Dim sum álmokkal, fenséges osztrigával és nagyon extra italkínálattal hívogat az OPIUM

2023. november 6., 14:45

Mennyei dim sumok, pimaszul savas saláták, kiegyensúlyozott levesek mellett olyan italkínálat vár, ami miatt csak bározni is szívesen betérnénk!

Csábító pelmenyik és varenyikik a Ráday utcában – A Pelmaniában jártunk

2023. július 7., 14:51

Bárhol járjunk a világban, tésztabatyukat a legtöbb helyen találunk. A népszerű ételt a szláv konyhában, Ukrajnában is megtaláljuk, a Pelmaniában pedig meg is kóstolhatjuk a pelmenyit és a varenyikit.

Heti programajánló – Gőzgombóc nap, Gardrób Közösségi Vásár, Kínai Újévi Fesztivál

2023. január 26., 15:06

Január 26. és február 1. között szuper programokkal feledtetjük el veletek, hogy még mindig nyakunkon a tél!

Sárkánytánc, szecsuáni opera és jiaozi – Ünnepeld a holdújévet a pesti kínai negyedben!

2023. január 10., 12:05

A magyarországi kínai közösség újra ingyenes kulturális programokkal köszönti a kínai újévet a budapesti Chinatownban. Teaszertartástól kezdve az oroszlántáncig, nézd meg mire számíthatsz!

The Fran Palermo Funeral Band, WAMP, 19. Verzió Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál – Programajánló (11. 03–09.)

2022. november 3., 11:03

Novemberben sem kell otthon ülnünk, hiszen a főváros sok izgalmas programot tartogat számunkra, hogy ne essünk bele a hírhedt őszi depresszióba!

Ha nem lenne karantén, már a sarokig állna a sor – Megnéztük a #Bi vietnami bisztrót!

2021. március 12., 15:55

Harsanó ázsiai ízek, fúziós konyhatechnikák és baráti árak – nagyon össze kell szednie magát annak, aki idén jobb ázsiai helyet akar nyitni, mint a #Bi Vietnamese food & bar.

Élet a kockás terítős trattoria után – kortárs olasz étterem nyílt a Sas utcában

2020. szeptember 2., 13:47

A kockás abroszon, a fokhagymakoszorún és a köszöntő grissinin túl is van olasz étterem – kortárs olasz étterem nyitott a belvárosban.

Ahol végre elkezdhetünk ismerkedni a valódi kínai konyhával – megnyitott a Spicy Fish a Corvin sétányon

2020. január 14., 15:11

A Monori Center egyik nagyágyúja, a Spicy Fish nyitott éttemet a Corvin sétányon – egy igazi hiánypótló központ a kínai kulinária kezdő és haladó szerelmeseinek.

Eljött a disznó éve: merre ehetünk a kínai holdújévre jellemző falatokat?

2019. február 1., 11:19

A kutya évéből a disznóéba lépünk: a föld népességének negyede ünnepli a holdújévet.

Valami régi és valami új – izgalmas szezonális fogásokkal bővít a Macesz Bistro

2018. november 14., 14:24

A Macesz Bistro őszi-téli étlapján keresztül ismerkedtünk a kibővült választékkal: a nagy klasszikusok mellett már rendszeresen ehetünk náluk kísérletező, szezonális fogásokat is.

Neon-Castro alatt vacsoráztunk a Fidel's Cabaret-ben

2017. október 26., 19:25

Nyár végén nyitott meg a Dob utcai Fidel's Cabaret, mi egy októberi szerda estén ültünk be hozzájuk latin zenét hallgatni és megkóstolni a ház specialitásait.

Amiért megéri a kertvárosba utazni – Kemencés Pizza

2016. november 7., 14:27

Annyi jót hallottunk a rákospalotai pizzériáról, hogy magunk is meglátogattuk – a dicséret pedig nem alaptalan.

Megnyílt az első vegán kézműves sütöltöde – Fill Good

2016. október 10., 12:07

A Hollán Ernő utcai pékműhelyben kóstolhatunk adalékanyagmentes sportszelet-süteményt, rusztikus pizzát és még tavaszi tekercset is.

Gourmet Fesztivál 2016 – idén is jól esik!

2016. május 13., 13:34

Elstartolt a 2016-os Gourmet Fesztivál, ezen a májusi hétvégén minden a gasztronómiáról szól. Széll Tamás, vad és hal, 20 éves Rosenstein, gumicsizma. Egészségünkre!

Paprikás csirkével támad az idei Gourmet Fesztivál

2015. május 14., 02:00

A hazai gasztronómia legjavát bemutató fesztivál szervezői idén is egy klasszikust, a paprikás csirkét állították a középpontba.

Irodista ebéd vietnámi módra: Hai Nam Pho Bisztró

2013. április 29., 02:00

Hódít a pho leves Budapesten: ismét megnyílt egy vietnámi étterem, ezúttal a XI. kerület irodaházában dolgozók legnagyobb örömére.