Új helyet nyitott a közönségkedvenc ázsiai – A padthai wokbart már a Hegyvidéken is megtaláljuk

Megnyitott a padthai új egysége a Hegyvidéken, a MoM Sportban, így az ázsiai ízek rajongói nem maradnak finom falatok nélkül a környéken.

Paprika János Bivallyal – Megnyílt a Pizza Manufaktúra új helye a VIII. kerületben

2023. október 6., 11:10

Ha szereted a Pizza Manufaktúrát, akkor van egy jó hírünk: már a Víg utcában is elérheted őket.

A kávéháza miatt lett Drechsler-palota, most pedig egy csalogányról nevezték el a W Budapest Hotel éttermét

2023. október 5., 11:06

Mit kell tudni az elegáns, mégis játékos étteremről, ami a Drechsler-palota földszintjén és teraszán üzemel? Mi már kipróbáltuk.

Ha szereted a thai konyhát, irány a Klauzál tér parányi, szenzációs ételbárja!

2023. július 7., 11:39

Van a VII. kerületi Klauzál téren egy zseniális kis ételbár, ahonnan eddig minden alkalommal elégedetten és az ízektől megrészegülve távoztunk.

Ázsia változatos ízei és remek hangulat a Kolosy téren – A Miss Saigonban jártunk

2023. április 27., 13:48

A Kolosy tér tele van remek gasztrohelyekkel, azonban ha egy igazán autentikus pho levest, yaki udont vagy bún tésztát szeretnénk enni, akkor az ázsiai ízek világában utazó Miss Saigonban a helyünk.

A sült rizs magasiskolája – A Taste Asian Restaurantban jártunk

2023. január 19., 12:41

A wokban készült sült rizs a Taste Asian Restaurantban magasabb szintre lép: a foie gras-tól kezdve a kaviáron, az ananászon és a japán szarvasgombán át a wagyúig sok különlegességgel kombinálják.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Móricz Zsigmond körtér és környéke

2023. január 16., 16:19

Sorozatunkban a Széll Kálmán tér és a Deák Ferenc tér után most a Móricz Zsigmond körtértől haladunk a Gellért térig, és számba vesszük a kedvenc helyeinket, a pékségtől a tapasbárig.

Ha 15 éve velünk van, akkor nagyon tudhat valamit – MOM Leroy

2022. augusztus 15., 13:16

A MOM Leroy 15 éve stabilan képviseli mindazt, amiért annyira szereti a környék, és amiért sokan semmiképp nem váltanának törzshelyet. Miért is tennék? A hely olyan, mint egy megbízható barát.

Vintage Night Market, Szánsájn Fesztivál, szabadtéri mozizás – Programajánló (07. 07–13.)

2022. július 7., 15:10

Ha a következő 7 napban épp nem nyaraltok, akkor sem kell aggódnotok, hiszen a főváros számtalan programra ad lehetőséget – összegyűjtöttük a legizgalmasabbakat.

Kínai, vietnami, japán, koreai látványkonyhás street food büfék egy tető alatt, a Keleti pályaudvarnál

2022. március 2., 12:04

Tavaly ősszel nyitott meg az Asian Street Food névre hallgató ételudvar a Thököly úton, a Keleti pályaudvar szomszédságában. 10 látványkonyha, 10 különböző stílus és ízvilág keveredik.

Japán szusi szegedi szívvel – Megnéztük a Zsilip utcai Stixet

2022. február 24., 15:17

A Zsilip utca egyik nyugodt alagsorában rejtőzik a Stix Japanese Restaurant, ami autentikus alapanyagokból, széles választékban készíti az ázsiai fogásokat, enyhén a magyar szájízre hangolva.

Teakerti séták Vácon – Egy különleges teaültetvényen jártunk

2021. szeptember 3., 16:46

Varga Marianna egy igazi teatudósnak mondhatja magát. Arra vállalkozott, hogy egy különleges, hazánkban is termeszthető teafajta nagykövete lesz.

Autentikus thai ételek és az a híres vendégszeretet – íme 4 budapesti étterem, akik kiérdemelték a Thai Select tanúsítványt

2020. október 2., 16:18

A Tom Yum étteremeiben 70 thai különlegesség és annak több mint 300 variácója közül válogathatunk kedvünkre!

Madame Pho, ahol a vietnami nagymama főz – autentikus vietnami étterem nyílt a Corvin negyedben

2020. június 11., 15:55

A pár hónapja megnyílt Madame Pho igazi gyöngyszem, ahol autentikus vietnami fogásokat találunk.

„Harminc fölött már nem annyira szórakoztató, ha valaki vicces macskanadrágokba bújva ugrabugrál” – Linczényi Márkó-interjú (Antilope Kid)

2020. május 4., 14:05

Az Antilope Kid néven hol fanyarul, hol harsányan vicces trashpop-dalokat készítő Linczényi Márkóval beszélgettünk a karantén üdvös hatásairól, a zenéről és a környezettudatos életről, többek között.

Ahol végre elkezdhetünk ismerkedni a valódi kínai konyhával – megnyitott a Spicy Fish a Corvin sétányon

2020. január 14., 15:11

A Monori Center egyik nagyágyúja, a Spicy Fish nyitott éttemet a Corvin sétányon – egy igazi hiánypótló központ a kínai kulinária kezdő és haladó szerelmeseinek.

A kínai street food legjava, egy sátor alá hozva – Chinatown Night Market

2018. június 28., 18:48

Bejártuk a Monori Centert, áruházastul, nagykereskedésestül, láttunk karaoke szobákat és fantasztikus ízekkel találkoztunk a Chinatown Night Market-on.

Ahova mindig jó visszatérni – Kuglóf

2018. április 6., 19:15

A Piarista köz kedvenc kávézó-bisztrójába mi is visszatérő vendégek vagyunk: szeretjük az árkádok alatt terpeszkedő teraszát, a pisztáciakrémes croissant-ját, a francia sütijeit, a tojásos reggelijeit és a takaros közeget.

Megnyílt a Hànội Xưa kis testvére a Kálvin téren

2017. november 13., 14:47

A Nagyvárad térhez közel eső Ernő utcai Hanoi Xua vietnami étterem street food testvért kapott a Kálvinon. Megnéztük, hogy milyen a kínálat.

Autentikus thai étterem a belváros közepén – Thai Spicy Nine

2017. április 19., 11:30

A Thai Spicy Nine Budapest legújabb thai étterme, ahol Thaiföld utcáin kínált tipikus ételeket helyeztek éttermi környezetbe és ahol a levest csak egy személy készítheti.

Kőbányán találod a város egyik legszuperebb vietnami éttermét

2015. június 30., 18:56

Azt gondolod, hogy csak a belvárosban, vagy az egykori piacos sikátorokban ehetsz finom pho levest? Ellátogattunk a X. kerületbe, a Vietnami Speciális Melegkonyhára.

Ezt csináld a Budapest Essentials négy napján!

2015. június 24., 22:50

A Budapest Essentials minden egyben, amit a város kínál: zene, buli, kultúra, gasztronómia és egy leírhatatlan érzés!

Vietnami-kínai étterem a barátság jegyében - a Sáo哨-ban ebédeltünk

2015. május 7., 11:58

A vietnami-kínai ételeket kínáló Sáo哨-t 3 jó barát, köztük a jól ismert divattervező Anh Tuan jegyzi. Megnéztük a Gozsdu legújabb éttermét.

Antonio Banderas és Tom Hanks Budapesten bandázik

2015. április 17., 02:00

Majdnem egy időben érkezett a fővárosba a Forest Gump megformálója és Pedro Almodóvar kedvence: Tom Hanks és Antonio Banderas már szelfiztek is egyet.

Újdonsággal és 3D-s virtuális társasjátékkal vár az új padthai wokbar

2014. szeptember 19., 02:00

Gyönyörű belvárosi környezetben megnyitott a harmadik padthai wokbar az Egyetem téren. Az új, eddig legnagyobb és legimpozánsabb étterem a megszokott thai finomságok mellett thai palacsintával is várja vendégeit.