Füge, karamell és tokaji aszú – Egy balatoni nyaralás ihlette az idei Magyarország Tortáját

2023. augusztus 2., 13:27

Lakatos Pál szigetszentmiklósi cukrászmester kreációja, a „SPICCES FÜGE RESPEKTUS” fantázianevű torta viselheti idén a Magyarország Tortája címet.

Gyerekkorunk legkedvesebb ízei a kockás abroszon – Megkóstoltuk a Nagyim Főzte ebédjeit

2023. június 6., 13:27

Sokunknak hiányoznak a házias ízek, és hogy igazán finom, laktató melegétel kerüljön nap mint nap az asztalunkra. A Nagyim Főzte pont erre kínál megoldást.

A festői szépség életre kelt szinonimája – A Kavicsos-tó és szigetei

2023. március 29., 00:00

Csepeltől pár tekerésre, Szigetszentmiklós határában található, az egykori kavicsbánya helyén, ez a különös tó és szigetei. Mintha csak egy égi festő pingálta volna bele a tájba.

A Partizán főzőműsorának margójára: „Édesanyám a konyhában nem fog hóbaglyot szuvidálni”

2023. március 27., 11:53

Szalánczi Annával és Nagy Tamás „Totóval” beszélgettünk gasztroszakmáról, saját pályájuk ívéről, 30 perces anyai főzésekről és fesztiválnagyszínpados cateringről.

Lúdláb, albán krémes, rigójancsi – Retró sütik, amik ma már ritkaságszámba mennek (II. rész)

2023. február 16., 11:43

Lúdláb, albán krémes, rigójancsi: sütik, melyeket imádtunk, imádunk, és mindig a közbeszéd tárgyát képezik majd, ha régi cukrászsütikről beszélünk. A főszerep most az övék!

Ahol a kutyák meg a cicák nyaralnak, amíg a gazdik is – A Dogmopolite kutyapanzió és kutyanapközi

2022. július 7., 10:44

A Dogmopolite kutyapanziói, melyek egyben napközik is, kényeztetve biztosítanak helyet, ételt, társaságot és gondoskodást a házi kedvencünknek, amíg mi nyaralunk vagy elutazunk valahova.

Vintage-ruha-vásárok, Eleven Tavasz, Nyitott Főzdék Napja – Programajánló (06. 03–09.)

2021. június 3., 16:23

Június 3. és 9. között számos izgalmas programot rendeznek Budapesten, ezek közül válogattuk ki ismét a szerintünk legjobbnak ígérkezőket.

Olasz tészta magyar lélekkel – Megnéztük a zuglói Peter's Pastát

2021. április 28., 11:37

Kilós tésztaadagok és laktató pizzák Zuglóban: megnéztük a Peter's Pastát.

Meghökkentő leletek Budapest alatt – Mi szerepel még a régészek bakancslistáján?

2021. március 26., 12:11

A régészek sok olyan szenzációs leletnek is a birtokába kerültek már Budapesten, amiket a közvélemény nem feltétlenül tart számon. Ezekből szemezgettünk.

„Harcolunk az emberek csokoládéhoz való jogaiért” – Budán is megnyitott a SWEETic

2020. november 19., 14:42

A 2019-es Great Taste Awardson világdíjas lett a pisztácia–málna–ibolya ízvilágú Beriolett, amit 320 Ft-os darabáron mi is bármikor megkóstolhatunk vagy rendelhetünk!

Ha kifogytál az ötletekből, hogy mi legyen az ebéd, az AlbaDelitől szuper áron rendelhetsz napi menüt

2020. április 9., 13:20

Mindennap hétféle menü készül, melyben fixen találunk vegetáriánus fogásokat, és immunerősítő ételkombinációkat.

Egy legós hely Újlipótvárosban: a LEt's GO Kuckóban gyerekfelügyelet is van

2020. február 12., 15:07

Míg anyu elugrik a fodrászhoz, bevásárolni, edzeni, vagy a szülők nyugiban elköltenének egy vacsorát a városban, a gyerek békésen ellegózhat, miközben vigyáznak rá.

Itt szedj epret Budapest környékén!

2017. május 31., 10:40

Amellett, hogy így jóval olcsóbb, jó kis elfoglaltság lehet becsatlakozni egy "Szedd magad eper" programba.

Tulipánpiaccá változott a Wild Flower Bar

2016. április 13., 11:57

A vadvirágos csokrairól ismert budapesti virágüzlet kétnapos tulipánpiacnak ad otthont, ahol több száz szál színpompás virágból válogathattok.

Budapest arcai – Sydney van den Bosch, Miss Earth Hungary

2014. augusztus 8., 02:00

Modellkedés, filmszerepek, szépségkirálynői korona - a 19 éves, holland apától származó magyar lánnyal beszélgettünk.

Flórián téri lángosos – a lényeg a liszt és a lélek

2013. október 17., 02:00

A városi legendákban megénekelt, Flórián téri lángosos kedvéért átmenetileg a mélybe süllyedtünk - hogy aztán felemelő élményekkel távozzunk.