hilton budapest - 5 találat

Különleges desszertekkel készültek karácsonyra a budapesti luxushotelek

2023. december 21., 12:09

Körbenéztünk a budapesti ötcsillagos szállodák háza táján, hogy mivel rukkoltak elő az ünnepi időszakra édességfronton.

Ezeknek a budapesti luxushoteleknek lett idén a legérdekesebb a karácsonyi dekorációja

2023. december 18., 15:44

Összegyűjtöttük, hogy az ötcsillagos budapesti szállodák közül melyek vették nagyon komolyan az idei karácsonyt.

Csodás lakosztályok a város luxusszállodáiban

2023. június 14., 10:59

Elegáns fővárosi hotelek legszebb lakosztályaiba jutottunk be, összeállításunkban pedig be is mutatjuk ezeket.

Ahol mellbe vág a Mátyás-templom látványa – Megnéztük a Hilton tetején lévő White Raven skybart

2022. július 21., 16:24

A Mátyás-templom, a budai hegyek, a csodás pesti épületek és a Duna leghosszabb szakasza látható a White Raven teraszáról, ahol izgalmas signature-koktélok, finom bárételek és kellemes hangulat vár.

Szállodateszt – Egy éjszaka a Hilton Budapestben

2021. július 26., 11:53

Úgy döntöttünk, hogy eltöltünk egy napot turistaként Budapesten, úgyhogy álmodtunk egy nagyot, és felmentünk a Várnegyedbe, ahol meg sem álltunk a Hiltonig.