Szép kilátás és remek ár-érték arányú hely vár minket a Kopaszi-gát idilli környezetében. Zazie egy fiatal, szexi, pimasz influenszer, azaz a bisztró és bár névadója, aki tudja, hogy egy jó comfort foodra mindig van idő, és most már a helyszín is adott. A Zazie Bistro & Bar egész nap hívogat tartalmas reggelijeivel, könnyed ebédmenüivel és naplevezetős vacsoráival. Már 7.30-tól talpon vannak, így már kora reggel beugorhatunk hozzájuk egy finom kávéért, amiből kétféle is van – klasszikus olasz pörkölés és specialty –, felkaphatunk egy minőségi péksütit vagy egy skandináv stílusú szendvicset. Mindezekért délután 3-ig jöhetünk, de emellett a séf nevéből összeollózott Bírobrodok, zabkása és superfood bowl is van a kínálatban. Ha ráérünk, akkor kényelmes villásreggelire is benevezhetünk, és olyan finomságokat kóstolhatunk, mint például a lazacbowl, az Eggs Benedict, a gofri vagy a roppanós bécsi virsli. Az ebédmenü is magas minőségű itt, amit hetente változtatnak, és érezni, hogy a fókusz az egészségtudatos, könnyű ételeken van. Délután 3-tól komolyabb fogásokat is kérhetünk az à la cartéról. Zazie signature koktéljairól és borlapjáról is híres, vacsora alatt pedig mélyen elmerülhetünk ezekben. Az à la carte menü erősen magyaros-bisztrós jellegű, de finoman ott van a franciás jelleg is. A panoráma és a komplex élmény miatt nemcsak a dél-budai Lágymányosi-öböl irodaházaiban dolgozókat vonzza, hanem mindenkit, aki kiszakadna kicsit a megszokott kerékvágásból.