Az izakaja és a speakeasy szerelemgyereke – Megnyitott a Yuru

tegnap, 15:09

Japán ízvilág nordic stílusban, egy kis speakeasy hangulattal az Ötkert felett – megnyitott a Yuru.

Egy falat Tokió a belváros közepén – Megnyitott a CUBE Sushi

tegnap, 12:25

Az újonnan nyitott CUBE Sushi igazi kortárs japán konyhával, kirobbanó, autentikus ízekkel és vagány, indusztriális enteriőrrel vár minket.

Panírba rejtett minden Lágymányoson – Belefutottunk a Minden Rántvába

A rántott sajttól a rántott májon át egészen a rántott disznósajtig – panírba burkolt elviteles kifőzdét találtunk Lágymányoson.

Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Az antilopokat megették, a majmokra egy vénkisasszony vigyázott – Így élte túl az Állatkert az ostromot

Budapest ostroma szinte megsemmisítette az Állatkertet, a dolgozók azonban hatalmas energiával láttak neki a romok eltakarításának.

Olasz tésztázót nyitottak az Amore di Napoli tulajdonosai – Ha autentikus carbonarára vágynánk

25-féle olasz alaptészta és egy kis trattoriabeütés. Megnéztük az Amore di Napoli kis testvérét, az Amore′ – Pasta e Bastát!

Nagyobb helyen, újításokkal vár minket a Léműhely

Új, nagyobb helyre költözött a Léműhely – mostantól a Fény utcai piacon találjuk meg a frissen préselt leveiket.

Hagyományos és modern vietnámi ízek összeborulása – Megnéztük a 94' konyha & bárt

Vietnámi kolbász, mangós-mogyorós szósz és a város legroppanósabb malacbőre – izgalmas vietnámi konyhát találtunk a Falk Miksa utcában.

Kencék, gold kiwi és pho – Ezt kapjuk a Lehel Csarnokban

Bejártuk a város egyik legnépszerűbb piacát, egyben legmegosztóbb épületét, hogy feltérképezzük, mit és milyen áron szerezhetünk be most itt.

Heti programajánló: húsvéti programok, Fran Palermo-koncert, szezonnyitó a Vasúttörténeti Parkban

A húsvétot nem érdemes végig otthon tölteni, az idő kedvez például egy kiváló túrának, egy ejtőzős brunchnak, de egy locsolóbálra is kiruccanhattok.

Városi kertészet egy korábbi foghíjtelken – Megnyitott az Oázis City Erzsébetváros

Balkonnövények, balkonládák, teraszon termeszthető zöldségek és gyümölcsök – belvárosi kertészetet nyitott az Oázis a bulinegyedben

Őstermelők, háztáji húsok, virágpiac és a magyar Time Out Market – Ezt kapjuk a Fehérvári úti Vásárcsarnokban

Új sorozatunkban a budapesti piacokat vesszük szemügyre: első állomásunk a Fehérvári úti Vásárcsarnok a 11. kerületben.

Új étlap, különleges koktélok az ARAZ Étteremben, és egy mesés szecessziós kávézó a galérián

A közel 15 éves ARAZ Étteremben beszélgettünk Barka Áron séffel, kipróbáltuk a kedvenceket, a mesés kávézó pedig visszarepített az időben.

Új helyet nyitott a közönségkedvenc ázsiai – A padthai wokbart már a Hegyvidéken is megtaláljuk

Megnyitott a padthai új egysége a Hegyvidéken, a MoM Sportban, így az ázsiai ízek rajongói nem maradnak finom falatok nélkül a környéken.

Randi „József nádor kertjében” – Kipróbáltuk a Pavilon Restaurant & Bart

Zöld növényzet, üvegtetővel fedett átrium, élőnövény-fal, herbáriák, szarvastatár és koktélok – kipróbáltuk a nemrég nyílt Pavilon Restaurant & Bart.

Mautner Zsófi új szakácskönyvével a budapesti Koreát ismerhetjük meg

Mautner Zsófi új, online szakácskönyve a receptek mellett a koreai konyha budapesti helyszíneire is elkalauzol minket

Olasz gasztrokaland és toszkán borok Budapest szívében: Mercatino Ristorante Enoteca

Mindössze pár lépésre a Lánchídtól találjuk a Mercatino Ristorante Enotecát, ahol egy ebéd vagy vacsora erejéig Észak-Olaszországba csöppenhetünk.

XXI. századi menzakaja a Madách téren – Összebútorozott a Központ és a balatonfüredi Vasüzlet

Mi lesz abból, ha Budapest egyik kedvenc kocsmájába költözik egy balatoni újgenerációs séf? Kádár kori menzafogások 2023-ra szabva, avagy a Közkonyha.

Ha Tarantino hamburger lenne – Megnéztük a ferencvárosi Quentin′s Burgert

Hatalmas klasszikus burgerek és Tarantino-relikviák mindenhol, de a Ferenc téri Quentin′s Burgert nem csak a filmrajongók fogják szeretni!

Véres hurka bundás kenyéren és különleges négykezesek – Új időszámítás kezdődött a Laurelben

A Laurel Budapestben Mede Ádám távozása után, 2023 őszén Szabó Dávid vette át a head chef pozíciót, a desszertekért továbbra is Ötvös Zsuzsi felel.

Huszár Krisztiánnal, Bereznay Tamással és a Balkán konyhájával tért vissza a Meat Boutique

Huszár Krisztián és Bereznay Tamás egy konyhán – az újranyitott Meat Boutique-ban mutatja be a Balkán konyhájának húsosabb oldalát a két ismert séf.

Nagy zabálás kis Kínában – Űzd el a januári hideget hot pottal!

Forró, csípős levesek, egzotikus hozzávalók, krémes szószok és többórányi lakmározás – a hot pot a legjobb, ami januárban történhet velünk.

A belvárosban főz a séf, akinél Jamie Oliver is sorban állt – Megnéztük a Golit

Hús van, tejtermék nincs, a kenyéren kívül minden gluténmentes, a zöldségeket technikával fűszerezik, és Jamie Oliver is tanult a séftől. Itt a Goli.

Ne dobd ki! – Ide viheted a megmaradt karácsonyi élelmiszereket

2023. december 27., 09:47

Túl sokat vásároltunk, túl sokat főztünk, túl sokat rendeltünk – 5 tipp, hogy hova vidd a megmaradt karácsonyi ételeket.

Műjégpályára néző panoráma, békebeli hangulat – A Városliget Café & Restaurantban jártunk

2023. december 15., 12:59

A műjégpálya épületében kapott helyet a Városliget Café & Restaurant, ahol békebeli hangulat és a századfordulós polgári konyha fogásai várnak ránk.