Mutatunk egy helyet, ahol egész nap királyi reggeli és még annál is sokkal több vár!

1 órája

A Centrál Kávéház egész napos reggelivel, megújult étlappal, pazar koktélokkal, különleges kávékkal és élő zenével vár ránk.

6 különleges helyet mutatunk, ahol csodás tavaszi ebéd vár

Budapest hemzseg a jobbnál jobb éttermektől, melyek közül számos hely kínál ár-érték arányban kiváló ebédmenüt.

A családias, a pici és az irodalmi – 3 új kávézó a tavaszra

Az alábbi 3 hely a közelmúltban nyílt, és 3 teljesen különböző irányból közelítenek a kávé felé.

Modern külső, budai báj, napfényes tér – Megnéztük a felújított VakVarjú Budát

A megújult VakVarjú Budában nemcsak jót ehetünk, de egy komplett gasztroélményt is kapunk.

Finom a kávé, van nyuszis linzer, és tele van jó könyvvel – Megnéztük a törökbálinti Három nyulakat

A fővárost is elhagytuk, hogy megtaláljuk ezt a nyuszikkal teli, bájos kávézót, ami valójában könyvesbolt, ajándékbolt és kultúrtér is.

Bruncholni a Várba menet, kávézni a Várból jövet – Új helyet nyitott a Rojt és Bojt

Egy kuckónyi kávézó egy idő után arra vágyik, hogy nagyobb legyen. A régihez közel, szintén az I. kerületben nyitotta meg új helyét a Rojt és Bojt, és tényleg nagyobb, mint az idén 10 éves alapegység.

Hagyomány és állandóság a kertvárosban – Erzsi Mamánál jártunk vendégségben

Hagyománytisztelet és nosztalgia, házias ízek és emberes adagok – Erzsi Mama Konyhájában megállt az idő, és mi így szeretjük!

Kéhli Vendéglő: az utolsó óbudai mohikán története a borozótól Krúdyn át a feltámadásig

2023. december 29., 14:38

Szinte az egyetlen óbudai vendéglő, amely a nyitás óta a mai napig üzemel – egy elfeledett világ lenyomata, a Kéhli Vendéglő.

Közép-európai ebéd 120 méterrel a város felett

2023. december 11., 11:15

Krúdy kedvence és régiós gyöngyszemek, bisztróhangulat és a város legizgalmasabb panorámája – megnéztük a VIRTU Restaurantot.

A Véndiák minél idősebb, annál fiatalosabb

2023. december 6., 11:01

Az 1938 óta működő Véndiák mindenki számára tud olyat nyújtani, ami után elégedetten távozhat: magyaros ebédet, hamburgert, desszertet vagy koktélt.

József Attila itt írta a verseit, Rejtő regényrészletekkel fizetett a kávéért – A Japán Kávéház története

2023. november 30., 13:22

A Japán Kávéház asztalainál az egész pesti művészvilág megfordult: József Attila napokra beköltözött, Lechner Ödön pedig az asztalokra rajzolt.

Házias ételek békebeli hangulattal fűszerezve – Megnéztük az újpesti Kakukk Vendéglőt

2023. november 30., 10:14

A Kakukk Vendéglő egy igazi békebeli klasszikus Újpesten, ahol kiváló magyaros fogások és családias hangulat vár ránk.

Egy nagy család, egy különleges hely és Olaszország legjava – A Pomo D’Oro Osteriában jártunk

2023. november 28., 13:24

Az Osteria a Pomo D’Oro család részeként nemcsak az étlap és a bőséges borkínálat tekintetében rendhagyó hely, hanem a közösségépítés is meghatározó.

A brit konyha legjava a Terézvárosban – Megnéztük a Bob’s Kitchent

2023. november 22., 10:56

Eredeti angol reggeli, Christmas pudding és vasárnapi sült (aka Sunday roast) – a Bob’s Kitchen a főváros legbritebb helye!

Budapest kedvenc Bauhaus bisztrója – Megnéztük az ikonikus Pasarét Bisztrót

2023. november 15., 00:00

A lassan 10. születésnapját ünneplő Pasarét Bisztró, mely nem csak a helyiek kedvenc törzshelye, de a budai buszforduló étterme, a Bauhaus építészet egyik ikonikus épületében kapott helyet.

Egy csipetnyi Nápoly Vízivárosban – A Fermento Pizzériában igazi nápolyi pizzát ehetünk

2023. november 3., 16:11

A Fermento Pizzéria a Batthyány tér közelében igazi nápolyi pizzákat, friss frittákat és aranciniket kínál.

Reggeltől estig, a brunchtól a teraszbárig – A Sunhill Bistro & Skybarban jártunk

2023. szeptember 28., 13:51

A Sunhill Bistro & Skybar komplexuma egy reggeltől estig tartó ízutazásra invitál, ahol reggelizni, ebédelni, vacsorázni és bulizni is lehet kora reggeltől késő estig a Tabán szomszédságában.

A zuglói műhelykonyha, ami felvállalja a nemzetközi alapanyagokat is – A KERT Bisztró

2023. szeptember 28., 10:45

Az őszi szezonváltás kapcsán jártunk A KERT Bisztróban, és most sem kellett csalódnunk a felkészültségükben.

Családi ügy – A Rajkai, amit egykor Isolabellának hívtak

2023. szeptember 7., 10:08

Egy felújítást követően Rajkai néven nyitott újra a hely, amit egykor Isolabellának hívtak. A hely múltja, melynek Cseh Tamás „csak” az egyik fontos fejezete, a Monarchia időszakába nyúlik vissza.

Vadkovászos péksüti-birodalom a Fő utcában – Kipróbáltuk a KÜ Kézműves Pékséget

2023. augusztus 25., 14:49

Egy vegyészmérnök, két pék, vadkovász és egy kísérleti üzem: Norbi, Laci és Bence a Vízivárosban nyitottak egy új újhullámos pékséget. Mi pedig meglátogattuk őket.

Így érdemes száz évig élni – A Dolce Buratában jártunk

2023. augusztus 21., 16:38

A Hunyadi téren nyílt Dolce Buratában az olasz kifinomultság és életszeretet olyan proseccók és tészták segítségével mutatkozik be, amiket máshol még nem kóstoltunk.

Egy XVI. kerületi tésztamanufaktúrában mindennap csúcsra járnak az ebédek – Azta Pasta

2023. augusztus 21., 14:14

Kicsi tésztabár nagy tudással. A XVI. kerületi Azta Pastában jártunk.

Újra ragyog az újbudai éjszaka sztárja – Megint világít a Pingvin söröző emblematikus neonja

2023. augusztus 15., 10:37

A Pingvin söröző emblematikus neonja évtizedeken át ragyogta be a budai éjszakát, az utóbbi időben azonban nem működött. A hétvégén tért újra vissza.

Pastrami – Magas minőség, széles választék, kiváló ár-érték arány és ajándék torta Óbudán

2023. augusztus 4., 12:43

Ha születésnapi ünnepséget rendezünk, most ajándék tortával vár ránk az óbudai Pastrami, de ezen kívül még számos okunk van rá, hogy törzshelyünk legyen a bisztró.

Megéri különcnek lenni, ha ilyen alapokra támaszkodsz – A Fricska 2.0-ban ebédeltünk

2023. augusztus 4., 10:37

A Fricska 2.0-ban jártunk, ebédeltünk, beszélgettünk, és a legfrissebb impresszióinkat osztjuk meg most.