Pont egy nappal több – Mit csináljunk, hova menjünk a hosszú hétvégén?

2023. október 20., 11:24

Az előttünk álló hosszú hétvégén visszatér a jó idő, így programozhatunk, ahogy csak a csövön kifér. Ehhez adunk pár jó tippet, a kiállítástól kezdve a mozin és a zenén át a kirándulásig.

Budapest, a barlangfőváros – 8 ismert és rejtett barlang Budán

2023. október 11., 13:36

Nincs még másik olyan főváros a világon, melynek utcái alatt olyan hosszúságú barlangok futnának, mint Budapesten.

Digitális meseösvényeken fedezhetjük fel a főváros környéki erdőket

2023. július 14., 11:41

Az Aktív Magyarország és a Pilisi Parkerdő Zrt. közös fejlesztésében az ingyenesen letölthető Digitális Vándor alkalmazás tíz új, Budapest környéki ösvénnyel gazdagodott.

Érik a szelídgesztenye, irány Nagymaros! – Rövid túra a Gesztenyés tanösvényen

2022. október 10., 16:33

A gyűjtögető életmód instant megtapasztalásával kecsegtet a nagymarosi Gesztenyés tanösvény, amit ha most keresünk föl, még némi szelídgesztenyével, út mellé hullott dióval is gazdagabbak lehetünk.

Eleven Ősz, World Press Photo, Billy Idol-koncert – Programajánló (09. 22–28.)

2022. szeptember 22., 14:43

A hűvösebb szeleket már megszokva és teljesen átadva magatokat az ősznek válogathattok a legjobb szabadidős és kulturális programok közül!

A vízről a legszebb a Dunakanyar – Hajóutakat, útvonalakat ajánlunk

2022. július 18., 13:55

Nemcsak a friss levegő, hanem az elképesztő panoráma is amellett szól, hogy a Dunakanyart a folyó segítségével járjuk be – ehhez sem külön jogosítvány, sem drága jármű nem kell.

Nézzünk más szemmel a Dunakanyarra – A drótkötélpályától a SUP-on át a kajakozásig, a komfortzónán túl

2022. július 7., 14:32

Ne csak azért szálljunk ki az autóból, hogy elnyaljunk egy fagyit a kötelező Facebook-poszt előtt – van néhány remek tippünk komfortzónán innen és túl.

Fecskebölcsőket helyeznek ki a Dunakanyar vasútállomásaira – Új otthon várja a hazatérő madárkákat

2022. május 11., 11:12

80 új fecskebölcsőt helyeznek el a Dunakanyar vasútállomásain.

E-bringával a jövőbe – Végignéztük a Pilisi Parkerdő Fellegpark-projektjének fejlesztési helyszíneit

2022. május 10., 15:46

A Pilisi Parkerdő Zrt. kezeli a Budapest környéki állami erdőket, ahol komplex turisztikai beruházássorozatot indított változatos programokkal és összetett szolgáltatásokkal, Fellegpark néven.

Idén Budapesten rajtol el a világhírű kerékpáros körverseny, a Giro d’Italia

2022. április 29., 10:55

Budapest a 13. nem olasz város, ahol megrendezik a Nagy Rajtot.

A Dunakanyar leggyönyörűbb panorámája – A Julianus-kilátó és a Hegyes-tető

2022. február 25., 15:58

A Dunakanyarra több irányból is lenyűgöző panoráma nyílik, mi most a Hegyes-tetőn álló Julianus-kilátót másztuk meg, mivel szerintünk onnan a legszebb az elénk táruló látvány.

Majdnem szocreál stílusban épült újjá a királyi palota – Megnéztük a BTM Vármúzeum állandó kiállítását

2021. október 15., 15:39

A királyi palota – a kultúra vára állandó kiállítást már csak azért is ajánljuk, mert izgalmas történeteket és terveket ismerhetünk meg a Budavári Palotáról.

Rejtőzködő erdei oázis – Kirándulás a visegrádi Bertényi Miklós Füvészkertben

2021. július 14., 17:42

Eldugott, a család minden tagjával, akár kutyával is látogatható arborétumot találtunk az Apátkúti-völgyben.

A visegrádi királytalálkozó 700. évfordulójára megújul a teljes visegrádi vár

2021. július 13., 11:39

2035-re teljesen megújul nemcsak a festői környezetben lévő visegrádi fellegvár és királyi palota, de az alsóvár, a Salamon-torony, a völgyzárófal és a vízibástya rekonstrukciója is megvalósul.

Szombattól újraindul a Dunakanyar népszerű hajós körjárata

2021. április 19., 15:12

Április 24-től újraindul a Dunakanyar népszerű hajós körjárata, amibe idén Szobot és Verőcét is bekapcsolják.

Szerdától egy darab jeggyel vonatozhatunk, hajózhatunk, buszozhatunk és HÉV-ezhetünk a Dunakanyarban

2020. augusztus 4., 16:32

Új összevont közlekedési napijegyet vezettek be a Dunakanyarban, amellyel a MÁV, a Volánbusz, a HÉV és a Mahart helyi járatai is igénybe vehetők.

Minden, amit a nyári Budapestről tudni érdemes – megjelent a We Love Budapest ingyenes útikönyve!

2020. július 24., 17:42

Enni-, inni- és látnivalók, túrák és kultúra Budapesten meg a környékén. A kis zsebkönyv azt mutatja be, hova érdemes elmenni, mit érdemes megnézni és megkóstolni idén nyáron a fővárosban.

Legendás történelem és csodás panoráma Visegrádon – felmásztunk a Dunakanyar ikonikus várába

2020. július 23., 10:56

A középkorban az ország második központja volt, neve a mai napig egyet jelent a fontos régiós kötődésekkel. Megnéztük, hogy fest most a visegrádi vár és az onnan feltáruló látvány.

Hétvégétől már két új hajójárattal is kalandozhatunk a Dunakanyarban

2020. július 13., 15:33

Péntektől két új hajójáratot indít a Mahart PassNave Kft. Az egyik az Esztergom-Zebegény, a másik pedig a Szentendre-Leányfalu-Tahitótfalu-Visegrád vonalon jár majd.

Új hajójárat indul a Dunakanyarban a vonatpótlójárat népszerűsége miatt

2020. július 3., 10:11

A Dunakanyar legszebb részén hajókázhatunk a körjárattal 500 forintos napijegyért.

Már a Dunakanyart is bejárhatjuk egy virtuális túrán

2020. április 24., 12:12

A DRONE EYE photography mögött álló Bujtás Zoltán 22 gömbpanoráma-fotóból álló sorozatot tett közzé, melynek segítségével a Dunakanyar és a Börzsöny leglátványosabb részein ámuldozhatunk.

Szakadj ki a szabadba – így tölts el egy tökéletes napot a Dunakanyarban!

2019. december 18., 17:48

Gyönyörű tájak, nyugalmas erdei séták, pihentető városnézés, finom falatok – egy nap alatt rengeteg érdekes és pihentető programot találunk a Dunakanyarban, még ilyenkor, télen is. Mutatjuk, hogy mi fér bele egy nyugalmas, mókuskerékből kiszakadós napba délelőttől kora estig!

Sörnek indult, bisztró lett belőle – közép-európai konyha, extrém borok, szelíd sörök a nagymarosi V4-ben

2019. szeptember 11., 13:32

A V4 egy remekül összerakott projekt, amely egyszerre őrzi a hagyományokat, és fricskáz oda nekik, ha szükséges – remek sörsorral, közép-európai konyhával és extrém, lokális borokkal.

Így tölts el egy hosszú hétvégét a Dunakanyarban!

2019. július 18., 17:55

A Dunakanyarban könnyű megszervezni egy tartalmas hosszú hétvégét, de ha mégis jól jönne hozzá pár tipp, nézzétek meg, mi miket ajánlunk Szentendrén, Visegrádon és Vácon!

Mamutok, háremhölgyek, háborúk – újra bejárható a Várhegy pince- és barlangrendszere

2019. június 21., 16:16

A Duna-Ipoly Nemzeti Park különleges új sétáján órákat töltöttünk a Várhegy kusza pince- és barlangrendszerében.