képgaléria - 187 találat

Különleges ablakok Budapesten – Heti képgaléria (34. rész)

2022. október 17., 16:34

Lehunyja sok szemét a ház – írja József Attila Altató című versében, nappal viszont millió szemmel pislognak ránk a főváros épületei, melyek között alig találunk két egyformát.

Misztikus teázók hideg napokra – Heti képgaléria (33. rész)

2022. október 10., 14:59

A hideg délutánok tökéletesek arra, hogy bekuckózzunk barátainkkal vagy a randipartnerünkkel egy zegzugos teaházba, és órákon át kortyolgassuk a gőzölgő italokat.

Kedvenc épületeink Budapesten – Heti képgaléria (32. rész)

2022. október 3., 14:59

Az építészet világnapján azokról a mesterekről emlékezünk meg, akik nélkül fővárosunk egészen máshogy festene. Tíz fontos építész megkerülhetetlen munkáit gyűjtöttük össze.

Lenyűgöző látvány tárul elénk, ha teleobjektíven át nézzük Budapestet

2022. szeptember 28., 10:56

Izgalmas távlatok és számtalan új részlet sejlik fel előttünk Budapestről, ahogy Polyák Attila fotósunk képeit nézegetjük.

Budapest legszebb erkélyei – Heti képgaléria (31. rész)

2022. szeptember 26., 15:13

Különleges formák, kacskaringós korlátok és futónövények regimentjei – összegyűjtöttük nektek a kedvenc erkélyeinket, melyeket a városban járva-kelve talán észre sem veszünk.

Nosztalgiavillamosok és nagy mosolyok a Szabadság hídon – Heti képgaléria (30. rész)

2022. szeptember 19., 14:30

A gyerekek szemén át nézve még az olyan egyszerű dolgok is csodálatosak, mint egy régi villamos, amiből az Autómentes Hétvégén nem volt hiány, hiszen a BKK felsorakoztatta a legkülönlegesebb járatait.

Ilyen az ősz Budapesten – Heti képgaléria (29. rész)

2022. szeptember 12., 15:01

Hamarosan színesbe öltöznek a fák, a Duna-part ködbe borulva ébred reggelente, és persze végre elővehetjük a kötött pulcsikat és a bakancsokat is, hiszen beköszönt az igazi kirándulóidő.

Napkelték és napnyugták Budapesten – Heti képgaléria (28. rész)

2022. szeptember 5., 14:33

Különös arcát mutatja a város, mikor a nap első vagy utolsó sugarai színesre festik az eget, a Duna vizén megcsillannak a fények, az árnyékok hosszúra nyúlnak, az emberek pedig egy kicsit lelassulnak.

Ilyen volt az idei budapesti nyár – Heti képgaléria (27. rész)

2022. augusztus 29., 16:51

Az idei nyár végre újra a találkozásokról szólt: jókat ettünk-ittunk, végigtáncoltuk az éjszakákat, kirándultunk a természetben, vagy csak úgy üldögéltünk valahol és élveztük egymás társaságát.

A strandoló Gobbi Hilda, a nőnek öltözött Alfonzó és a gyermek Kádár János – Híres emberek hétköznapi fotói (Fortepan-galéria)

2022. augusztus 22., 16:52

A Fortepan híresember-fotói között nemcsak beállított képeket találni, hanem olyanokat is, amik hétköznapi, ellesett pillanatokat örökítenek meg. Ezek közül válogattunk.

Budapest legjobb kenyerei – Heti képgaléria (26. rész)

2022. augusztus 22., 14:52

Kívül rusztikus, roppanós héj, belül puhán foszló, kovászos tészta. Új galériánkban összegyűjtöttük nektek a legfinomabb kenyereket, bagetteket és kalácsokat Budapest minden szegletéből.

Poros emlékek, boldog emberek – Kedvenc fotóink a 2022-es Szigetről

2022. augusztus 16., 13:24

Véget ért a 2022-es Sziget Fesztivál, ahol a hírek szerint 450 ezren buliztak a hat nap alatt, fotósaink pedig meg is örökítették a hangulatot. Íme egy válogatás a kedvenc képeinkből!

Budapest leghangulatosabb kávézói – Heti képgaléria (25. rész)

2022. augusztus 16., 11:01

Bohém káosz vagy elegáns légkör, kuckózós zugok vagy tágasabb terek, zölden burjánzó növények és egyedi bútorok – mutatjuk, melyik kávézók lesznek az új törzshelyeitek!

„Virágoskert az élet” – Növényekkel díszített, buja fővárosi erkélyek és teraszok

2022. augusztus 10., 16:18

Az a jó a nyárban, hogy a belvárosi épületek erkélye valóságos dzsungellé változik, úgyhogy ilyenkor nemcsak a historikus palotákban, de a virágokkal teli balkonokban is gyönyörködhetünk.

Újra nyüzsög az Óbudai-sziget – Beköltöztek az első Sziget-lakók

2022. augusztus 9., 15:35

Aki a Szigeten alszik, annak a beköltözés egy szertartásszerű ráhangolódás a fesztiválra és plusz egy bulinap. Megnéztük, a szigetlakók hogyan és hova költöznek.

Kedvenc budapesti padlóink – Heti képgaléria (24. rész)

2022. augusztus 8., 15:57

Érdemes a lábunk elé nézni, hiszen klasszikus görög motívumokat, kacskaringós virágmintákat és izgalmas geometrikus formákat is láthatunk a talpunk alatt elterülő színes mészkőlapokon és mozaikokon.

Kisváros a semmiből – Képgaléria az épülő Sziget Fesztiválról

2022. augusztus 8., 13:39

Napokon belül startol a 28. Sziget Fesztivál, ezért már javában épül az infrastruktúra az Óbudai-szigeten, a legnagyobb színpadok pedig egyre könnyebben felismerhetőek.

Ezerarcú lépcsőházak Budapesten – Heti képgaléria (23. rész)

2022. augusztus 1., 15:47

Annyira szerettétek az előző lépcsőházas galériánkat, hogy hoztunk egy ráadást még több végtelennek tűnő csigalépcsővel, cikornyás korlátokkal és tekintélyt parancsoló oszlopokkal.

Így fagyiztunk, lángosoztunk és faltuk a dinnyét régen – Fortepan-galéria

2022. augusztus 1., 11:10

Fagyizni, dinnyézni vagy lángosozni nyáron és a strandon a legjobb, bár a helyszín talán mindegy is. A lényeg, hogy szeretjük, és ezt Fortepan-fotókkal bizonyítjuk.

Töltsünk egy napot állatok között! – Heti képgaléria (22. rész)

2022. július 25., 15:32

Simogathatunk lámákat, kávézhatunk egy kaméleonnal, ámulhatunk a fejünk felett átúszó cápákon, de számtalan más állattal is találkozhatunk a főváros környékén, ha tudjuk, merre keressük őket.

Sötét posztpunk, süppedős elektronika és nagy felfedezések – Képgaléria az első Reflektor Fesztiválról

2022. július 18., 16:50

Július 14. és 16. között rendezték meg az első Reflektor Fesztivált, melynek ugyan eredetileg Fehérdűlőn egy régi kamionmosó adott volna otthont, de az Akvárium Klub is remek házigazdának bizonyult.

Tudomány, illúzió és retró életérzés Budapest alternatív múzeumaiban – Heti képgaléria (20. rész)

2022. július 11., 16:02

A főváros szokatlan kiállítótereiben egy-egy szakma múltját, a 20. század életstílusát, háborús emlékeket, technikai vívmányokat vagy épp a tudomány fejlődését fedezhetjük fel.

Ma van a csók világnapja – Fotókon mutatjuk meg a hol meghitt, hol forró pillanatokat

2022. július 6., 15:45

Olyan csókokat gyűjtöttünk össze egy galériába, amelyek az elmúlt években csattantak el.

Fotókon mutatjuk a Mátyás-templom csodás színes cserepeit, neogótikus csipkéit

2022. július 6., 10:23

A Budavári Nagyboldogasszony-templom már a 13. században is itt állt, bár akkor még egészen más képet mutatott.

Strandok és fürdők forró napokra – Heti képgaléria (19. rész)

2022. július 6., 09:53

Hullámmedence a gyerekeknek, szabad csobbanás a Duna-parton vagy épp egy klasszikus hangulatú gyógyfürdő – bármelyikre vágyunk is a lehűléshez, a fővárosban megtaláljuk az ideális helyszínt.