Bocs, itt még mindig isteni a focaccia! – Új egységet nyitott a Scusi az Arany János utcában

Új egységgel jelentkezett az olasz szendvicskülönlegesség budapesti kirendeltsége.

Új étlap, különleges koktélok az ARAZ Étteremben, és egy mesés szecessziós kávézó a galérián

A közel 15 éves ARAZ Étteremben beszélgettünk Barka Áron séffel, kipróbáltuk a kedvenceket, a mesés kávézó pedig visszarepített az időben.

Reggeltől estig, a brunchtól a teraszbárig – A Sunhill Bistro & Skybarban jártunk

2023. szeptember 28., 13:51

A Sunhill Bistro & Skybar komplexuma egy reggeltől estig tartó ízutazásra invitál, ahol reggelizni, ebédelni, vacsorázni és bulizni is lehet kora reggeltől késő estig a Tabán szomszédságában.

Nagyika rántott húsa vagy egy jó sörözés a Bartók legújabb helyén – A Kréta Bisztróban jártunk

2023. augusztus 7., 10:20

Őszinte, sallangmentes vendéglátás és szuper hagyományos rántott hús várja a Gárdonyi térnél a lelkes vendégeket.

A juhtúrós sztrapacska és a búzacsíramálé vitték a prímet – A TATI-ban ebédeltünk

2023. június 28., 11:05

Óriási meglepetés volt a TATI-ban kóstolt ebédünk szinte összes étele: harmonikus, természetes és pont annyira modern minden, hogy felismerhető marad ízben és formátumban is.

Forog a szélhal, isteni a pisztácialatte – A gödöllői Kútházban időztünk

2023. május 3., 16:33

A gödöllői Kútházban jártunk, és lelassultunk egy órácskára ezen a kellemes helyen.

2000 Ft alatt is jót ebédelhetünk a Rákóczi tér kubai kifőzdéjében, a Ké Bolában

2023. március 23., 09:50

A Ké bolá? annyit jelent Kubában szlengesen: ’Mizu?’ Bementünk a Rákóczi téri helyre, és feltérképeztük, hogy mi a helyzet.

Mesevilág a Tompa utcában – Kávé, süti, játékkuckó a Pagony Café Dióban

2023. február 13., 13:51

Nem gondoltuk volna, hogy egy kávézóban a legnagyobb kedvencünk a kalandszoba lesz, de a Bakáts tér és a Tompa utca sarkán lévő mesevilágban, a Pagony Café Dióban pont ez történt.

Finom bowlok, jó kávé és egy helikopter – A Mad Dog Coffee_Hangárban jártunk

2022. október 28., 09:29

A Mad Dog Coffee_Hangárban igazi fiús játékok, például egy helikopter társaságában élvezhetjük kávénkat és sütinket vagy egészséges ebédünket.

Zsebes zsemle, quiche, mosolyok a Keleti Károly utcában – A Cafe Blini a nyugalom szigete

2022. október 25., 13:27

Váradi Orsi és Ékes Katalin a pandémia előtt nyitotta meg tündéri reggelizőjét a hangulatos Keleti Károly utcában.

Fantasztikus fóti füstök – The Pit, ahol összeér a BBQ és a cajun konyha

2022. szeptember 30., 09:25

Nehéz nekünk újat vagy inkább mást mutatni, de Fóton most határozottan ez történt. Kipróbáltuk a The Pit texasi BBQ- és louisianai cajun elmekkel varázsoló konyháját.

Tűzijáték lenyűgöző panorámával – Augusztus 20-a az Aranybástya étteremben

2022. augusztus 4., 16:08

A Várban található Aranybástya étterem és kávézó különleges ajánlatokkal készül augusztus 20-ra, a villa teraszáról lenézve lábunk előtt hever a város, fejünk felett pedig szikrázik majd a tűzijáték.

Isteni nápolyi pizza a hűvösvölgyi gasztrosivatagban – Megnyílt a Pizzeria Nella Valle a Stop Shopban

2022. augusztus 1., 10:36

Ez a vadonatúj nápolyipizzéria a hűvösvölgyi Stop Shop emeletén az egyik új kedvencünk a II. kerület erdővel borított peremvidékén.

Édesen szép az élet – Megnyílt a Tejmadár nevű madártejező a Nyugati pályaudvarnál

2022. április 22., 16:19

A Westend pláza földszintjén nyitott meg Budapest első madártejezője, a Tejmadár, ami rövid időn belül a fővárost behálózó és meghatározó, népszerű újhullámos cukrászdalánccá szeretne válni.

Ahova kirándulás nélkül is visszajárunk – A pátyi Cukorborsó Kertvendéglő akár egy nagyobb kitérőt is megér

2022. március 7., 13:21

Ezúttal Pátyra vitt az utunk, ahol előzetesen csupán házias ízekre vágytunk, hangulatos környezetben. A Cukorborsóban azonban sokkal többet kaptunk ennél.

Mexikóvárosból Budapestre – A La Quinta Cecilia lakásétteremben jártunk

2022. február 28., 13:00

A Délibáb utcai lakásétteremben beszélgettünk a 14 éve Budapesten élő Gerardo Arcosszal, aki félig mexikói, félig spanyol, francia felmenőkkel is rendelkezik, de állítása szerint a szíve már magyar.

Tunkolni kötelező! – Megnyitott a SZAFT gastropub a II. kerületben

2022. január 11., 16:05

Mi vesz rá egy oroszfordítót és egy pszichológust, hogy steakeket, emeletes burgereket és tunkolós pörkölteket áruljanak az egykori Champs Buda Sport Pub vagány, kocsmává alakított pincehelyiségében?

Szilveszteri bulik, detox jóga, Random Trip évzáró – Programajánló (12. 30. – 01. 05.)

2021. december 30., 16:04

Idei utolsó programajánlónkban a szilveszteri és újévi bulik kerültek túlsúlyba, de érdemes lesz színházba és moziba is menni a következő napokban.

Autentikus indiai konyha magyar szájízre hangolva a Bródy Sándor utcában: Pesti Chutney

2021. július 21., 10:34

Allen Diwan a hazai ízvilághoz közelíti az autentikus recepteket, még befogadhatóbbá téve itt, Európa közepén az indiai gasztronómiát.

Paddy beveszi Budát – Ír kovászkaland az új Arán Pékségben

2021. június 29., 14:29

Új, budai egységgel bővül az Arán Pékség.

Ehető elviteles poharak a Bartók Béla úti kávézóban – Újabb kreatív válasz a lezárásokra

2020. december 2., 16:31

Edd meg a levest, aztán a tányért! Ehető elviteles pohárral rukkolt elő a budai kávézó.

Vegán steakekkel lett színesebb a Vegan Garden – megnyitott a Róza Vegan

2020. július 2., 12:05

A vegán steak első hangzásra nemcsak egyedisége miatt válthat ki meglepetést, hanem a négyféle pác miatt is, amely sokak igényét kielégíti.

Egészségtudatos bűnözés? – DETOX JANUÁR a Paris Budapest étteremben

2020. január 13., 15:35

Az étterem séfje és csapata a legfrissebb alapanyagokból és a legkímélőbb konyhatechnológiai eljárásokkal készít ínycsiklandó fogásokat a ‘DETOX JANUÁR’ időszakában.

Egy eldugott terülj, terülj asztalkám és Beni, a kenguru – ilyen az Etalon étterem a budai zöldben

2019. november 8., 14:37

Magyaros és fúziós ízek, nagy adagok, gyerekbarát programok egy eldugott étteremben a budai zöldben, 3 hektáros parkkal – az Etalon étteremben jártuk!

All day brunch, tapas, kávé, bor és művészet – megnyílt a Café Babart

2019. augusztus 27., 16:22

Urban jungle – „kint a bulinegyed, a VI. kerület, itt bent béke, nyugalom, jó kávék és finom falatok várják a betérőket” – foglalta össze a Babart café koncepcióját a tulajdonos. Bulinegyedbeli búvóhely brunchcsal és remek tapasokkal!