Hétvégi programajánló: Budapest Park nyitó hétvége, PesText Tavasz, Jazzfest Budapest

9 órája

A Budapest Park nyitó hétvégéjével hivatalosan is elkezdődik a kinti buliszezon. Emellett sok más programot is tartogat programajánlónk!

Kylie Minogue is fellép a Szigeten – Mutatjuk az idei Sziget Fesztivál újdonságait

11 órája

A csütörtöki sajtótájékoztatón számos újdonságról is lerántották a leplet a szervezők.

Ezekbe a különleges házakba juthattok be az idei Budapest100-on

tegnap, 15:51

A május 11–12-i hétvégén 36 nyitott házba leshettek be, amelyek között lesz lakótelepi, kutatóház, egyetemek és egy ravatalozó is.

Bulizz, kávézz, sörözz vintage ruhák között! – Több funkcióval is vár a megújult Komondors

A Komondors Vintage Shopban már nemcsak ruhákat vásárolhatunk, de bulizni és egy kávéra, sörre is érdemes betérni.

Ezek a gasztrohelyek nyíltak Budapesten 2024 első harmadában

Nokedli street foodra hangszerelve, gourmet-lángos, orosz sütemények és égetett zöldségek – ezek a helyek nyíltak az év első harmadában!

Japán wagyu, hungarikumok és egzotikus gyümölcsök – Ezt kapjuk a Fővám téri Nagycsarnokban

Megnéztük a turisták kedvenc helyét, a város első vásárcsarnokát, a Nagycsarnokot, ahol számunkra is meglepetés volt, milyen jó az ár-érték arány.

Május elején jön a Helló Európa! Fesztivál – Piknik a Szabihídon, koncertek és megannyi ingyenes program

Magyarország EU-csatlakozásának 20. évfordulóját májusban ingyenesen látogatható városi minifesztivállal ünnepli meg Budapest.

Budapest Szubjektív – Csáki László, a Kék Pelikan rendezője

Interjúsorozatunk új részében a Kék Pelikan rendezőjét kérdeztük arról, milyen a viszonya Budapesthez, mit szeret benne, és melyek a kedvenc helyei.

„Nem attól függ egy film milyensége, hogy mennyit költöttek el rá” – Hajdu Szabolcs-interjú

Március közepe óta játsszák a mozik a Kálmán-nap című filmet, amit mi nagyon szerettünk, így beszélgettünk is egyet a rendezővel, Hajdu Szabolccsal.

Budapesti lépcsőházak – A Perczel Mór utca 2. csodás lépcsőháza

Színes mennyezet, a mór és neoromán építészet keveréke, valamint a zsinagógák, templomok világát idéző belső tér fogadja az itt lakókat.

Mutatunk egy helyet, ahol egész nap királyi reggeli és még annál is sokkal több vár!

A Centrál Kávéház egész napos reggelivel, megújult étlappal, pazar koktélokkal, különleges kávékkal és élő zenével vár ránk.

Itt aztán nincs kispórolva a péksütiből a töltelék meg a szeretet sem – A diósdi Pékanyuban jártunk

Új, nagyobb, szebb helyre költözött a Pékanyu, Diósd kedvenc péksége, ahol nemcsak finom kenyerek, de jó közösség is vár.

Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Elhagyott rozsdaövezet helyén jön létre Budapest új városnegyede, 90.000 négyzetméteres zöldterület is lesz

90.000 négyzetméteres zöldterület, Duna-parti sétány és rengeteg lakás, üzlet és étterem lesz az új városnegyedben.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Rákóczi tér és környéke

Húsz éve még a város egyik hírhedt tere volt, ma egy eklektikus bohém negyed nő ki a Rákóczi tér környékén. De mit együnk és igyunk, ha erre járunk?

Hétvégi programajánló: I Bike Budapest, Baxter Dury-koncert, Wekerlei Garázsvásár Fesztivál

Miért is ne mozduljunk ki ezeken a hűvös napokon? Főleg, hogy elég tartalmas és változatos események várnak ránk a hétvégén…

Nyomdászok az orvosok ellen és a lábszobrokat gyűjtő lovag pasa – A Gutenberg tér története

A Palotanegyed rehabilitációjának köszönhetően a hangulatos és szemrevaló Gutenberg tér a több évtizednyi elhanyagoltság után most már közkedvelt része a belvárosnak.

Ilyen nyilvános vécéket szeretnénk Budapestre – Megnéztük a Pop&Roll Art Toiletet

Kiss Miklós dizájner-képzőművész világviszonylatban is különleges dolgot alkotott: egy nyilvános WC-t, amit pop-artos csomagolással látott el.

Benéztünk a műterembe – Itt készült Nemes Márton a Velencei Biennáléra

Nemes Márton 300 négyzetméteres, a Kazinczy utca egyik legszebb épületében található műtermében készült a Techno Zen című alkotás.

Az antilopokat megették, a majmokra egy vénkisasszony vigyázott – Így élte túl az Állatkert az ostromot

Budapest ostroma szinte megsemmisítette az Állatkertet, a dolgozók azonban hatalmas energiával láttak neki a romok eltakarításának.

Time Out Market nyílik Budapesten

A Time Out Market Budapest a tervek szerint 2025-ben nyitja meg kapuit, és a város legjobb kulináris és kulturális tehetségeinek ad majd otthont.

Közel 1000 hektárnyi olyan terület van Budapesten, ami még nem védett, de védeni kellene

Gyakran írunk tanösvényekről és kirándulóhelyekről, utánajártunk, mik is azok a természetvédelmi területek, és hogyan válhat azzá egy-egy helyszín.

6 különleges helyet mutatunk, ahol el tudod készíteni a tökéletes szelfit

Legyen szó városi kiruccanásról, barátnős estéről vagy randiról, cikkünkben 6 olyan különleges helyet mutatunk, ahol lenyűgöző szelfiket lehet lőni.

80 éven át 1000 fő mulatott Buda legszebb kertvendéglőjében – Ilyen volt a Budagyöngye

Reneszánsz estek, romantikus fák hűsítő árnyéka és a legjobb táncdalénekesek műsora várta közel 100 évig a budaiakat.

Az ember, akinek matek volt a képzőművészet – A Vasarely Múzeumban jártunk

Az op-art atyjának Budapesten a Szentlélek téren van múzeuma. Ebben jártunk, hogy a Franciaországban élt művész színeiben és formáiban gyönyörködjünk.