hajó - 20 találat

6 különleges helyet mutatunk, ahol el tudod készíteni a tökéletes szelfit

Legyen szó városi kiruccanásról, barátnős estéről vagy randiról, cikkünkben 6 olyan különleges helyet mutatunk, ahol lenyűgöző szelfiket lehet lőni.

Ahol ringat a víz, finom a vacsora és verhetetlen a kilátás – A Spoon The Boaton jártunk

2023. október 26., 15:01

Ha gyönyörű kilátású éttermet keresel, a Spoon The Boat tökéletes választás.

Mostantól Budapesten utazhatunk a Kisfaludy Lapátkerekes Gőzhajón

2023. július 24., 11:18

Egy igazi reformkori gőzhajó fedélzetéről nézhetjük meg Budapest legszebb nevezetességeit.

Itt tényleg révbe érhetsz – Lupa Küllő, a street food megálló

2023. július 4., 15:40

A Lupa Küllő hajóbár egyedi street foodokkal, különleges és különlegesen finom italokkal és idilli, természetközeli bájjal csábít arra, hogy kicsit engedjük magunkat kiszakadni a valóságból.

Budapesten is kiköt a Norvégiából Törökországba tartó viking hajó

2023. június 22., 10:27

A Saga Farmann legénysége Tønsbergből tart Isztambulba, hamarosan pedig Budapesten is kikötnek. Hajójukra bárki felszállhat majd.

Kiruccanás Budapestről – Idén is hajózz kedvezményesen a Balatonon a BAHART-tal, és nyerd meg az élmények egyikét!

2023. június 13., 12:53

Balatoni nyaralás hajózás nélkül? Nem kell választanod az északi vagy déli part között, hiszen bármerre is jársz, szinte minden kikötőből indul BAHART sétahajójára vagy menetrendszerinti hajójárat.

Újra jár menetrend szerinti hajójárat a Nemzeti Színház és a Margitsziget között

2023. április 27., 11:04

Újra jár a BKK és a MAHART PassNave Kft. közös hajójárata a Nemzeti Színház és a Margitsziget között, a Vigadó tér – Akadémia – Margitsziget – Batthyány tér – Vigadó tér útvonalon.

Nagykanállal élveztük az életet – Megnéztük az újranyitott Spoon hajót

2023. április 21., 13:49

Felfrissült enteriőrrel, vadiúj konyhával, remek fogásokkal, pazar koktélokkal, egy télikerttel, két hatalmas terasszal és csodálatos panorámával vár ránk az extravagáns Spoon the Boat.

Hadrianus palotája, Széchenyi hajógyára és a Fekete Bárányok-koncert – Az Óbudai-sziget története

2023. február 6., 11:35

Az Óbudai-sziget jóval több, mint a Sziget Fesztivál, amiről az emberek nagy része ismeri a helyet. A múltja – amit most bebarangolunk – egészen az időszámítás kezdetéig vezethető vissza.

A pilismaróti hajótemető szellemjárta roncsainál jártunk – Képgaléria

2022. december 2., 15:09

A pilismaróti hajótemetőben jégtörők, mederkotrók és kisebb hajók roncsai ringanak a Dunán. Érdemes élőben is megnézni a helyet, de addig is kedvcsinálónak mutatjuk Koncz Márton fotósunk képeit.

Ilyen egy tökéletes hosszú hétvége – Háromnapos élménytúra a Dunakanyarban

2022. augusztus 2., 11:53

Aki a Dunakanyart célozná be, most figyeljen – kipróbált helyek, garantált élményeket adó tippek következnek.

A vízről a legszebb a Dunakanyar – Hajóutakat, útvonalakat ajánlunk

2022. július 18., 13:55

Nemcsak a friss levegő, hanem az elképesztő panoráma is amellett szól, hogy a Dunakanyart a folyó segítségével járjuk be – ehhez sem külön jogosítvány, sem drága jármű nem kell.

A Duna-parti bulik szívcsakrája – Megnéztük és teszteltük a Pontoon hajó újdonságait

2022. április 29., 14:05

Tavaly nyár közepén egy hajó fedélzetére költözött a Pontoon, és idén is ott találjuk őket. 2022 nyarára sok remek program mellett számos újdonsággal készültek, a többi meg csak rajtunk múlik.

Mintha egy filmdíszletben ringatóznánk – Kipróbáltuk a Duna Cruises sétahajóját

2022. március 29., 10:03

Kipróbáltuk a nappal meghitt kávézóként, este pedig elegáns koktélbárként működő exkluzív sétahajót, a Duna Cruises-t, és a város egy új arcát ismertük meg.

A Duna kedvenc hajóján debütál a BRKLYN Boat

2021. június 30., 10:14

A BRKLYN-tól pontosan azt kapjuk, amit várunk: a szuper hangulat, a vagány koktélok és a mesés naplemente mellett a legújabb étlap is arra csábít, hogy kiszakadjunk a városi nyüzsgésből.

Menetrend szerinti hajójáratot indít a Duna fővárosi szakaszán a BKK és a Mahart

2021. június 4., 10:47

Mától indul az a hajós körjárat, ami kétóránként szállítja az utasokat a Duna belvárosi szakaszának megállói között.

Szombattól újraindul a Dunakanyar népszerű hajós körjárata

2021. április 19., 15:12

Április 24-től újraindul a Dunakanyar népszerű hajós körjárata, amibe idén Szobot és Verőcét is bekapcsolják.

Tudtad, hogy régen Hüvelyk Matyi és Piroska hozta-vitte az utasokat? – 200 éves a budapesti hajózás

2020. október 1., 14:59

A tárlaton nemcsak fotókat, de hajómodelleket és tiszti egyenruhákat is láthatunk. Mindezt egy százéves gőzhajón, ami egyszerre múzeum és műtárgy is.

Hétvégétől már két új hajójárattal is kalandozhatunk a Dunakanyarban

2020. július 13., 15:33

Péntektől két új hajójáratot indít a Mahart PassNave Kft. Az egyik az Esztergom-Zebegény, a másik pedig a Szentendre-Leányfalu-Tahitótfalu-Visegrád vonalon jár majd.

Új hajójárat indul a Dunakanyarban a vonatpótlójárat népszerűsége miatt

2020. július 3., 10:11

A Dunakanyar legszebb részén hajókázhatunk a körjárattal 500 forintos napijegyért.