Először hallható Magyarországon a surbahar, a szitár mély hangrendű testvére, ráadásul a hangszer legavatottabb előadójának tolmácsolásában, akinek ez lesz az első szólókoncertje a Trafóban. A surbahar a Dhrupad stílusú rudra veena hangtartományában megszólaló, a szitárhoz hasonló hangszer, amely a veena-ra jellemző lassú, hosszú hajlításokkal operáló előadói rendszer mellett képes a Khyal stílusú előadási rendszer virtuozitását is megszólaltatni. Rajeev 15 (!) évesen lett az All Indiai Radio szólistája. Iskolája, az Imdad Khani Gharana sajátos, éneklést imitáló szitár- és surbahar-muzsikáját tökéletesítette tovább teljesen egyéni játék-technikákkal és érzésekkel gazdagítva ezt az évezredes zenei tradíciót. Pandit Rajeev Janardan egyike azon kevés indiai muzsikusnak, akinek a zenéje képes áttörni a kulturális határokat. A koncert különlegessége, hogy Rajeev egy 100 (!) éves, antik surbaharon fog játszani, amit nemrég kapott mesterétől ajándékba, aki családi örökségként őrizte ezt a csodálatos hangú hangszert, míg megtalálta a méltó örökösét: Pandit Rajeev Janardant.

https://www.youtube.com/watch?v=tW5UdXva0_o

Dhrupad stílusú előadási rendszert tanul Pandit Arvind Parikh, az Imdadkhani Gharana doyenje segítségével. Sharada az All Indiai Radio zenésze, aki egyszerre mélyült el a vokális és a hangszeres zenében. Építésznek tanult és saját belátása szerint még az egyetemi tanulmányai is a zenei útján segítették, hogy megismerje hangszerét, a rudra veena-t és a Dhrupad előadási rendszerét. "Az építészet és a zene is multidimenzionális tevékenység, amelyben az idő és a tér, az ismétlés és az egyediség teremt rendet a káoszban."

https://www.youtube.com/watch?v=im0ZxoXCc4Q

Devashish első mestere nagyapja, a néhai Pandit Ram Ashish Pathak (Amta Gharana) volt. Devashish megnyerte az All India Radio országos klasszikus zenei versenyét, valamint öt (!) különböző indiai állam zeneakadémiájának klasszikus zenei versenyét is.

https://www.youtube.com/watch?v=QZcjkc7TM7E