Krúbi egy 10-es skálán jó indulattal 7-esre értékelhető külsejű rapper, akinek a központi témája más felnőtt férfiak testnedve. Traumatikus, Schmuck Andorhoz köthető gyermekkori élménye miatt kezdte rap karrier formájában saját önértékelési problémáiból fakadó szorongásait másokra vetíteni. Azon középosztálybeli, fehér, európai férfiak közé tartozik, akik a társadalmi és gazdasági egyenlőtlenségekről panaszkodnak az interneten, miközben a való életben élvezik az ebből származó privilégiumokat. Amikor éppen nem panaszkodik, általában testi és szellemi adottságaikból, származásukból vagy szociális helyzetükből fakadóan hátrányos helyzetű embereket bántalmaz verbálisan, majd azzal védekezik, hogy „ez csak művészet”. Összességében elég nehéz megvédeni produkciójának létjogosultságát, de rappelni azt tényleg nagyon tud.

Magyarországon a Makaronin óta nagyon keveset hallhatjuk a drilles, déli trapes hangzást, de a DDT néven producerként is munkálkodó Drilladeltoro olyat kínál, ami remekül felidézi bennünk ezt az alig érvényesülő stílust hazánkban. A szemtelen trap zenét sokféle kísérletezés előzte meg több műfajban, a küldetés pedig zsánertől függetlenül mindig nemes egyszerűséggel ugyanaz maradt: rongyrázástól mentes, őszinte önkifejezés. Két egyértelmű példát említve a $UICIDEBOY$ Ruby Da Cherry-je és Ghostmane is metál bandákban kezdték anno a karrierépítést, pont, ahogy Drilla is, olyan formációk tagjaként, mint a Just Before His Crucifixion, Atlantis Lies In Nemesis, vagy a Lotophages. Habár az utóbbi vonal sem halt ki teljesen, a rap mellett Drilladeltoro kiemelte aktív reggae jelenlétét a SunZecta tagjaként.

Ingyenes after: Zenit Incompatible