Az Art+Text Budapest következő kiállítása 
Szinyova
 
Gergő
 legújabb munkáit mutatja be 
Imaginary
 
Viaduct
 címmel. A fiatal festő legfrissebb alkotásait felsorakoztató tárlat reflektorfénybe állítja az időbeliség, a másolhatóság és az egyediség ma is aktuális esztétikai és elméleti kérdéseit. (Fotó: Az esemény  Facebook-oldala)
Szinyova legfrissebb, 2016-os sorozata egy színes, 
absztrakt
 
vízfestményre
 épül. Ennek elkészítette fekete-fehér akvarell változatait is, majd a képet egy vázlatszerű vonalrajzra redukálta, aminek motívumait később három, nagy méretű, akril-vászon képen ismételte meg.
 Az újabb és újabb áttétel gesztusával Szinyova az információ-torzítás és információ-vesztés esztétikai természetét vizsgálta különböző képtörténeti és képtechnikai nézőpontokból. A már adott nonfiguratív témát feldolgozó, színes, eltérő méretű, három akrilképnek később elkészítette fekete-fehér változatait is, empirikus vizsgálat alá vetve a „színvesztésből” eredő képi információvesztést. 




Az 1986-ban született Szinyova számára a '60-as, '70-es és '80-as évekbeli, fekete-fehér, sokszor rossz minőségű reprodukciókat tartalmazó magyar művészeti albumok már csak 
korlenyomatok
, történelmi 
kuriózumok
, ugyanolyan általános tanulságokat hordozó vizuális nyersanyagok, mint a tömeggyártott termék csomagolásán látható ipari címkék. 




A technikai sokszorosítás korából fakadó melankóliát (
Walter Benjamin
) az ipari eszközökkel való sokszorosítás segítségével idézi meg: a szabadkezi rajzolt motívumokat grafikus szoftver segítségével is reprodukálta, majd a vektoros grafikát ipari lézerrel égette bele a papírlapok felületébe, képről képre alig észrevehető módon változtatva a kompozíción, „laboratóriumi” körülmények között analizálva az érzékelés és az esztétikai ítéletalkotás működését.