Ipari kémkedés és basszus zene. Kongó üvegépületek és aranyszínű selyem. Vérbő grime, érzékeny dallamtémák. Feltartóztathatatlan pop slágerek, dekonstruált tánczene.
Jam City világát a kétarcúság határozza meg
leginkább, ezek a kontrasztok pedig mindig a legjobbat hozzák ki zenéiből.


Jam City-ék kiadója, a már most nagyhatásúnak mondható Night Slugs




pont azzal változtatta meg alapjaiban a basszuszene világát, hogy merészebbnél-merészebb ötletekkel tűzdelték tele eleve egyéni hangzású, robbanékony slágernek szánt zenéiket. Egyáltalán nem túlzás azt állítani, hogy együttes erejükkel és elképesztő tudatosságukkal Girl Unit, Kingdom, Mosca (ők már Magyarországot is megjárták), L-Vis 1990, Bok Bok, Egyptrixx és persze Jam City egy egészen új pályára állították a basszusnehéz tánczenét. Ebben volt nagy szerepe Jam City 2010-es Magic Drops- és 2011-es Waterworx című kislemezeinek is.









A pláne az egészben viszont az, hogy az általános vélekedés szerint Jam City Classical Curves-e alighanem a Night Slugs legkiforrottabb, leginkább fajsúlyos kiadványa, ami összeszedett koncepciójával, bődületes lendületével és ellenálhatatlan víziójával úgy, ahogy volt, állva hagyta az egész elektronikus mindenség világát és a sztárságig emelte Jam City-t. Elröptette az évvégi listák tetejére (Quart, Fact, Resident Advisor, The Quietus, Dummy stb), djként pedig például az Xlr8r-ön, a Facten és a Resident Advisoron is villogott zseniális, diszkót, house-t, technot és bass musicot egybeolvasztó mixeivel. Nincs felőle kétségünk, hogy erre a hitech hinta-palintára a Kolor oltáránál is mindenki elégedetten csettint majd az este végeztével.