Fedezd fel Budapest környékét! – Kalandozás Zebegényben

Szecessziós főtemplom, lélegzetelállító kilátás a Dunakanyarra, rétes és Mókus – idén se hagyjuk ki Zebegényt!

Pop-up büfét nyitott a Natura Hill Zebegényben

2023. november 28., 16:33

Izgalmas pop-up büfével rukkolt elő a Natura Hill Zebegény központjában.

Mivel töltsük az időnket, ha hidegen hagy bennünket az augusztus 20-i ünnepség

2023. augusztus 15., 12:47

Azokra gondolva, akiket nem hoz lázba a tűzijáték és az augusztus 20-i ünnepi forgatag, adunk pár tippet, hogy ők mivel tölthetik el a napot és az estét.

Komfort és extremitások egy helyen – Az indiai vajas csirkétől a medvehúsig haladhatunk az idei Gourmet Fesztiválon

2023. június 3., 11:55

Idén is kilátogattunk a Gourmet Fesztiválra, mászkáltunk, kóstoltunk, beszélgettünk. Most pedig megosztjuk a tapasztalatainkat.

Heti programajánló – Irodalom Éjszakája, Belvárosi Fesztivál, Friss Hús Rövidfilmfesztivál

2023. június 1., 15:35

Június első hete már a fesztiváloktól hangos, de válogattunk túrát, vásárt és futógálát is, hogy változatos programokkal léphessünk be a nyárba.

Ajándék ez a nap! – Avagy hogyan töltsük tartalmasan az ünnepnapokat 2023-ban

2023. január 19., 15:01

Mihez kezdjünk magunkkal az idei hosszú hétvégéken és a hétköznapokra eső ünnepnapokon? Segítünk, és naptár szerint haladva adunk pár tippet, hogy ne maradjatok a négy fal között.

Két darab két Michelin-csillagos étterme és vidéki csillagos étterme is lett Magyarországnak 2022-ben

2022. november 3., 19:10

Lássuk a teljes hazai Michelin-listát, csillagokkal, ajánlásokkal, Bib-Gourmand minősítéssel.

Érik a szelídgesztenye, irány Nagymaros! – Rövid túra a Gesztenyés tanösvényen

2022. október 10., 16:33

A gyűjtögető életmód instant megtapasztalásával kecsegtet a nagymarosi Gesztenyés tanösvény, amit ha most keresünk föl, még némi szelídgesztenyével, út mellé hullott dióval is gazdagabbak lehetünk.

Romantikus, eldugott szállások a Dunakanyarban kuckózáshoz, összebújáshoz vagy akár családi kiruccanáshoz

2022. szeptember 23., 13:17

A jól megválasztott időpont, a megfelelő helyszín és az ügyesen lefoglalt szállás garancia arra, hogy akár egy hosszú hétvége alatt feltöltődjünk.

A vízről a legszebb a Dunakanyar – Hajóutakat, útvonalakat ajánlunk

2022. július 18., 13:55

Nemcsak a friss levegő, hanem az elképesztő panoráma is amellett szól, hogy a Dunakanyart a folyó segítségével járjuk be – ehhez sem külön jogosítvány, sem drága jármű nem kell.

Vintage Night Market, Szánsájn Fesztivál, szabadtéri mozizás – Programajánló (07. 07–13.)

2022. július 7., 15:10

Ha a következő 7 napban épp nem nyaraltok, akkor sem kell aggódnotok, hiszen a főváros számtalan programra ad lehetőséget – összegyűjtöttük a legizgalmasabbakat.

Matisse-kiállítás, Séták hétvégéje, éjszakai túra a Rám-szakadékban – Programajánló (06. 30. – 07. 06.)

2022. június 30., 14:07

Ebben a kánikulában a legtöbben – ha tehetjük – vízpart mellett hűsölve töltjük az időnk nagy részét, de azért az aktívabb programok kedvelőire is figyeltünk az e heti ajánló összeállításakor.

Így tölts el egy tökéletes napot a Dunakanyarban!

2022. június 24., 13:38

A Dunakanyar ideális terep a kezdő felfedezőknek – aki teheti, már reggel induljon el, hogy estére megteljen a szív és a gyomor a környék izgalmaival és ízeivel.

Nyári bulik újratöltve – Milyen fesztiválok várnak minket idén nyáron

2022. április 22., 12:11

A tavalyi, óvatos nyár után az idei már gőzerővel tolja a fesztiválozást. Körbenéztünk, mire számíthatunk Budapesten és környékén, mikor, mi és hogyan lesz 2022 nyarán.

Waldorfeszt, titkos kertek a belvárosban, 30Y hisztori a Budapest Parkban – Programajánló (07. 01–07.)

2021. július 1., 16:14

Július 1. és 7. között újfent számos izgalmas programot rendeznek Budapesten és környékén, ezek közül válogattuk ki a szerintünk legjobbnak ígérkezőket.

Irodalom Éjszakája, újranyitó Dürer, Gallery Weekend Budapest – Programajánló (06. 17–23.)

2021. június 17., 15:41

Június 17. és 23. között újfent számos izgalmas programot rendeznek Budapesten, ezek közül válogattuk ki a szerintünk legjobbnak ígérkezőket.

Séta a Párisi udvarban, jóga a Bikás parkban, natúr borok Zebegényben – Programajánló (05. 20–26.)

2021. május 20., 15:43

Szép lassan felélednek a budapesti rendezvények, így döntő többségében már olyan programokat tudunk ajánlani nektek, melyeken személyesen is részt vehettek.

Szombattól újraindul a Dunakanyar népszerű hajós körjárata

2021. április 19., 15:12

Április 24-től újraindul a Dunakanyar népszerű hajós körjárata, amibe idén Szobot és Verőcét is bekapcsolják.

Szabi A Péktől a legjobb kirándulóhelyekig – olvasóink kedvenc 2020-as cikkei

2021. január 4., 13:39

Mielőtt végleg magunk mögött hagyjuk 2020-at, egyetlen visszatekintéssel még adósak vagyunk nektek, melyben a kedvenc cikkeiteket idézzük fel újra.

Jön a Libegők és az Artmozik Éjszakája, a Szentendre Éjjel-Nappal Nyitva fesztivál és a Budapest Urban Games – programajánló (08.27.–09.02.)

2020. augusztus 27., 15:28

A belengetett őszi korlátozások és a nyár utolsó hétvégéjének hatására az utóbbi hónapok legsűrűbb napjainak nézünk elébe programok szempontjából – Budapesten és környékén is dömping várható.

Szerdától egy darab jeggyel vonatozhatunk, hajózhatunk, buszozhatunk és HÉV-ezhetünk a Dunakanyarban

2020. augusztus 4., 16:32

Új összevont közlekedési napijegyet vezettek be a Dunakanyarban, amellyel a MÁV, a Volánbusz, a HÉV és a Mahart helyi járatai is igénybe vehetők.

Hétvégétől már két új hajójárattal is kalandozhatunk a Dunakanyarban

2020. július 13., 15:33

Péntektől két új hajójáratot indít a Mahart PassNave Kft. Az egyik az Esztergom-Zebegény, a másik pedig a Szentendre-Leányfalu-Tahitótfalu-Visegrád vonalon jár majd.

Ilyen a Dunakanyar madártávlatból Bujtás Zoltán drónfotóin

2020. július 8., 00:00

A Dunakanyar kis túlzással egy kőhajításra fekszik Budapesttől, de a vadregényes partokat, erdőket, és a közöttük rejtőző aprócska településeket látva úgy érezhetjük, mintha másik világban járnánk.

Új hajójárat indul a Dunakanyarban a vonatpótlójárat népszerűsége miatt

2020. július 3., 10:11

A Dunakanyar legszebb részén hajókázhatunk a körjárattal 500 forintos napijegyért.

Pihenj a kanyarban! – 3 szuper új hely, ahol megpihenhetsz a Dunakanyarban, ha biciklivel érkezel

2020. június 16., 16:15

Az idei nyár sokaknak másképp alakul, mint ahogy tervezték, de legalább van idő arra, hogy eddig ismeretlen tájakat fedezzünk fel a környékünkön. Egy naposabb nyári hétvégén nem is kell jobb program,