Grimes, a Crystal Castles
vagy a
Purity Ring
mellett a kanadai
elektropop
-színtér egyik különleges üdvöskéje
Robert Alfons
is, aki már négy éve indította az egyre nagyobb közönségsikereket elérő
TR/ST
(korábban Trust) nevű produkcióját.
A kezdetben még az Austra dobos
Maya Postepskit
is a kötelékeiben tudó, az elektronikát inkább sötétebb, morózusabb módon tolmácsoló projekt nagyobb akadály nélkül járta ki a független zene szamárlétráját a Sacred Bones kiadónál megjelent anyagoktól kezdve a SXSW fesztiv
álon való fellépésekig, hogy aztán 2014-es második, Joyland című
darkwave
-et,
szintipopot
és EDM-et magába sűrítő munkájával már egy minden ízében kiforrott egyszemélyes alakulatként döngölje földbe kalapácsszerű ritmusaival azokat, akik Zola Jesus, a Depeche Mode és az ütemhangsúlyos tánczene által határolt területen léteznek a legszívesebben.
Az NME szerint „a
Joyland
az a fajta komor szintipop, ami után el akarsz szívni egy cigit és feketére kifestett szemmel akarsz táncolni egy berlini raktár sötét pincéjében.” Szóval elő a szemceruzákkal, ugyanis február 5-én a
Dürer
Kert
színpadára hozza sötét szexuális melodrámáját!