Digitális meseösvényeken fedezhetjük fel a főváros környéki erdőket

2023. július 14., 11:41

Az Aktív Magyarország és a Pilisi Parkerdő Zrt. közös fejlesztésében az ingyenesen letölthető Digitális Vándor alkalmazás tíz új, Budapest környéki ösvénnyel gazdagodott.

Mintha csak a druidák varázserdejében járnánk – A Holdvilág-árokban kirándultunk

2023. április 6., 00:00

A Holdvilág-árok a Budapest környéki szurdokvölgyek legnépszerűbbje, kedvelt kirándulási célpont. Izgalmas, 5 km hosszú körtúra, ami egy ebéd előtti vagy utáni kalandnak pont tökéletes.

Kirándulás kalandoroknak – Kidőlt fák alatt másztunk fel a Bölcső-hegyi kilátóhoz

2023. március 20., 00:00

Patakmeder sziklái között kalandoztunk, vízeséseket néztünk, és megmásztuk a Bölcső-hegyet, hogy az új kilátóról gyönyörködhessünk az elénk táruló körpanorámában.

Frankelfalu, KávéBár Bazár, Irodalmi Kavalkád x Poket – Programajánló (04. 07–13.)

2022. április 7., 15:35

A húsvét előtti hét nap sem telik izgalmak nélkül, számos aktív és passzív programot gyűjtöttünk nektek a kikapcsolódásra.

Sárkányok, trollok és erdei manók földjén – Heti képgaléria (3. rész)

2022. március 7., 15:33

Csak egy kis fantáziára van szükség, és a Dera-szurdok máris egy elvarázsolt erdővé változik, a misztikus Sorrento-sziklák kővé vált trollok, a Holdvirág-árokban pedig minden bizonnyal egy sárkány él.

„Fuss az erdész szemével!” – Programsorozat indult a tudatos erdei sportolás jegyében

2022. január 24., 10:41

Az Országos Erdészeti Egyesület téli kihívása a Pilis felfedezését kínálja.

Húsvéti piac a Tabánban, kirándulás a varázserdőbe, mozimaraton és tavaszi koncertek – Programajánló (04. 01–07.)

2021. április 1., 09:07

Hamarosan beköszönt a várva várt húsvéti hosszú hétvége. Idén ugyan a locsolkodás inkább online lesz, meglehet, a nyuszi is maszkban érkezik, de szerencsére remek programokban a héten sem lesz hiány.

Mit olvassunk a nyaraláson?  – tucatnyinál is több kortárs magyar könyvet ajánlunk

2019. augusztus 16., 18:50

Mit olvassunk a nyaraláson? – tucatnyinál is több kortárs magyar könyvet ajánlunk

Összegyűjtöttünk pár, a közelmúltban megjelent magyar regényt, novellás- és verseskötetet, amiket mi is nagy kedvvel forgattunk.

Új kilátók, megújuló erdészlakok – Budapest környékén is felturbózzák a kirándulóhelyeket

2019. március 20., 16:39

A legelső fejlesztést már a napokban átadják a Királyréten, az erdei vasút végállomásán.