Fűszeres ízek, mesés brunchok – Kedvenc libanoni éttermünkben, a Baalbekben már reggelizhetünk is

A Baalbek immár két éve a Belgrád rakparton várja vendégeit, ráadásul mostantól csütörtöktől vasárnapig reggelizni is beülhetünk hozzájuk!

Csodás illatok, fűszeres ízek és mesés színek – 3+1 libanoni hely borongós napokra

2023. december 8., 12:11

A Baalbekben, a Byblosban és a Mozatában olyan autentikus libanoni fogásokat kóstolhatunk, amelyek feldobják majd a leghidegebb téli napokat is.

Egyszerű, barátságos környezet, finom libanoni ízek – A Levantban jártunk

2023. február 27., 11:00

Az egykori Levante, a mai Szíria, Libanon, Izrael, Palesztina és Jordánia területét magában foglaló régió gasztronómiája a legváltozatosabbak közé tartozik, és ezt jól megmutatja az új Levant étterem.

Ahol mellbe vág a Mátyás-templom látványa – Megnéztük a Hilton tetején lévő White Raven skybart

2022. július 21., 16:24

A Mátyás-templom, a budai hegyek, a csodás pesti épületek és a Duna leghosszabb szakasza látható a White Raven teraszáról, ahol izgalmas signature-koktélok, finom bárételek és kellemes hangulat vár.

A libanoni Baalbek étterem újranyitására megérte ennyit várni

2022. március 18., 14:42

Mára a közel-keleti konyha is szép számmal képviselteti magát Budapesten. Egyik legjobbja, a Belgrád rakparton tegnap teljesen megújulva visszatért Baalbek pedig igazán magasra tette a lécet!

Fény az alagút végén – Kipróbáltuk a libanoni NOOR éttermet

2022. március 7., 10:58

Az autentikus közel-keleti ízek is egyre erősebben képviseltetik magukat a fővárosban. Az egyik legjobb példa az I. kerületben közel három éve nyílt libanoni NOOR Budapest.

A közel-kelet mesés ízei a Semmelweis utcában – a Byblosban jártunk

2019. szeptember 24., 16:42

Kényeztető mezzék, faszénen sült porhanyós húsok, közel-keleti ízkavalkád a Semmelweis utcában!

KonoPizza étterem nyílt a Mammut I-ben

2011. szeptember 15., 02:00

A fagylalttölcsér formájú pizzát forgalmazó koncepció 2004-ben jelent meg az olasz piacon. Rossano Boscolo, a világhírű séf megnyitotta az első KonoPizza Éttermet a Mammut I.-ben.