A közlekedési csomópontok nem igazán híresek a jó pékárut és megfizethető melegételt kínáló helyekről, azonban a Szentlélek téren lévő Átszálló egy kivételes példa erre, mely mindezek mellett még koktélt is kínál. A bisztró közvetlenül a HÉV-megálló mellett nyílt, melynek helyén egykor két kis fabódé volt, egy gíroszozó és egy talponálló. A könnyűszerkezetes, acélvázas kocka mostanra már egy elég komplex gasztronómiai egység lett, egyszerre pékség, bisztró és bár, ahova szinte a nap 24 órájában betérhetünk. Reggel friss kakaós csigáért, túrós batyuért, szendvicsért mehetünk, ezek mind helyben készülnek; a reggeli mellé pedig választhatunk Cserpes tejtermékeket, üdítőt és kétféle kávét is, sőt még specialty-t is kapunk itt. Ebédidőben, este vagy munka után a bisztrófogásoké a főszerep: pizzák, burgerek, tészták, saláták, krémek és wrapek közül válogathatunk. Ami a legjobb, hogy az épület tetején szellős tetőterasz vár, ahol egy méretes bár is helyet kapott. Innen szép kilátás nyílik a szemben lévő Hajógyári-szigetre, sőt a téli időszakban is ideális, ugyanis olyankor téliesítve van a terasz. Szembemenve a környékbeli helyekkel, itt éjfélig nyitva áll a konyha, és ha kifejezetten jó ár-érték arányú finomságra vágyunk, és a közelben lakunk vagy épp itt véget az utunk, ide még beülnénk a barátainkkal, például egy kisüzemi sörre. De családdal, gyerekekkel és kutyákkal is nyugodtan jöhetünk, mert igyekeznek a pékség-bisztró-bár hármason túl kulturális programokkal és egy családias környezettel várni a vendégeket!