Budapest szó szerint egyik legvarázslatosabb étterme a The Magic és a tavaly nyitott The Magic II. a belváros közepén. Aki ide belép, az a Harry Potter és más varázsvilágok inspirálta étteremben találja magát, ahol az ajtó mögött sárkányok bújnak meg, a koktélok bájitalok formájában érkeznek, desszertként pedig akár az Ámulat kristálygömbjét is megkóstolhatjuk, miközben a falról mozgó portrék kacsintgatnak ránk. Ráadásul ha most ellátogatunk egy étkezés erejéig a The Magic II.-be, akkor akár egy londoni utazást is nyerhetünk a Harry Potter Stúdióba!

Budapest sok varázslatos helyet rejt, azonban kevés olyan van, ahol igazán megelevenedik a mágia, és ahol úgy érezhetjük magunkat, mintha valóban Harry Potter világába vagy Merlin varázskastélyába csöppentünk volna. Ez a hely pedig nem más, mint a The Magic birodalom, amely nemcsak varázslatos szabadulószobákat rejt, de több étteremmel is büszkélkedhet.

Budapest bűbájos étterméből akár a londoni Harry Potter Stúdióig repülhetünk

A The Magic Budapest már többször elbűvölt minket, és a The Magic Budapest II.-t is meglátogattuk már, amely még nagyobb területen és még több bűbájjal várt minket a Nagymező utcában.

Ráadásul ha most betérünk a The Magic II.-be, és legalább 5000 Ft értékben fogyasztunk, akkor részt vehetünk egy nyereményjátékban, amelynek fődíja egy 2 fő részére szóló utazás a londoni Harry Potter Stúdióba repülőjeggyel és szállással együtt (a pontos dátumot a nyertessel egyeztetik).

A játék június 3-án vette kezdetét, de egészen június 28-ig részt vehetünk benne, a sorsolásra június 29-én 10 órakor kerül sor élőben a The Magic II.Facebook-oldalán.

Bájitalok, önkeverő üstök, sárkányok és sötét varázslatok

Az étterembe belépve rögtön egy varázskastély modelljével találkozhatunk, de az elvarázsolt mennyezet, a bárpultban sorakozó bájitalok és az önkeverő üstök is garantáltan elbűvölnek mindenkit.

Az átjáróban a varázslóportrék galériáján fényképezkedhetünk, és ne ijedjünk meg, lehet, a mosdóban is elbújt pár mágikus szörny. A legnagyobb helyiségben egy hatalmas varázskapu mögött 20 percenként egy sárkány mordul fel, az elvarázsolt plafonon seprűk köröznek, a hátsó teremben pedig megelevenednek a festmények. Nemrég nyitott meg az új, Sötét mágia terem, ahol szinte a Mardekár klubhelyiségében érezhetjük magunkat.

Az English Magic reggelitől a varázslatos koktélokig

A The Magic II. már reggel 10-kor kinyitja kapuit, így akár egy varázslatos brunchra is betérhetünk hozzájuk, az étlapon olyan reggeli fogásokat találunk, mint például az English Magic, az elvarázsolt angol reggeli.

Ha ebédre vagy vacsorára térünk be, akkor pedig mágikus burgerek egész garmadája vár ránk, ilyen például a Színpompás varázslat vagy a cheddaros Mágikus zuhatag burger, de kérhetünk Bűbájos tortillatekercset vagy Mélytengeri átkokat, azaz tejszínes-garnélás tagliatellét. Ha pedig édes ízekre vágyunk, akkor az Ámulat kristálygömbje és a Leveled jött a varázskastélyból fantázianevű desszert fog elvarázsolni minket. Érdemes böngészni a koktéllapot is, mert az italok nagyon látványos bájitalok formájában kerülnek elénk.

Ha pedig június 28-ig legalább 5000 Ft értékben fogyasztunk, részt vehetünk a nyereményjátékon, ami akár a londoni Harry Potter Stúdióig repíthet minket!

További infókat és a nyereményjáték részleteit itt találjátok, vagy a weboldalon tájékozódhattok.

Gasztró Szponzorált

The Magic Budapest II.

A The Magic Budapest II. étterem Harry Potter-rajongóknak kötelező, de mindenki más számára is ajánlott, főleg annak, aki egy szó szerint varázslatos vacsorára vágyik. A The Magic birodalom már sokak számára ismert lehet varázsvilág-tematikájú éttermeivel és szabadulószobáival.