Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

tegnap, 11:58

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Mesés péksütiköltemények Törökbálinton, avagy elámultunk a Nagykiflin

A töltött csiga, a sós krémmel tapasztott szendvics és a gyümölcsökkel pakolt croissant is isteniek a törökbálinti Nagykifliben.

Heti programajánló: húsvéti programok, Fran Palermo-koncert, szezonnyitó a Vasúttörténeti Parkban

A húsvétot nem érdemes végig otthon tölteni, az idő kedvez például egy kiváló túrának, egy ejtőzős brunchnak, de egy locsolóbálra is kiruccanhattok.

Mostantól vasárnaponként már délutánba nyúlóan is reggelizhetünk a Matild Palace-ban

A hotel és a Spago Budapest szükségét érezte, hogy egy sunday brunchcsal is előrukkoljon.

Autentikus India 2018-as árakon – Az indiai–pakisztáni ZAIQA-ban jártunk

Autentikus, izgalmas és olcsó – a Ferenc körúti ZAIQA-ban remek indiai és pakisztáni fogásokkal várnak minket!

Jógától a pszichológiáig, piactól a sakkversenyig – 7 ok, amiért szeretjük a Madhouse Craft Beer Bart

A Madhouse Craft Beer Bar azokat várja, akik beülnének italozni egy laza hangulatú helyre, vagy szuper programokat keresnek hétköznapra és hétvégére.

Egy tál napfény az egykori buszpályaudvaron – Megnyitott a LuLu

Napfényes fogások, csupa fény tér, színes ceruzák és dőzsölős brunchok – megnyitott a LuLu.

A hedonizmus titkos receptje – Indítsd pezsgős reggelivel a napot!

2023. december 8., 15:48

Nincs jobb napkezdés, mint egy hosszú, pezsgős reggeli, amit szép környezetben, barátokkal vagy akár egyedül, magunkat megajándékozva tölthetünk.

Magyar fogások franciául – Fiatal, trendi és remek ár-érték arányú hellyel gyarapodott a Kopaszi-gát környéke

2023. október 27., 11:33

Brunch, tízórai, ebédmenü és comfort foodokkal megszórt vacsora – a Kopaszi-gát mellett nyílt Zazie Bistro & Barban mindent megtalálunk!

Mediterrán hangulat Buda tetején – Az Olive Trattoriában jártunk

2023. október 10., 16:05

Buda felé vettük az irányt, és egészen a II. kerület tetejéig mentünk, ahol a Kapy utcában az Olive Trattoria hozta el nekünk Olaszország hamisítatlan ízeit – és még annál is többet.

Nyithat még száz reggelizőhely, de minek? – A Vietnámigulyás.hu HK-ban egy harapás után csendben maradtunk

2023. szeptember 13., 17:54

Egzotikusnak mondható reggelit ültünk el a Vietnámigulyás.hu HK-ban. Még a szavunk is elakadt.

Reggeliztet, ebédeltet, este pedig bárral és show-val vár – Boldog 10. születésnapot, KIOSK!

2023. június 8., 17:09

Tízéves lesz idén a KIOSK Budapest. Ennek apropóján (is) benéztünk hozzájuk.

Piknikhangulatú brunch és relaxáló jóga vár ránk a város felett

2023. június 1., 15:17

A Crowne Plaza Budapest tetőkertjén a nyári hétvégéken villásreggeli és jóga várja a feltöltődni vágyókat, akik a reggeli mozgás mellett még egy jó ügyet is támogathatnak.

Kibővült és korán kel a város egyik legjobb cukrászdája: újdonságok Fazekaséknál

2023. május 26., 15:35

Ismét a Fazekas Cukrászdában jártunk, hogy feltérképezzük, milyen újdonságokat üdvözölhetünk náluk.

Heti programajánló – Játszóház Projekt 10. szülinap, Kikeltető Záróbuli, Gyermeknap a Gyermekvasúton

2023. május 25., 15:30

Böngésszetek, töltsétek el tartalmasan a hosszú hétvégét és használjátok ki a szép időt!

Heti programajánló – Ricsárdgír-búcsúkoncert, Artmozik Éjszakája, Budapest Beer Week

2023. május 18., 16:35

Az idő végre-valahára felmelegedik május 18. és 24. között, így több szabadtéri programot, teraszozást és koncertet remélhetünk a következő napokban.

A brunchhely, amit maguk a vendégek alakítottak – Vinyl & Wood – Get Lost in Wonderland

2023. május 16., 13:57

Mindig odafigyeltünk a Wesselényi utcai helyre, ami az évek során egyre csak fejlődött, alakult, és organikusan talált magára.

Katartikus zenei élmények és pazar reggelik – A londoni Covent Garden közvetítéseit élvezhetjük a Café Lisztben

2023. április 13., 15:40

Hamupipőke, Csipkerózsika, A trubadúr és a Figaro házassága érkezik az Aria Hotel Budapest mozitermébe, egyenesen a londoni Covent Gardenből, előtte pedig a Café Liszt pompás reggelijét élvezhetjük.

Egész nap reggelizhetünk a Hercegprímás utca új helyén – Blueberry Brunch

2023. április 6., 13:52

Megnyílt a Blueberry Brunch, sok áfonyával, sós és édes villásreggelikkel.

A kávézó, ami olyan, mint egy könyvekkel teli, nagy nappali – Megnéztük a Tompa17 kávézót

2023. április 4., 14:01

A Tompa17 könyves kávézó nemcsak a finom kávé és a könyvek miatt érdekes, de a fagyi is remek. Sőt, úgy éreztük magunkat, mint egy otthonos nappaliban.

Tudjátok, mit rejt az Alagút-tető túloldala? – Újra felfedeztünk egy pompás éttermet

2023. március 31., 10:50

A Manna Lounge Étterem a Várhegy oldalában, egy fákkal borított domboldalon bújik meg az Alagút-tető Krisztinaváros felőli oldalán, ahonnan szuper panoráma nyílik a budai városrészre.

Heti programajánló – Budapesti Építészeti Filmnapok, nyitó hétvége a Turbinában, nőnapi séta Budán

2023. március 2., 14:43

A március 2. és 8. közötti programgyűjteményünk között találtok sokféle könnyed kikapcsolódási lehetőséget, melyekkel egyre inkább hangolódhattok a szép tavaszi napokra!

Ahol szmókerben füstölt BBQ-brunch és napindító koktélok várnak – A Fat Mamában reggeliztünk

2023. február 10., 12:58

A budapesti brunchtérképről nem hiányozhat egy olyan hely, mely a BBQ-s, szmókeres témában utazik.

Heti programajánló – Esti séta az Állatkertben, a Füvészkert titkai, Budapest Central European Fashion Week

2023. február 2., 14:04

A február 2. és 8. közötti napokra sokszínű programlistát állítottunk nektek össze, amely segít abban, hogy teljesen magatok mögött hagyjátok a mindennapi problémáitokat!

Ágyba reggeli, ágy nélkül – Ilyen a Veres Pálné utca Deszkája

2023. január 26., 12:58

Régebben a Tortaszalon üzemelt a Veres Pálné utcai üzletben, ám mostanra egy törzshelygyanús, nagyon otthonos bruncholda lett belőle, ahol Mázli kutya is nagy szerepet kap.