Hétvégi programajánló – 20. Verzió Filmfesztivál, Bordói November Nagykóstoló, Téli Pagonyfeszt

2023. november 22., 14:55

Lassan véget is ér a november, kettőt pislogunk, és itt az adventi időszak. De előtte még november 23. és 27. között is van hol kikapcsolódni!

Fussunk együtt egy történelmi távot Budapest 150 éves szülinapja alkalmából!

2023. szeptember 29., 12:13

Az október 14-i hétvégén a 38. Spar Budapest Maraton alkalmával számos, a Budapest 150 emlékévhez kapcsolódó programon vehetünk részt, legyen szó futásról, túrázásról vagy éppen gyaloglásról.

Dühkezelési terápia – Megnéztük a Pintér Béla és Társulata új előadását

2023. szeptember 18., 14:08

Mi is ott voltunk szeptember 9-én az újpesti UP Rendezvénytérben, ahol a 25 éve működő Pintér Béla és Társulata bemutatta a 30. darabját, melynek címe Réka és az Oltatlanok.

Itt jön az ősz, itt jön újra – 10 pompás kulturális program őszre

2023. augusztus 21., 16:28

Itt az ősz, mi pedig ennek apropóján előretekintettünk kicsit, hogy olvasóink figyelmébe ajánljunk 10 igazán érdekes és kihagyhatatlan őszi kulturális programot.

Heti programajánló – Irodalom Éjszakája, Belvárosi Fesztivál, Friss Hús Rövidfilmfesztivál

2023. június 1., 15:35

Június első hete már a fesztiváloktól hangos, de válogattunk túrát, vásárt és futógálát is, hogy változatos programokkal léphessünk be a nyárba.

Pesten innen, Budán túl – A Bartók Béla utat mutatjuk be podcastünk új epizódjában

2023. április 12., 12:01

Kinek és minek köszönhetjük, hogy a Bartók zajos főútból újra igazi otthon lett? Podcastünk legújabb epizódjában szakértők és helyiek bevonásával jártuk körül a kérdést és a Bartók Béla utat.

Pesten innen, Budán túl – Podcastünk második epizódja a Palotanegyedről mesél

2023. április 5., 08:23

Pesten innen, Budán túl podcastünk második epizódjában Fónagy Zoltán történésszel és Szabó Eszter Ágnes képzőművésszel beszélgettünk a Palotanegyedről.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Móricz Zsigmond körtér és környéke

2023. január 16., 16:19

Sorozatunkban a Széll Kálmán tér és a Deák Ferenc tér után most a Móricz Zsigmond körtértől haladunk a Gellért térig, és számba vesszük a kedvenc helyeinket, a pékségtől a tapasbárig.

10 vers Budapestről, ahol nem az idill, hanem a valóság a lényeg

2022. december 14., 00:00

Bukolikus költemények helyett tíz olyan verset választottunk, ahol nem a turistalátványosságok és a felszín a lényeg, hanem a város valós arca. Itt van Závada Péter, Petri György és Tandori Dezső is.

Vegánszaloncukor-workshop, Mikulás-vonat a Gyermekvasúton, Taiwan DOX – Programajánló (12. 01–07.)

2022. december 1., 15:20

Ezen a hétvégén már advent második vasárnapja érkezik, amit az otthoni meghitt hangolódás után megünnepelhettek egy karácsonyi vásáron is a sok közül!

Amikor az irodalomé lesz a város – Szuper programok a Margón és az Ünnepi Könyvhéten

2022. június 8., 09:02

Irodalomkedvelőknek és könyvmolyoknak kihagyhatatlan a kortárs magyar szerzők legjavát felvonultató két program, ahol felolvasások, beszélgetések és koncertek is lesznek.

Utolsó Kistehén klubkoncert, Fankapanka szülinap, Bánkitó kompakt – Programajánló (12. 09–15.)

2021. december 9., 13:32

A következő hét nap izgalmas kikapcsolódási lehetőségeket ígér nektek.

Reszkess Kevin, megjöttek a magyar tűzoltók! – Megnéztük a Nagykarácsony című filmet

2021. november 25., 15:18

A Nagykarácsony című magyar film romantikus komédia, tűzoltós film és karácsonyi mozi egyben. Ha a nézők szeretni fogják, jövőre letaszíthatja nemlétező trónjáról a betörőktől reszkető Kevint.

Végre múzeum! – 10 szuper programötlet a Múzeumok Éjszakájára

2021. június 25., 11:33

10 múzeum programjait ajánljuk a teljesség igénye nélkül a nyitás utáni első Múzeumok Éjszakájára.

Észt Hét, Jógamajális, a magyar film napja – Programajánló (04. 29. – 05. 05.)

2021. április 29., 15:21

Jön a magyar film napja, a tánc világnapja és az anyák napja is, de nem csupán a jeles napokra ajánlunk programokat most sem. Érkezik az Észt Hét, a Jógamajális és új kiállítások is nyílnak.

Skandináv Filmfesztivál az Art+ Cinemában, Art Market Budapest a Millenárison, lemezvásár a Szimplában – programajánló (10.22–28.)

2020. október 22., 14:23

Az október 22. és 28. közötti egy hétre a Skandináv Filmfesztiváltól az Art Market Budapesten át a POKET két és feledik születésnapjáig válogattunk a budapesti programokból.

„Az olvasás nem magányos tevékenység, hanem közösségi élmény” – interjú Juhász Annával, az Irodalmi Szalon alapítójával

2020. október 9., 14:45

„Az irodalom világnézet.” – ez Juhász Anna és az Irodalmi Szalon jelmondata, ami összegzi mindazt, ami már a műhely létrehozásánál is és azóta is célja: népszerűvé tenni, divattá tenni az irodalmat.

Hova vidd kalandvágyó külföldi ismerősödet, aki váratlanul meglátogat a hétvégén, és még sosem járt Budapesten?

2020. január 30., 12:04

Az alábbiakban felvázolunk egy lehetséges forgatókönyvet a címben lefektetett esetre, hogy még véletlenül se a szokásos köröket fusd meg, ha úgy alakul.

„Egy jó dalszöveg nem vers, hanem inkább novella” – interjú Szabó Benedekkel

2019. november 15., 14:39

Jövő év elején, mindjárt januárban érkezik a Szabó Benedek és a Galaxisok zenekar új nagylemeze. A zenekart vezető énekes-gitáros-zongorista-dalszerzővel, Szabó Benedekkel beszélgettünk.

Évadkezdés Budapesten: mire számíthatnak a nézők a TAO megszüntetésével?

2019. szeptember 2., 18:57

Látszólag az élet megy tovább, de a veszteségeket a közönség is megérzi.

Crossover Budapest, avagy egy összművészeti tehetséggondozó-projekt története

2019. július 2., 16:29

Ilyen menő underground művészeti programsorozat is létre tud jönni, ha lelkes fiatalok gondolnak egy nagyot és összefognak.

Júniusban kezdődik a Budapesti Nyári Fesztivál – ez várható idén

2019. május 15., 13:00

Június 1-jén kezdetét veszi a régió legszínesebb és leghosszabb összművészeti fesztiválja, vagyis indul a Budapesti Nyári Fesztivál.

Szerelem háború idején – megnéztük az Apró meséket

2019. február 12., 17:24

Az Örök tél után negyedszerre is együtt dolgozott Szász Atilla rendező és Köbli Norbert forgatókönyvíró, közös romantikus történelmi thrillerük azonban most alulmúlta az elvárásainkat.

Hétvégi programajánló (02.07-10.)

2019. február 7., 17:58

Először ad klubkoncertet Tom Odell, és lesz látható egy új hazai romantikus történelmi thriller, de az elkövetkezendő négy nap ezen felül is tartogat még kihagyhatatlan programokat.

Fedezd fel Budapest titkos kertjeit a családdal! – ilyen a Városi Zöld Füzet

2018. szeptember 12., 16:15

Megjelent a Városi Zöld Füzet nevű ingyenes, gyerekbarát kiadvány, benne 10 izgalmas budapesti kert történetével és hozzájuk kapcsolódó, játékos feladványokkal.