Olasz tésztázót nyitottak az Amore di Napoli tulajdonosai – Ha autentikus carbonarára vágynánk

25-féle olasz alaptészta és egy kis trattoriabeütés. Megnéztük az Amore di Napoli kis testvérét, az Amore′ – Pasta e Bastát!

6 különleges helyet mutatunk, ahol csodás tavaszi ebéd vár

Budapest hemzseg a jobbnál jobb éttermektől, melyek közül számos hely kínál ár-érték arányban kiváló ebédmenüt.

Keződik az asztalfoglalás a jubileumi, meghosszabbított Országos Étterem Hétre

A jubileumi, 25. alkalmat ünnepelve tavasszal a szokásosnál hosszabb ideig várja majd a vendégeket az Országos Étterem Hét rendezvény.

Olasz gasztrokaland és toszkán borok Budapest szívében: Mercatino Ristorante Enoteca

Mindössze pár lépésre a Lánchídtól találjuk a Mercatino Ristorante Enotecát, ahol egy ebéd vagy vacsora erejéig Észak-Olaszországba csöppenhetünk.

Szicíliai halak és mennyei tészták a II. kerület lankáin – Megnéztük a Meataly Trattoria & Grillbart

2023. november 13., 11:19

Csodálatos tészták, trattoriastílusú pizzák és friss halak Szicíliából – megnéztük a Meataly Trattoria & Grillbart.

Mediterrán hangulat Buda tetején – Az Olive Trattoriában jártunk

2023. október 10., 16:05

Buda felé vettük az irányt, és egészen a II. kerület tetejéig mentünk, ahol a Kapy utcában az Olive Trattoria hozta el nekünk Olaszország hamisítatlan ízeit – és még annál is többet.

Paprika János Bivallyal – Megnyílt a Pizza Manufaktúra új helye a VIII. kerületben

2023. október 6., 11:10

Ha szereted a Pizza Manufaktúrát, akkor van egy jó hírünk: már a Víg utcában is elérheted őket.

Eddig miért nem volt ilyen pizzéria? – Gianni olyat húzott, hogy csak pislogunk

2023. június 21., 16:07

A jól ismert Pomo D’Oro égisze alatt nyitott egy pizzabár, mi pedig ki is próbáltuk.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Móricz Zsigmond körtér és környéke

2023. január 16., 16:19

Sorozatunkban a Széll Kálmán tér és a Deák Ferenc tér után most a Móricz Zsigmond körtértől haladunk a Gellért térig, és számba vesszük a kedvenc helyeinket, a pékségtől a tapasbárig.

Ezek a helyek nyíltak 2022-ben Budapesten

2022. december 31., 00:18

A teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük, milyen helyekkel gazdagodott Budapest 2022-ben.

Kozmopolita bisztró még mindig sok hússal és odafigyeléssel – Meat Heaven by Tuning

2022. december 21., 16:37

Megújultak kívül-belül, kínálatban, választékban, és egy szuper csapattal indultak újra. Ez itt a Meat Heaven by Tuning.

Sikerre ítélve – Autentikus olasz konyhával nyílt meg a Prato, ami tisztás az erdő közepén

2022. szeptember 19., 13:25

A torinói Fabrizio Caldarazzo séf vezérletével lehengerlő kínálatú olasz trattoria nyílt a II. kerületi Nagyrét éppen újjáépülő sportközpontja felett, a világtól elzárt, paradicsomi környezetben.

Fenomenális pizzát sütnek a XII. kerületben, ráadásul nem a nápolyi fajtából – Ciao, Localino!

2022. július 8., 14:39

Ha mostanában jártatok a MOM Parkban, akkor biztos észrevettétek, hogy a néhai TG Piccolino helyét valami új, valami energikus, nagyon olasz töltötte be. Bemutatkozik a Localino!

A Trattoria Venezia Budapest egyik legrégebb óta működő olasz étterme – Egy családias sikertörténet

2022. január 20., 15:36

Nagyon kevés olyan vendéglátóhely van ma a fővárosban, amelyik elmondhatja magáról, hogy már 30 éve fogadja a vendégeit. A Trattoria Venezia viszont éppen ilyen – náluk jártunk.

Pepita Oroszlán, Erzsébet söröző és a többiek – Budapest eltűnt vagy átalakult legendás vendéglőinek nyomában (2. rész)

2022. január 12., 14:30

Annyian szerettétek az előző írásunkat, hogy nagy örömmel folytatjuk a múltidézést! Ezúttal az általatok küldött rengeteg nosztalgikus étterem közül szemezgettünk.

Robbanásszerűen terjed a nápolyipizza-láz a főváros környékén is – Circo Pizza Szentendrén!

2021. július 2., 11:23

Budapestről spriccel szét jelenleg a legtrendibb street food irányzat, és reméljük, hamarosan az egész országot bekebelezi!

Olasz tészta magyar lélekkel – Megnéztük a zuglói Peter's Pastát

2021. április 28., 11:37

Kilós tésztaadagok és laktató pizzák Zuglóban: megnéztük a Peter's Pastát.

Kerek, szögletes, kovászos, élesztős... – Milyen is az igazán jó pizza?

2021. március 5., 16:53

A római, a nápolyi, a chicagói és a többiek – kis budapesti pizzastílus-kalauz.

Rendeld házhoz a karácsonyt! – Hagyományos és újító karácsonyi menük az ünnepre

2020. december 15., 14:25

Töltött káposzta vagy keleti báránysült? Ha idén inkább házhoz rendelnéd a karácsonyt, ezekből az éttermekből megteheted!

Nick Cave-koncertfilm, Márton-napi libalakomák, Európai Art Mozi Nap – Programajánló (11. 05–11.)

2020. november 5., 16:23

Nick Cave új koncertfilmje, Márton-napi libalakoma, online és offline filmfesztivál, kutyás örökbefogadó-nap is érkezik a következő hét nap során.

Élet a kockás terítős trattoria után – kortárs olasz étterem nyílt a Sas utcában

2020. szeptember 2., 13:47

A kockás abroszon, a fokhagymakoszorún és a köszöntő grissinin túl is van olasz étterem – kortárs olasz étterem nyitott a belvárosban.

„Ez a pizza olyan, mint amit mi megszerettünk Olaszországban” – sallangmentes, szerethető olasz éttermet nyitott a Fragola a XII. kerületben

2020. május 29., 13:58

Ropogós pizzák, krémes rizottók és gazdag tészták – olasz trattoriát nyitott a Fragola a MOM Park mellett. Megnéztük az Olive di Fragolát!

A világ minden tájáról házhoz jön az ízkavalkád! – tippek, ha már nagyon hiányoznak az utazások és a külföldi ízek

2020. április 17., 11:35

Ha már nagyon hiányzik a spanyol vagy a görög tengerpart, egy olasz trattoria vagy a vietnami utcai kavalkád, akkor rendeld házhoz a világ minden ízét!

Lefkovics Györggyel és Sztanó Tamással a 10 éves TG Italiano szülinapja alkalmából beszélgettünk

2019. november 14., 13:41

Lefkovics György és Sztanó Tamás még sosem adtak együtt interjút, most mégis összeültünk, hogy egyik „szerelemgyerekük” a TG Italiano 10. születésnapja kapcsán meséljenek kicsit az étterem múltjáról és jelenéről.

Az American Airlines fedélzeti magazinja Budapestet ajánlja legújabb számában

2019. július 4., 12:50

Terjedelmes cikkben foglalkozik a légitársaság a magyar fővárossal: Budapesthez kötődők és itt élők mutatják be a várost.