Koktélokkal a selyemúton – Újdonságok a Tuk Tuk Barban

2023. december 18., 10:22

Budapest ázsiai tematikára épülő koktélbárja, a Tuk Tuk Bar a világ legfontosabb kereskedelmi útvonala előtt tisztelegve alkotta meg új koktéllapját.

Vagány koktélok, látványos tálalás, világ körüli kalandok – A ShowRumban jártunk

2023. június 8., 12:15

A ShowRum spirit- és koktélkínálata teljesen eltér a megszokottól, igazi ritkaságokat kóstolhatunk, a signature koktélok pedig mind ízben, mind látványban abszolút egyedi élményt kínálnak.

A rackajuh félős, a kecske szemtelen, a ló akár 17 órán át is képes enni – A Barka Állatsimogatóban jártunk

2023. március 16., 00:00

Etethetünk pimasz és kiváncsi kecskéket, simogathatunk bocikat és nyuszikat, megnézhetjük a zebut, de akár lovagolhatunk is a Dunakeszin található Barka Állatsimogatóban.

Mangalicasonka, komposztálás és edukáció – Rácz Jenő éttermében találjuk Szabó Zoli Rumour Barját

2021. október 22., 15:37

A Rumour by Rácz Jenő étterem emeletén, rejtve a kíváncsi szemek elől, bordó függönyök mögött található Rumour Bar a 100 évvel ezelőtti amerikai szesztilalom időszakának báréletére emlékeztet.

Kínai zodiákus koktélokkal nyit újra a Tuk Tuk Bar

2021. október 5., 13:28

A Tuk Tuk újranyitása apropóján együtt koccintottunk Polgár Viktorral és Teddyékkel az új tematikájú koktéljaikból szemezgetve.

Kortárs ázsiai felsőfokon – a Sáo és a KHAN után megérkezett a trió harmadik tagja, a QUÍ

2020. július 31., 13:04

Kortárs thai és vietnami fogások gyönyörű környezetben – megérkezett a Sáo és a Khan harmadik terstvére, a Quí!

Idén is megszavazták a legjobb koktélbárokat – ezek a top budapesti helyek

2020. június 23., 11:11

A Bar Show Budapest szakmai rendezvényén a legjobb koktélbárokról és bartenderekről lehetett szavazni.

Elég csak a bikinit hozni – megnyílt Budapest első medencés rooftop bárja, a Cortile Sky Bar&Pool

2020. június 17., 14:55

Panoráma, koktélok, medence – miért is nem jutott eszébe ez eddig senkinek se?

Dizájnbolt és házias falatok - megnéztük a Kalitka Bistro & Shop-ot

2019. július 25., 16:06

Egy ideje Budapesten is felütötte a fejét a designer darabok és a minőségi konyha találkozása - a legújabb egységben a Cargomoda cipők, Art on Me ruhák, és a tulajsonos által készített all day brunch fogások és tapasok várnak minket - megnéztük a Kalitka Bistro & Shop-ot a Vadász utcában!

Superfood vagy tej- és gluténmentes gofri reggelire? – nyári brunch-csal erősít a Felix

2019. július 19., 12:56

Áprilisi nyitásukkor ugyan jártunk már náluk, de most időszerűnek éreztük, hogy újra szétnézzünk.

2 koktélbár, 2 jóbarát – Hotsy's Bar Crossover

2018. november 23., 18:08

A Síp utcai Hotsy Totsy koktélbár szakértelmének köszönhetően hamar az élvonalban tudhatta magát. Most egy különleges rendezvénysorozatot mutattak be.

Hétvégi programajánló (05.17-21.)

2018. május 17., 11:50

Heti rendszerességű programajánlónk pünkösdi kiadásába közel ötven különféle kimozdulási lehetőséget gyűjtöttünk össze a Gourmet Fesztiváltól a kibeszélő show-kig, a kutyás piknikektől a lemezbemutatókig.

Japán művészetekre hangolták a Tuk Tuk Bar új koktéljait

2018. május 11., 18:44

Izgalmas tematikára épül a Paulay Ede utca kedvelt bárjának új menüje. Kipróbáltunk néhány koktélt.

Vacsora a vaksötétben – a Blind Barban jártunk

2016. február 17., 22:36

Az Ó utcában a Farm égisze alatt működő Blind Bar az ország egyetlen olyan bárja, amely a koromnál is feketébb sötétben várja a vendégeit.

Új nevek a a Sziget programjában!

2016. február 8., 13:02

Megint új nevekkel rukkolt elő a Sziget, a 2016-os fesztiválra a most bejelentett előadók kivétel nélkül friss zenei anyaggal érkeznek.

Budapest arcai - Kovács Krisztián, a Fish! frontembere

2015. április 24., 02:00

A hardpop-garázsrockot játszó Fish! zenekar frontemberét faggattuk budapesti dolgokról.

Vodkáról elnevezett étterem a Kossuth térnél - Grey Goose Bar & Restaurant

2014. július 28., 16:21

A Kossuth tértől nettó 2 percnyire találtunk rá a híres francia vodka nevét viselő Grey Goose-ra.