Terence Fixmer

sötét, hipnotikus, atmoszferikus zenéjének eredete és kiindulópontja az
indusztriál
:
organikus
, kimunkált,
szintipopos
hagyományokat sem nélkülöző,
döngölő techno
.
Mark Broom
szettjei pedig a klasszikus,
feszes brit hangzástól Detroit funkján át
napjaink
német gyárzajáig
mindent felölelnek.
A
franciák nemzeti technokincsének
,
Terence Fixmernek
rosszfiús külseje rosszfiús belsőt is takar – sötét, hipnotikus, atmoszferikus zenéjének eredete és kiindulópontja az
indusztriál
, s ezt hősünk nem is próbálja véka alá rejteni (bár például a
Nitzer Ebb főnök Douglas McCarthyval való többéves közös munka
után mi sem tennénk). Organikus, kimunkált,
szintipopos hagyományokat
sem nélkülöző,
döngölő techno
ez, a legjobb fajta – és ne feledjük, hogy Fixmer
kiváló produceri kvalitásai
és
hardver-mániája
miatt szettjei minden alkalommal át-átcsúsznak a
live-act
területére is, ami még érdekesebbé teszi őt az izgalmas zenékre fogékonyak körében.





A másik fellépő,
Mark Broom
talán még kevesebb bemutatást igényel, hiszen nincs olyan
A-listás technókiadó
, ahol ne jelentetett volna meg anyagot az elmúlt húsz évben, még felsorolni is nehéz. Ha létezik csendes, visszafogott művész, aki szinte kizárólag
a zenéjén keresztül él
, akkor az ő – a pult mögött viszont mindenféle biográfiánál hangosabban beszélnek róla
elképesztően erős szettjei
, melyben a
klasszikus, feszes brit hangzástól Detroit funkján át a napjaink német gyárzajáig minden olyan izgalmas egészet alkot
, mintha először hallanánk ilyesmit.





Két igazán régen várt, izgalmas név az
A38 Hajó frissen felújított koncerttermében
,
Isu
és
Dorka
immár negyedik éves rezidenciájával, a Kiégő Izzók sokszor bizonyított vizuális-zseniális kicsapongásaival – soha rosszabb szezonkezdést!