Karácsonyi ételeink története, avagy ezért esszük ilyenkor azt, amit eszünk

2023. december 22., 10:40

Mi volt előbb, a hal vagy a káposzta? Kedvenc karácsonyi fogásaink története – olvasd el, amíg a bejgli sül!

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Széll Kálmán tér és környéke

2022. október 19., 14:52

Buda egyik legforgalmasabb közlekedési csomópontja gasztronómiai központ is, hiszen a környék kínálata gyakorlatilag minden igényt kielégít, a street foodtól a fine diningig.

Pont, mint Nyugaton – Osztriga, street food és piacozás a Fény utcai Skrei Halboltban

2022. szeptember 22., 13:39

A piac nem csupán a kötelező napi rutin színhelye, hanem minőségi időtöltés, kikapcsolódás és közösségi tér is.

Kipróbáltuk az újranyílt Ráday utcai Costest, Budapest első Michelin-csillagos éttermét

2022. április 19., 11:26

Két év kényszerszünet után, Rácz Jenővel együttműködésben nyitotta meg kapuit Budapest első Michelin-csillagos étterme, a Ráday utcai Costes.

Szilveszteri bulik, detox jóga, Random Trip évzáró – Programajánló (12. 30. – 01. 05.)

2021. december 30., 16:04

Idei utolsó programajánlónkban a szilveszteri és újévi bulik kerültek túlsúlyba, de érdemes lesz színházba és moziba is menni a következő napokban.

Szállodateszt – Egy éjszaka a Párisi Udvar Hotel Budapestben

2021. október 26., 16:37

A Párisi Udvar Hotel csodálatos épülete fényűző kialakításával pazar összefoglalását adja annak a változatosságnak, amit Budapestben szeretünk. Egy este erejéig kipróbáltuk a hotelt.

Modern, kortárs indiai étterem nyílt az V. kerületben – Bombay Budapest

2021. augusztus 27., 14:08

Siessen, aki az elsők között szeretné kipróbálni Budapest legújabb kortárs indiai éttermét, mert hamarosan várhatóan a foglaláshoz is várólistára fog kerülni.

Zöld oázis Zuglóban – Egész napos kikapcsolódás vár a Szőnyi Gardenben

2021. július 22., 00:00

Zugló szívében megbújik egy zöld oázis, a Szőnyi Garden Étterem, ahol évtizedek óta kedves fogadtatásban és odaadó vendéglátásban lehet részünk.

Vegán burger és garnéla a Magic Burger és Magic Snack kínálatában a Budai Parkszínpadnál!

2021. június 21., 10:24

A megszokott ízek mellett egyre nagyobb hangsúlyt helyeznek a vegán táplálkozásra, aminek részeként közvetlenül Hollandiából rendelik az alapanyagokat.

Pisztráng, keszeg, tőkehal és más finom halfalatok – Megnéztük a Lőrinci Halsütödét

2021. április 7., 15:57

A tavaly novemberben megnyitott halas helyet a Lőrinc Piac várszerű épületében találjuk. Az orrod előtt készülnek a halfinomságok, teljes mértékben gluténmentesen.

Ropogós, rántott, újhullámos és egészséges – Megnyitott a Ropogó a Múzeum körúton

2021. február 9., 16:32

Roppanós bunda, rántott finomságok izgalmas, egészséges salátákkal – megnyitott a Ropogó!

Portugál letisztultság és magyar virtus – megnéztük az Essência Restaurant – Tiago & Évát

2020. július 16., 13:40

A tőkehal és a marhapörkölt tökéletes találkozása a Sas utcában: megnyitott az Essência Restaurant – Tiago & Éva, a portugál és a magyar konyha szépséges fúziója.

Portugál-magyar éttermet nyit a Costes Downtown egykori séfje feleségével: nemsokára itt az Essência Restaurant – Tiago & Éva

2020. június 26., 15:02

A Costes Downtown egykori séfje, Tiago Sabarigo feleségével, Évával egy saját helyet készül nyitni a belvárosban.

Kicsit Hrabal, kicsit Dzzs bár – a nyár legőszintébb gasztrorendezvény-sorozata a kőbányai Sonkakirálynál

2020. június 15., 16:33

Most halak, legközelebb sonkák és sajtok, júliusban pedig belsőségek – békebeli örömfőzés a Maglódi úton, a Sonkakirály hentesüzlete előtt.

Mindenki szívéhez a hasán át vezet az út – Valentin-napi különlegességek a Paris Budapest Étteremben

2020. február 11., 10:44

A homár előételt választható főétel követi, amit egy kétszemélyes szív alakú trópusi ízesítésű desszert koronáz meg, a főváros legelőkelőbb panorámájával fűszerezve.

„Valahol minden étel zsidó étel” – a Pesti Sólet Étteremben jártunk

2018. május 15., 13:19

Egyszerre visz autentikus és világkonyhát a Hegedűs Gyula utca legcsaládiasabb helye, ahol a beavatottaknak mindig készülnek valami különlegességgel is.

Diszkréten az élvonalban - megnéztük, mi változott a Baraka Étteremben

2018. január 17., 15:01

Mostani fomrájában 2015 májusa óta beszélhetünk a Barakáról. Nyitás óta nem jártunk náluk, így időszerű volt a látogatás.

Halas street foodot kóstoltunk az Üllői úton – Shrimpy Food Bar

2017. október 25., 21:50

Ismét elszakadtunk egy kicsit a belvárosi dömpingtől és Pestszentlőrincre, a Bókay telep szélére mentünk, hogy megkóstoljuk, mit tud a Shrimpy immár fix helyen lévő street foodos ételbárja.

Laza rafináltság – megnyitott a Ramazuri Bistronomy a Budai Várban

2017. augusztus 23., 13:34

A Jamie’s Italian tőszomszédságában cseles és kreatív konyhával nyitott meg a Ramazuri Bistronomy, a gasztroturisták és ínyencek mellett a fővárosba látogatóknak is alternatívát kínálva a Várban.

Beerősített a La Perle Noire – Heiszler Olivér csatlakozott a csapathoz

2017. március 3., 16:42

Megbízható teljesítményével, elegáns hangulatával, szép kertjével mindig számíthatunk a La Perle Noire étteremre, melynek konyháját decembertől Heiszler Olivér viszi.

Borvacsora sok élménnyel, skandináv és magyar ízekre hangolva a MÁK-ban

2017. február 1., 20:11

Az idei ötödik MÁD@MÁK vacsorára voltunk hivatalosak, ahol Mizsei János és Daniel Berlin svéd topséf együtt alkottak. A kreációkhoz a mádi borvidék tételeit párosították.

Tiszai halak a Gozsduban – Stég Halsütöde

2016. március 16., 20:56

A Gozsdu Udvar Dob utcai frontján év elején nyílt a Stég névre keresztelt új halas hely. Küldetése, hogy a fővárosba hozza a Tisza ízeit.

Magyaros fogások panoráma körettel – A megújult Corso teraszán jártunk

2015. augusztus 10., 12:11

Az InterContinental Budapesthez tartozó Corso vérfrissítésén átesett teraszát és a magyaros ízeket előtérbe helyező Gullner Gergő kulináris remekműveit teszteltük.

Kulináris élvezetek a Macesz Gasztro Touron

2015. június 12., 17:16

Sztárséfek és ismert emberek segítségével pezsdíti fel a VII. kerület gasztronómiai életét a Macesz Bistro a Macesz Gasztro Tour elnevezésű eseménysorozattal.

Hús, hús, hús, egyél húst! – Meat & Sauce

2014. október 21., 16:22

A Nagymező utca legújabb street food szereplőjénél jártunk, végre megízleltük a Meat & Sauce szendvicseit.