Mutatunk egy helyet, ahol egész nap királyi reggeli és még annál is sokkal több vár!

A Centrál Kávéház egész napos reggelivel, megújult étlappal, pazar koktélokkal, különleges kávékkal és élő zenével vár ránk.

80 éven át 1000 fő mulatott Buda legszebb kertvendéglőjében – Ilyen volt a Budagyöngye

Reneszánsz estek, romantikus fák hűsítő árnyéka és a legjobb táncdalénekesek műsora várta közel 100 évig a budaiakat.

Így változott a Római-part több mint 100 év alatt – Képgaléria

A Római-part már a XIX. században is a budai vízi sport és úgy általában a vízi élet felkapott központja volt. Sok-sok fotón keresztül követjük nyomon a változását.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

Fülledt elegancia és a város egyik utolsó bárzongoristája – A Piros Pezsgő Piano Bár

Időutazást tehetünk a múlt szórakozóhelyeinek világában, és meghallgathatjuk a város egyik legidősebb bárzongoristáját.

Női energiák mozgatják idén a Gourmet Fesztivált

A hazai vendéglátás legismertebb képviselőit, változatos étel- és italkínálatát sorakoztatja fel az egyik legnépszerűbb gasztronómiai rendezvény.

Hétvégi programajánló: nőnapi minifeszt, Fatboy Slim, Oscar-nap a Művészben

A március 7. és 10. közötti napokon sokszínűség várható, így nem árt előre tervezni, hogy ne maradjatok le semmiről. Fatboy Slim is most érkezik a fővárosba az Akvárium Klub 10. szülinapja alkalmából.

Olasz örömök a budaörsi Templom tér mellett – Megnéztük a Sorrisót

Olasz csemegebolt mediterrán életszeretettel – a budaörsi Sorrisóban mi is mosolyogni fogunk!

Finom a kávé, van nyuszis linzer, és tele van jó könyvvel – Megnéztük a törökbálinti Három nyulakat

A fővárost is elhagytuk, hogy megtaláljuk ezt a nyuszikkal teli, bájos kávézót, ami valójában könyvesbolt, ajándékbolt és kultúrtér is.

Olasz gasztrokaland és toszkán borok Budapest szívében: Mercatino Ristorante Enoteca

Mindössze pár lépésre a Lánchídtól találjuk a Mercatino Ristorante Enotecát, ahol egy ebéd vagy vacsora erejéig Észak-Olaszországba csöppenhetünk.

Ha Tarantino hamburger lenne – Megnéztük a ferencvárosi Quentin′s Burgert

Hatalmas klasszikus burgerek és Tarantino-relikviák mindenhol, de a Ferenc téri Quentin′s Burgert nem csak a filmrajongók fogják szeretni!

Újdonságok a városban – 15+1 gasztrohely, amit januárban teszteltünk

Egy helyen gyűjtöttük össze nektek azokat az éttermeket, pékségeket, street food helyeket és gasztrokocsmákat, melyeket januárban teszteltünk.

Nagy zabálás kis Kínában – Űzd el a januári hideget hot pottal!

Forró, csípős levesek, egzotikus hozzávalók, krémes szószok és többórányi lakmározás – a hot pot a legjobb, ami januárban történhet velünk.

A belvárosban főz a séf, akinél Jamie Oliver is sorban állt – Megnéztük a Golit

Hús van, tejtermék nincs, a kenyéren kívül minden gluténmentes, a zöldségeket technikával fűszerezik, és Jamie Oliver is tanult a séftől. Itt a Goli.

Turisztikai szakmák és karrierutak a középpontban

Az Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány vetélkedőt hirdetett közép- és általános iskolai diákok számára.

DIY-gyertyatartótól az ünnepi ízbombákig – Szuper kézműves ajándékok karácsonyra

2023. december 15., 10:15

Karácsonykor a legjobb opció kézműves alkotókhoz, dizájnerekhez fordulni, és valami egyedivel meglepni a barátnőt, kollégát, anyóst!

A Véndiák minél idősebb, annál fiatalosabb

2023. december 6., 11:01

Az 1938 óta működő Véndiák mindenki számára tud olyat nyújtani, ami után elégedetten távozhat: magyaros ebédet, hamburgert, desszertet vagy koktélt.

Pop-up büfét nyitott a Natura Hill Zebegényben

2023. november 28., 16:33

Izgalmas pop-up büfével rukkolt elő a Natura Hill Zebegény központjában.

Egy nagy család, egy különleges hely és Olaszország legjava – A Pomo D’Oro Osteriában jártunk

2023. november 28., 13:24

Az Osteria a Pomo D’Oro család részeként nemcsak az étlap és a bőséges borkínálat tekintetében rendhagyó hely, hanem a közösségépítés is meghatározó.

Pár perc pasta – Egykezes tésztázó nyílt a Mechwart ligetnél

2023. november 27., 15:30

Kis kínálat, gyors kiszolgálás, mindennap frissen gyúrt tészta – megnyílt a BudaPasta.

Törzshelygyanús kocsma 2000 forintos tésztával – Megnéztük a Brutålt a Bartókon

2023. november 24., 15:10

Letisztult belső, igényes italok, kiváló olasz pasták, nagyon baráti árak – megnéztük a Brutålt a Bartókon.

A brit konyha legjava a Terézvárosban – Megnéztük a Bob’s Kitchent

2023. november 22., 10:56

Eredeti angol reggeli, Christmas pudding és vasárnapi sült (aka Sunday roast) – a Bob’s Kitchen a főváros legbritebb helye!

Budapest kedvenc Bauhaus bisztrója – Megnéztük az ikonikus Pasarét Bisztrót

2023. november 15., 00:00

A lassan 10. születésnapját ünneplő Pasarét Bisztró, mely nem csak a helyiek kedvenc törzshelye, de a budai buszforduló étterme, a Bauhaus építészet egyik ikonikus épületében kapott helyet.

Szicíliai halak és mennyei tészták a II. kerület lankáin – Megnéztük a Meataly Trattoria & Grillbart

2023. november 13., 11:19

Csodálatos tészták, trattoriastílusú pizzák és friss halak Szicíliából – megnéztük a Meataly Trattoria & Grillbart.

„Ha jót eszel, jókedvű leszel” – Ízes reggelik, kiadós ebédek a Reggel Délben-nél

2023. november 9., 11:09

A Reggel Délben előző három éve elég fordulatosra sikerült, ám a finom reggelik, ebédek és az őszinteség végigkísérték a hely mindennapjait.