Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Rákóczi tér és környéke

Húsz éve még a város egyik hírhedt tere volt, ma egy eklektikus bohém negyed nő ki a Rákóczi tér környékén. De mit együnk és igyunk, ha erre járunk?

Mesés péksütiköltemények Törökbálinton, avagy elámultunk a Nagykiflin

A töltött csiga, a sós krémmel tapasztott szendvics és a gyümölcsökkel pakolt croissant is isteniek a törökbálinti Nagykifliben.

Kékbe borult Budapest az SNI-s gyerekekért

Több mint 70 budapesti hely fogott össze az SNI-s gyerekekért és az őket nevelő családokért.

Modern külső, budai báj, napfényes tér – Megnéztük a felújított VakVarjú Budát

A megújult VakVarjú Budában nemcsak jót ehetünk, de egy komplett gasztroélményt is kapunk.

Ultracsokis babkával vették be a Klauzál teret az egykori fine dining étterem tulajdonosai

Fine dining étteremből pékség: a volt Baraka tulajdonosai a Klauzál téren nyitottak pékséget, izgalmas kínálattal és a város legcsokisabb babkájával.

Újdonságok a városban – 15+1 gasztrohely, amit januárban teszteltünk

Egy helyen gyűjtöttük össze nektek azokat az éttermeket, pékségeket, street food helyeket és gasztrokocsmákat, melyeket januárban teszteltünk.

Skandináv letisztultság és a város legfinomabb fahéjas tekercse – Megnéztük a Lägetet!

Üde színfolt a Nyugati közelében nyílt skandináv pékség, ami mindjárt el is vitte a város legjobb fahéjas csigájáért járó képzeletbeli díjat.

Hatalmas egységgel bővült a VAJ pékség, hamarosan reggelizőként is számolhatunk vele

A József körút és a Törökvész út mellett már a belvárosban is hozzájuthatunk a VAJ csodás sütijeihez és szendvicseihez

A Véndiák minél idősebb, annál fiatalosabb

2023. december 6., 11:01

Az 1938 óta működő Véndiák mindenki számára tud olyat nyújtani, ami után elégedetten távozhat: magyaros ebédet, hamburgert, desszertet vagy koktélt.

Pop-up pékséggel jelentkezik a Michelin-csillagos étterem

2023. december 5., 13:08

II. kerületi pop-up pékséggel újít a Michelin-csillagos SALT étterem.

Pesten innen, Budán túl – A Rákóczi tér és a Csarnoknegyed múltja, jelene és jövője a podcastünk legújabb részében

2023. május 17., 13:47

Az új részben megszólalnak Alföldi György építész-várostervező, a környék rehabilitációjából oroszlánrészt vállaló Rév8 munkatársai, és ellátogattunk a VAJ pékségbe meg a Csiga Caféba is.

Ahol kenyérre lehet minket kenni – Megnéztük a VAJ újdonságait

2023. március 13., 13:52

Az elmúlt években Budapest underground székhelye a VIII. kerület felé tolódott, a Rákóczi tér egyenesen felvirágzott, amióta pedig a VAJ betette a lábát a környékre, igazi törzshelyünk lett.

Márk Szonja az Édesem bezárása után a VAJ pékségben folytatja

2022. december 19., 11:23

Márk Szonja desszertjeit, sütijeit az Édesem bezárása után a VAJ pékségben találhatjuk meg.

Friss péksüti illata járja be az Aulich utcát – A LUI pékségben jártunk

2022. augusztus 24., 16:48

Új, franciás-nemzetközi vonalat képviselő pékség nyílt az Aulich utcában, ahol az Alma Nomad Bakeryből ismerős Árgyelán Timi szakmai irányítása alapján készülnek a finomságok.

Olcsón és pazarlásmentesen – A Munch egyik alapítójával, Wettstein Alberttel beszélgettünk

2022. augusztus 23., 15:43

Ételmentés, fenntarthatóság, zero waste. A környezettudatosság mindannyiunk közös és elemi érdeke. A Munchon minden étel számít!

Budapest legjobb kenyerei – Heti képgaléria (26. rész)

2022. augusztus 22., 14:52

Kívül rusztikus, roppanós héj, belül puhán foszló, kovászos tészta. Új galériánkban összegyűjtöttük nektek a legfinomabb kenyereket, bagetteket és kalácsokat Budapest minden szegletéből.

Egykori borbárból és deliből született meg Gianniék új helye – A DOC Pane e Vinóval bővült a belvárosi mini-Olaszország

2022. augusztus 2., 10:19

Az idén 20 éves Trattoria Pomo D’Oro köré már egy komplett mini-Olaszország nőtt ki az Arany János utcában. Gianni rusztikusságában is modern osteriája az egykori trieszti gasztrokavalkádra épít.

Megnyílt Budapest legkisebb péksége, helyben sült kovászos kaláccsal – Ide Süss Manufaktúra

2022. április 4., 14:16

Budapest legkisebb pékségében, a Vitéz utcában nemcsak a kenyér, hanem minden péksütemény is kovásszal készül, és nemcsak a termékek kiválóak, de valódi értelmet nyer a „környék pékje” kifejezés.

Igazi francia bagett és kovászos kenyerek – A Tradi pékségben jártunk

2021. november 17., 15:57

A Tradi pékségben Újlipótváros lakóinak szeme előtt igazi francia bagett, croissant és kiváló minőségű kovászos kenyerek sülnek. Visszatérő vevőkre pályáznak a Pannónia utcában és környékén.

Mindennapi kenyerünk a Budafoki útról – Megnyílt a Marmorstein Pékség első üzlete az üzem mellett

2021. október 11., 16:36

A Marmorstein Pékség, amely Budapesten elsőként látta el kézműves pékáruval a kovászoskenyér-rajongókat és jó néhány vendéglátóhelyet is, most végre megnyitotta saját üzletét és mintaboltját.

Magyar alapanyagok, nemzetközi technológia és pazar kilátás – Megnyílt a Terra, Gianni és Haraszti Zsolt étterme

2021. szeptember 15., 15:27

Gianni Annoni és Haraszti Zsolt új, minden ízében a természetességet hirdető helyet nyitott. Hatalmas terasz, hazai alapanyagok, csodás kilátás, magyaros bisztrókonyha vár minket a Tabánban.

Éldegél a hegyen egy péklány... – A Babushka Pékségben jártunk

2021. augusztus 25., 14:54

Kovászos kenyerek, ropogós péksütemények, finom, habos kávé, és még a környék szeretett, de régóta mostoha sorsú kis üzlethelyiségét is sikerült megújítani a Sasadi úti kis pékségben.

Paddy beveszi Budát – Ír kovászkaland az új Arán Pékségben

2021. június 29., 14:29

Új, budai egységgel bővül az Arán Pékség.

Skandináv kovászmennyország – Megnyitott a nor/ma grand Budán

2021. június 24., 13:46

Kovászmennyország az északi stílusú kenyerek és péksütemények szerelmeseinek, natúrborokkal és specialty kávéval.