Feledhetetlen erdélyi túra egy unortodox gasztrofesztiválra – Indul a Taste of Transylvania 2023

2023. szeptember 13., 10:12

A Taste of Transylvania 2023-as kiadása szeptember 14. és 17. között várja a gasztronómia és Erdély szerelmeseit a Gyimesi Skanzenben.

Komfort és extremitások egy helyen – Az indiai vajas csirkétől a medvehúsig haladhatunk az idei Gourmet Fesztiválon

2023. június 3., 11:55

Idén is kilátogattunk a Gourmet Fesztiválra, mászkáltunk, kóstoltunk, beszélgettünk. Most pedig megosztjuk a tapasztalatainkat.

Rendhagyó hétvégi kirándulás – Erdély Ízei Gasztrofesztivál a Gyimesi Skanzenben

2022. október 3., 15:36

Az országhatáron túlra hívjuk minden gasztronómiáért rajongó olvasónkat a hétvégére. Október 7. és 9. között Erdélyben, a Gyimesi Skanzenben vár az „Erdély Ízei Gasztrofesztivál”.

Végre újra Gourmet Fesztivál – Örömmel és örökséggel teli a Millenáris egész hétvégén

2022. május 28., 10:04

Gyorsan végigsöpörtünk a Gourmet-n, mutatjuk is a kedvenceinket, a teljesség igénye nélkül.

Nem hétköznapi utazás a föld alá – A SALT és a székelyföldi Páva Étterem közös vacsoráján jártunk a parajdi sóbányában

2022. március 10., 13:37

Vagány helyszínválasztás, szívélyes vendégül látás és emlékezetes ízek jellemezték az estét a parajdi sóbányában. Gasztrotúrán jártunk, és most be is számolunk róla.

Kolbásszal támogatott hamburger – Megnéztük a Pesti Burger-esek új helyét, a Pesti Kolbászdát

2021. január 27., 15:55

Pestről Budára költözött, a hamburger mellé kolbásszal újított a Pesti Burger és Bár – megkóstoltuk a Pesti Kolbászda brilliáns kolbászait.

Megérkezett az igazi fagy – így segíthetsz az utcán élőkön

2018. február 26., 13:38

Egy telefonhívással, ingyenes takarókkal vagy akár egy rúd szalámival is segíthetünk azoknak az embertársainknak, akik a legjobban ki vannak szolgáltatva a zord időjárásnak.

A város legdrágább szobája - a Four Seasons elnöki lakosztályában jártunk

2013. január 9., 12:27

A Four Seasons Hotel Gresham Palace-ben tett látogatásunk célja az elnöki lakosztály felfedezése volt; az, hogy a pöffeszkedő luxusról és arany fogpiszkálókról szőtt előítéleteinkre cáfolatot vagy bizonyítékot találjunk.

2011. augusztus 31., 02:00

"A Michelin-esek egy műfüves, világításos pályán futballoznak; én is futballozok, csak én a grundon."

Pethő Balázzsal, a Csalogány 26 séfjével beszélgettünk a gasztronómiai forradalomról és a mai étterem kultúráról.