráadásul egy kávézójuk is van, ahol a fogyasztással közvetlenül segíthetjük a munkájukat.

Helyek a Bikás park környékén, ahol jókat ehetünk, ihatunk

október 1., 10:29

Gyerekkel, kutyával, sportolás előtt vagy után – ezeken a helyeken érdemes enni és inni a Bikás park környékén.

Panderas Pékség és Kávézó

szeptember 27., 14:30

Ha nem is keressük, azért a külső kerületek is rejtenek kiváló pékségeket, kávézókat és gasztroegységeket, ilyen a XV. kerületi Panderas Pékség és Kávézó is. A hely pontosabban a Kolozsvár utcában foglal helyet, szemben a piaccal és a környék legendájával, a PléhCsárdával.

mesterbike & coffee

szeptember 27., 13:22

A specialty kávét és a kerékpározást egyaránt hitelesen képviselő mesterbike & coffee egy kis családi vállalkozásként indult, most pedig ott tart, hogy van egy tágas, fényes és elég ütősen berendezett helyük a Mester utcában.

Mindig friss, mindig barátságos – A Panderas Pékségben jártunk

szeptember 26., 11:16

A XV. kerület egyik forgalmas pontján júliusban megnyitott pékség és kávézó hamar a környék kedvencévé vált. Nem véletlenül.

Legszebb emlékeink foszlányaiként kelnek új életre kedvenc budapesti helyeink az Instagramon

szeptember 23., 10:03

Pont úgy, ahogyan gondolni szeretünk rájuk, amikor eszünkbe jut egy ott megtörtént kellemes baráti beszélgetés vagy randevú.

8 bringás hely, ahol nemcsak te, de a biciklid is megpihenhet

szeptember 19., 11:16

Bringázás közben jólesik megállni egy kávéra, falatra, szusszanásra vagy azért, hogy pumpáljunk egyet a kerékbe, vagy meghúzzunk egy-két csavart.

Grinta Bike & Cafe

szeptember 17., 14:15

A Margit-negyedben lévő Grinta Bike & Cafe egyszerre kávézó, showroom, bolt és szerviz, vagyis a profi országúti bringázás szerelmeseinek, művelőinek és rajongóinak fontos találkozási pontja és törzshelye is egyben.

Skandináv, olasz vagy vietnámi – Tudod, mi a különbség a különböző kávék között?

szeptember 12., 15:50

5 különleges kávékultúrát mutatunk, amelyet Budapesten is kipróbálhatunk.

Napocska Kávézó

szeptember 9., 14:31

Budapest egyik legcukibb és leghangulatosabb minikávézójaként emlegethetjük a Lehel téri piac melletti Napocskát, mely előtte egy üresen álló újságosstand volt. Egy fiatal pár hozott újra fényt a kis bódéba, és kávézót alakítottak ki belőle.

StarDogs Kávézó

szeptember 9., 13:09

Ma már van egy pár kutyás kávézó a fővárosban, de nem sok, és külön öröm, ha egy kijjebb eső kerületben is találni egy olyan helyet, ahol a kutyánk épp olyan jól érezheti magát, mint mi. A StarDogsban tényleg a négylábúak a sztárok!

Helyek a Corvin-negyed környékén, ahol jókat ehetünk, ihatunk

szeptember 5., 11:04

Modern vietnámi, kraft sör Mekka, szaftos burgerek és az egyik legjobb indiai kifőzde – többek között ezeket találjuk a Corvin-negyed környékén.

Sorsszerű találkozás – Lepukkant kioszkból varázsolt szívmelengető kávézót a fiatal pár

augusztus 28., 10:05

A Lehel téri piacnál, egy régóta üresen álló egykori újságosstand hűlt helyén nyitott meg Budapest egyik legcukibb és leghangulatosabb minikávézója.

Ebben a zuglói kávézóban kutyának és gazdinak is nagyon jó lenni

augusztus 27., 11:31

Kipróbáltuk a Rákos-patak menti StarDogs Kávézót, és persze vittünk magunkkal egy négylábú tesztelőt is.

Reggeli hamburger és misóba mártott croissant – A Sas utcai VAJ-ban jártunk, ahol mennyei a brunch

augusztus 15., 11:06

Nemrég a VAJ Sasba látogattunk el, aminek apropója az volt, hogy leteszteltük a brunchmenüt, amivel kenyérre lehetett kenni minket.

Nemcsak szépek, de fel is frissítenek – 5 jeges ital a nyári forróság ellen

augusztus 12., 14:40

Frissülj fel az öt legszebb Budapesten kapható hideg itallal!

Helyek a Boráros tér környékén, ahol jókat ehetünk, ihatunk

augusztus 7., 09:07

Rossz híre ellenére a Boráros környékén is lehet jókat enni – pár utcán belül találunk perzsát, indiait, tibetit, japánt, görögöt és még magyart is!

Kultúrkávézót nyitottak Puzsér Róberték

augusztus 3., 11:02

A kávézóval az érdemi vitának szeretnének teret adni a gyűlölködéssel szemben.

Megnéztük a Rira Vegan Foodot: ilyen ételeket akarunk enni ebben a kánikulában

július 16., 10:00

Gyors, igényes, friss vega és vegán fogások az iráni konyha alapjaival Csikágóban: megnéztük a Rira Vegan Foodot.

Hogy tényleg JÓL induljon a nap – A Mishto kávézó-reggelizőben jártunk

július 11., 10:05

Bár hangzásra távol-keletinek tűnik, a hely neve romani (cigány) szó szanszkrit eredettel. Azt jelenti: ′jó, jól′. És aki betér ide, az jól is jár.

major

július 9., 15:57

Történt egyszer, hogy a fekete kávés újhulláma Budaörsön is partot ért: így lett a major.

Addicted2Caffeine

július 2., 16:30

A Móricz Zsigmond körtérhez közeli Addicted2Caffeine valójában nemcsak kávék, de borok elkötelezettje is. Sőt a kávézón belül kialakítottak egy boros részt is.

Fondühagyomány, franciás sikk és egész napos reggeli a Keleti Károly utcában – Ilyen a Café Rose

július 2., 11:41

Ebben az üzlethelyiségben működött a város egyik első fondüs helye, most brunchok és francia sütik társaságában tér vissza a svájci finomság.

A II. kerület külső részén nyílt meg a Horizont, a Szimply és a Kontakt kis testvére – Megnéztük a Falatkát

június 27., 10:13

A Horizont Café, a Szimply és a Kontakt kis testvére egy pici üzlet remek kávéval és péksütivel a budai külvárosban! Megnyitott a Falatka!