Ha Cirmos utca van, Kutya utca vajon miért nincs? – Állati jó utcanevek Budapesten

Tigris, Bölény, Vidra, Cirmos – megmosolyogtatóak és beszédesek az állatos utcanevek.

Pesten innen, Budán túl – A Népszigeten barangolunk és hűsölünk podcastünk legújabb részében

2023. május 31., 13:27

Podcastünk e heti részében a két kerület határán fekvő Népszigetre látogattunk el Bajor Zoltán, a FŐKERT természetvédelmi vezetője és a Magyar Madártani Egyesület budapesti elnöke vezetésével.

Védetté nyilvánították az Óbudai-sziget galériaerdejét és a Szalamandra-völgyet

2022. január 5., 12:36

A döntést a Fővárosi Közgyűlés szavazta meg még decemberben, ráadásul egyhangúlag, amire azt is mondhatjuk, hogy a természet fontos győzelmet aratott a beépítések ellen.

A nyugalomnak jut hely, a valóságnak nem – A Nemdebárka a Szentendrei-szigeten

2021. augusztus 9., 15:23

Nyáridőben nincs jobb programötlet, mint bringára pattanva kitekerni a Szentendrei-szigetre, ahol egy olyan pazar hely is vár rád étellel-itallal, kerttel, békével és zeneszóval, mint a Nemdebárka.

Magyar Sajtófotó Kiállítás, Libegők Éjszakája, SUP Fesztivál – Programajánló (07. 15–21.)

2021. július 15., 14:00

Július 15. és 21. között újfent számos izgalmas programot rendeznek Budapesten, ezek közül válogattuk ki a szerintünk legjobbnak ígérkezőket.

Szigetek, parkok és Gobbi Hilda – Bringás kalandozás a városban

2021. május 10., 10:48

Keresztül-kasul bebringáztuk Budapestet egy Gepida Legio Pro elektromos kerékpárral, ami nemcsak gyönyörű géptest, de még könnyedén és magabiztosan is szeli az utat.

Irodalom a városban – Amikor a Duna és Budapest a múzsa

2021. február 12., 13:40

Rengeteg olvasata van Budapestnek, nézhetjük gasztrovilágát, építészeti értékeit vagy történelmét, de a szerteágazó rétegek között az irodalom is felsejlik.

„Miért kéne a kutyát állandóan otthon hagyni a négy fal között?” – Gáspár Zsófi, az Óbudai Kutyás Egyesület elnöke

2020. július 15., 13:46

Gáspár Zsófival, az Óbudai Kutyás Egyesület elnökével beszélgettünk arról, milyen kihívások elé állnak nap mint nap a kutyás-nemkutyás viták és az urbánus kutyatartás dilemmái miatt.

Rooftop bár nyílt a Mammut tetején: debütál a Mammut Tető

2019. augusztus 15., 13:01

A Széll Kálmán tér környékén a kevés az olyan hely, ahova szívesen beül az ember, mielőtt munkából hazaindul. De ha felliftezünk vagy felmozgólépcsőzünk a Mammut II. tetejéig, egy új opciót találunk.

Heti programajánló (06.27-07.03.)

2019. június 27., 18:46

Újra kiválogattuk a nyári dömpingből az előttünk álló egy hét szerintünk legérdekesebbnek ígérkező programjait a kiállításoktól a brunchokig, az éjszakai fagyizástól a nyitott gyárakig.

Hétvégi programajánló (10.25-28.)

2018. október 25., 16:00

Míg várjuk az újabb hosszú hétvégét, mától vasárnapig is bőven kihasználhatjuk a hét végét: felújított magyar filmeket, tajvani filmfesztivált, szecessziós városi sétát, tökös és halloweenes programokat, koncerteket, könyvbemutatót és divathetet is ajánlunk az előttünk álló négy napra.

Októberi programajánló

2018. október 1., 19:00

Összeszedtünk mindent, amit érdemes lesz csinálni a hónap harmincegy napjában a világhírű visszatérők koncertjeitől a vegán hamburgerpartiktól a harmadik magyar klipszemléig.

Áprilisi programajánló

2018. április 3., 19:44

Áprilisban sem maradunk kihagyhatatlan programok nélkül: visszatérő világsztárok, sörpremierek, filmfesztiválok, oldtimer show-k, piknikek és még sok más segít majd abban, hogy ez a hónap is tartalmasan teljen.

Budapest 2018: így változik a város idén

2018. január 12., 16:41

Az idei év tervei, fejlesztései, elképzelései egy hosszú listán, látványtervekkel megtűzdelve.

Oldd meg egy titkos vacsora rejtélyét kutyáddal a Margit-szigeten! – Walking Dog Detective

2017. szeptember 13., 13:20

Egy egyedülálló nyomozós játékot fejlesztett ki a Walking Dog kutyás közösség, mely keretében nyomozásra indulhatsz kutyáddal a Margit-szigeten!

A szerkesztőség kedvenc cikkei és új helyei 2015-ben

2015. december 29., 01:00

Úgy döntöttünk, idén is megosztjuk, melyek voltak azok az anyagok, melyeket a legjobban szerettünk készíteni, és mely helyeket kedveltük a leginkább.

Dél-Buda egyik kedvence lehet - hamarosan elkészül a Bikás park

2014. július 11., 02:00

Bemutatjuk, hogy mi történt és várhatóan mi fog történni a kelenföldi parkban.

Mindent a Margitszigetről

2013. július 2., 17:49

A Margit hercegnő nevét viselő sziget a béke és a nyugalom budapesti oázisa,amely sportolási, szórakozási és kikapcsolódási lehetőségek széles tárházával kényezteti a budapestieket.