Mielőtt végleg magunk mögött hagyjuk 2022-őt, egyetlen visszatekintéssel még adósak vagyunk nektek, melyben felidézzük a kedvenc cikkeiteket. Az alábbiakban fordított sorrendben gyűjtöttük össze a We Love Budapest tíz legolvasottabb cikkét 2022-ből. Az idei évben is bebizonyosodott, hogy töretlen a lelkesedésetek a jó reggelizőhelyek, randi- és programtippek és filmek iránt, de várostörténeti érdeklődésnek is tanújelét adtátok.

#10 Itt a vakáció! – 12 szuper gyerekprogram Budapesten

A családosoknak és a gyerekeseknek is próbálunk többször kedvezni, és háromgyerekes kolléganőnk, aki folyton az országot járja, remek összeállításokat készít, ezúttal a nyári vakációra szabva adott szuper tippeket, hogy hova érdemes menni a gyerekekkel, ha kicsöngetnek. Érdemes akár most is szemezgetni belőle, mert nem minden program volt a nyári hőségre tervezve.

#9 Az örök dilemma: hova menjünk randizni Budapesten?

Bár ez egy korábbi cikkünk, a statisztika alapján máig sokan merítetek ötletet ebből ahhoz, hogy hova vigyétek szívetek választottját randira. Ebben az összeállításban sokféle programtippet adunk, és számos helyet felsorolunk evéshez és iváshoz is, így nem csoda, hogy vissza-visszanyúltok és újraolvassátok randitippes összeállításunkat.

#8 Két darab két Michelin-csillagos étterme és vidéki csillagos étterme is lett Magyarországnak 2022-ben

Egyik emlékezetes esténk volt az, amikor nemrég megkapták vagy megtartották a magyarországi éttermek a Michelin-csillagokat, és izgatottan ültünk az élő közvetítés előtt, illetve hívogattuk a helyszínen lévő barátainkat, hogy minél hamarabb informálhassunk titeket arról, mely éttermek tartották meg csillagjukat, és mely hely gazdagodhatott még egy csillaggal. Az erről szóló híreket itt olvashatjátok újra el.

#7 A mélység, ami elnyelt tankokat és téglagyárat is – A Feneketlen-tó története

Az egyik szerkesztőségi megbeszélésen rájöttünk, hogy még sosem dolgoztuk fel Budapest egyik legismertebb helyének, a Feneketlen-tónak a történetét, így nem is vártunk sokáig, és megszületett az a cikkünk, ahol a kedvelt pihenőpark közepén elhelyezkedő festői kis tóról szedtünk össze minden izgalmas információt. Például azt, hogy neve ellenére a tavacska maximum 4-5 méter mély, és az elmúlt évtizedben nemhogy fürdeni, de még horgászni sem lehetett benne, és hogy számtalan városi legenda is fűződik hozzá.

#6 Az aszály miatt újra látható az Ínség-szikla, és sírköveket is találhatunk a Duna-parton

Egy nagyon különleges jelenségre hívták fel a figyelmünket ezen az aszályos nyáron fotósaink, észrevették ugyanis, hogy 85 centire apadt a Duna vízszintje a fővárosban, így újra láthatóvá vált az Ínség-szikla, de egyéb furcsaságokat is láthattunk a folyó partján, amiből egy nem mindennapi képgalériát készítettünk nektek.

#5 12 szuperjó sorozat, amivel elütheted az időd, amíg tart a kijárási korlátozás

Bár idén is készítettünk több olyan toplistát nektek, amiben olyan sorozatokat szedtünk egy csokorba, melyeket kedvtől és évszaktól függetlenül ledarálhattok, mégis ez a korábbi cikkünk volt az egyik kedvencetek (megjelenése óta pedig több mint 400 ezren olvastátok). Itt még a karantén alatti nehéz időszakra gyűjtöttünk össze 12 remek sorozatot.

#4 10 könnyen megközelíthető budapesti kirándulóhely

Kirándulós cikkeinket is nagyon sokan szeretitek, és mi is szeretünk nektek tippeket adni ahhoz, hogy merre induljatok el akár egy erőt próbáló, emelkedős, egész napos túrára, akár pedig egy kisebb, pár órás, intenzívebb sétára. Ebben a cikkünkben 10 olyan helyet gyűjtöttünk össze (mint például a Hárs-hegy, a Kamaraerdő vagy az Apáthy-szikla), melyek tömegközlekedéssel is egyszerűen megközelíthetők, és garantáltan nem fogunk kipurcanni sem, miközben bejárjuk őket.

#3 Varázslatos fényparkot hoznak létre a margitszigeti Palatinus Strandon – Megnyílik a Lumina Park

A tél érkeztével sokan vágytatok a fényekre, így az egyik dobogós, a harmadik helyezett cikk az akkor frissen megnyílt Lumina Parkról szóló hírünk volt, amelyben arról számoltunk be, hogy egy varázslatos helyet létesítettek (utazókiállítás formájában) a Palatinus Strandon, ahol különleges fény- és hangjáték által létrehozott mesebeli világban tehetünk egy sétát, egészen 2023 február végéig.

#2 20 jó film, ha a szabadság érzésére vágysz

Úgy tűnik, hogy idén is nagyon szerettetek filmezni, és örülünk, hogy ehhez kapcsolódó listáinkat is gyakran előszedtétek. Ebben a cikkünkben a szabadság érzését közvetítő filmeket gyűjtöttünk össze, és igyekeztünk elismert rendezők munkáiból válogatni. Vannak köztük road movie-k, utazós-nyaralós filmek, de olyanok is, amelyek pusztán az atmoszférateremtő erejük miatt szakítanak ki elementárisan a mindennapokból; közönségsikerek és kevésbé ismert kritikuskedvencek, és van olyan is, amelyet az impresszív bulizós történetszál miatt vettünk bele.

#1 Reggelizz úgy, mint egy király... – A legjobb reggelik Budapesten, a péksütitől a pezsgős napindítóig

Lelkesedésetek és érdeklődésetek töretlen a szuper reggelizőhelyek iránt, így legtöbben – több mint 100 ezren – a nagy reggelis toplistánkat olvastátok idén, melyben 63 helyet gyűjtöttünk össze – a pékségektől azokon a helyeken át, ahol villásreggelit is találtok, egészen azokig, ahol egész nap áldozhattok a napindító étkezés oltárán.