Hogy mi a
Karenn
? A
techno színtér
jelenleg
legfontosabb
,
legforróbb live-actje
- két antihős anti-zenéje,
mutáns techno
, egy új generáció első, leghangosabb kiáltása. A duó fellépése a
Technokunst
vendégeként hosszú és kitartó munka eredménye, s talán
az év egyik legfontosabb budapesti bulija
lesz belőle. Amikor tavaly januárban
Jamie Roberts
, azaz
Blawan
, ez a halk szavú ember
három órás
,
szakadatlan
,
kíméletlen szettje
döbbenettől tágra nyitott szemekkel rángatott be mindenkit a tánctérre, még senki sem sejtette, hogy néhány hónapra rá mivel rukkol majd elő Angliába visszatérve társával, a saját jogon szintén sztár
Arthur Cayzerrel
, azaz
Pariah
-val együtt. Ugyanúgy, ahogy a szakma sem sejtette, hogy a két, külön-külön egyformán a brit
UK-funky
és
garage-hullámból érkező fiatalember
laptopok és Ableton helyett
kopott szintetizátorokból
,
régi analóg dobgépekből
,
kiürülő észak-angol bányavárosok fájdalmából
és a
London nyüzsgéséből való elvágyódásból
egy olyan színpadi produkciót épít, ami évekre felforgatja majd több más műfajjal együtt többek között a technót is.
A Karenn zenéjét ugyanis nehéz behatárolni. A technóhoz a négynegyed mellett ugyanaz a
kitörési vágy
köti, mint amivel annak idején Detroit pionírjai elindultak, de legalább ennyire megtalálhatóak benne az
ős-acid pszichedelikus hullámai
, a
bass music energiája
, az
indusztriál sivársága
és a metál kíméletlen,
felszabadító ösztönössége
.




Táncolni, tombolni több, mint megfelelő alkalom lesz; a kütyümániások külön örülhetnek majd egy igazi, laptopok nélküli, mesteri live-actnek; aki pedig egy kicsit mélyebb tartalomra vágyik, az egy picit odafigyelve egészen biztosan meg fogja hallani ebben a zenében egy új nemzedék költészetét. 




Isu, Dork és a Kiégő Izzók is így készülnek, két főhősünkkel együtt igyekeznek majd ismét hangos-képes összefoglalót adni nektek a techno jelenéből, múltjából és jövőjéből. Ne hagyjátok ki!