Japán wagyu, hungarikumok és egzotikus gyümölcsök – Ezt kapjuk a Fővám téri Nagycsarnokban

5 órája

Megnéztük a turisták kedvenc helyét, a város első vásárcsarnokát, a Nagycsarnokot, ahol számunkra is meglepetés volt, milyen jó az ár-érték arány.

Hétvégi programajánló: Bartók Tavasz, Sakura ünnep a Füvészkertben, Carson Coma 5. születésnap

Vibráló pezsgés a Bartókon, tulipánszüret a Dunakanyarban, Sakura ünnep a Füvészkertben és még sok más izgalmas program várható a most következő, igazán nyárias hétvégére!

Sétálójeggyel nyit újra a Szentendrei Skanzen – Idén már a húsvéti szezonnyitás előtt is bejárhatjuk

Már a kora tavaszi hétvégéken is felfedezhetjük a Szentendrei Szabadtéri Néprajzi Múzeumot.

Különleges randiötleteket mutatunk a szerelmesek napjára!

Hamarosan itt az év egyik legromantikusabb napja, Budapest pedig számos remek programot tartogat, ha elvinnénk kedvesünket egy felejthetetlen randira.

„A Mindenható ezen az éjszakán fenekéig fagyasztotta be a Duna vizét” – 5 emlékezetes budapesti tél

1987-ben néhány napos ítéletidő köszöntött Budapestre. Ám mielőtt azt hinnénk, hogy különleges volt ez a tél, keményebbeket mutatunk.

„Nagyobb volt a híre külföldön, mint Petőfinek” – A botrányos Kék macska mulató

A Király utca 15. szám alatti mulató a legrosszabb hírű szórakozóhelynek számított a környéken.

Minőségi, laktató és megfizethető ebédajánlattal rukkolt elő a Macesz Bistro

2023. december 14., 12:37

A Macesz Bistro november vége óta elérhető két- vagy háromfogásos ebédajánlata korrekt adagokkal és kedvező áron, kiváló minőségben vár bennünket.

Bohém buli, elegáns vacsora, hihetetlen panoráma – Szuper szilveszteri programokat mutatunk

2023. december 14., 11:10

Az ünnepek közeledtével lassan azon is elgondolkozhatunk, hogy hol töltsük a szilvesztert, ehhez mutatunk ötleteket!

Már 1500 Ft-ért is jóllakhatunk Budapest két legnagyobb karácsonyi vásárában

2023. november 21., 14:14

A nyitás napján bejártuk Budapest két legnagyobb karácsonyi vásárát a Vörösmarty téren és a bazilikánál. Kóstoltunk, és a programokat is megnéztük.

Sok lúd újbort győz – Jön a Libabőr Fesztivál!

2023. november 7., 12:19

Ha november, akkor Márton-napi liba és újbor! Ezt a két dolgot eddig senkinek nem jutott eszébe igazán összehozni, de idén minden más lesz, ugyanis november második hetében jön a Libabőr Fesztivál.

Kiruccanás Budapestről: Mi folyik itt? – Szüret, kicsit másképp

2023. október 24., 14:31

A szüretről szűretlenül – Turai Barna és Linczényi Márkó a Magyar Bor három részes websorozatában amatőr lelkesedéssel fedezték fel a szüret rejtelmeit.

Kiruccanás Budapestről – Szüreti kalandok Turai Barnabással és Linczényi Márkóval

2023. október 20., 16:49

Turai Barnabás és cimborája Linczényi Márkó nyakukba vették hazánk jellegzetes borvidékeit, és három epizódból álló, mini websorozatban örökítették meg tapasztalataikat.

Kiruccanás Budapestről – Fedezd fel hazánk borvidékeit Turai Barnabással és Linczényi Márkóval!

2023. október 20., 16:48

Turai Barna és Linczényi Márkó bejárták hazánk meghatározó borvidékeit, és miközben szórakoztató élcelődéseiken mulatunk a Mi folyik itt? websorozatban, addig a szüretelésről is mindent megtudhatunk.

Újra megnyílt a Fekete Holló Kisvendéglő, amely visszahozza a piros kockás, igazi budai vendéglátást a Várba

2023. október 18., 11:53

A legendás Fekete Holló szeretné visszahozni az igazi, hamisítatlan kisvendéglők hangulatát a budai Várba autentikus magyar fogásokkal, korrekt minőségben és árakkal.

Füge, karamell és tokaji aszú – Egy balatoni nyaralás ihlette az idei Magyarország Tortáját

2023. augusztus 2., 13:27

Lakatos Pál szigetszentmiklósi cukrászmester kreációja, a „SPICCES FÜGE RESPEKTUS” fantázianevű torta viselheti idén a Magyarország Tortája címet.

Kiruccanás Budapestről – Zenével, borral és művészettel vár a Zempléni Fesztivál

2023. július 26., 15:47

Augusztus 11–19. között 32. alkalommal rendezik meg a Zempléni Fesztivált – mintegy 40 helyszínen, közel 20 településen, több mint 500 fellépő művésszel.

Napszemüveget fel, pokrócot le! – Kedvenc nyári élményeink a Gellért-hegyen és környékén

2023. július 5., 10:29

Összeraktunk nektek a Fiókkal egy szuper egynapos nyári kalandozást, amiben van fagyizás, kutatás a „kőmaci” után, hesszelés a Feneketlen-tónál, panorámában gyönyörködés, piknikezés a Gellért-hegyen.

A bohémság kortalan, a sikk örökké fiatal – A 40 éves Pierrot-ban jártunk

2023. június 19., 13:16

A Pierrot lezser eleganciájával, barátságos légkörével és izgalmas ételeivel, italaival immár 40 éve színesíti a főváros gasztronómiai kínálatát. Budapest első magánéttermében jártunk.

Különleges étel- és italkínálattal nyitott meg a Népsziget csodás street food paradicsoma, a Szitakötő

2023. június 16., 11:55

Új hely nyitott a Népszigeten, olyan, amilyen eddig nem volt: street food kikötő sok mindennel, mi szem-szájnak ingere. Sziget a szigeten, amit látnunk kellett – úgyhogy meg is néztük.

Páratlan várbéli lakomák a 21 A Magyar Vendéglőben – Mondhatnánk 21 indokot is, hogy miért élmény ide járni

2023. május 9., 11:26

Mit is jelent a 21-es szám Budapest számrendszerében?

Különleges élmény Budapesten – Dunai sétahajózás a laza elegancia jegyében

2023. április 5., 08:55

Kipróbáltuk a Duna Cruises sétahajóját, ahol nemcsak a csodás panorámában gyönyörködtünk, de az elegáns Citadella hajón fenséges kávékat és koktélokat kóstoltunk.

„Megfeledkeztünk a vendégről, mert nyert a gasztroego” – Megújult az óbudai Gléda Vendéglő

2023. március 16., 15:29

Tavaszias márciusi napon érkeztünk az óbudai Mikoviny utcába, hogy újra üdvözölhessük a Glédát, amit a múltban már a szívükbe zártak a fővárosiak, de egy jó ideig nélkülözniük kellett.

Be my Valentine! – Itt romantikázz, ha páratlan gasztroélményre és dunai panorámára vágysz

2023. február 9., 11:02

Lenyűgöző kilátással, a hömpölygő Duna látványával, egy pohár gyöngyözőborral és igazi romantikus gasztrokalanddal vár minket az InterContinental Budapest Valentin-napon.

Ikonikus mediterrán fogások, magyar különlegességek – A Caviar&Bull igazi rejtett kincs a hazai gasztrotérképen

2023. február 3., 12:08

A főváros legjobb hoteljeibe már nem csak a külföldi vendégek térnek be, nekünk is érdemes ellátogatni, ha különleges és világszínvonalú gasztronómiai élményeket keresünk.

Modern aranykor – Kipróbáltuk a New York Palota új éttermét, a Fehér Szalont

2023. január 12., 14:26

Január 5-én nyílt meg a Fehér Szalon étterem, Wolf András corporate chef és Bíró Dániel executive chef vezetésével, amit rögtön le is teszteltünk.