„Romantikus kapcsolat fűz a vonatállomásokhoz” – Prieger Zsolt-interjú

Interjúsorozatunkban az Anima Sound System örökmozgó vezetője, Prieger Zsolt mesélt nekünk arról, hogyan látja Budapestet, milyen viszony fűzi hozzá.

Itt találjuk a legjobb gulyásleveseket a fővárosban

2023. november 23., 10:03

7 hely, ahol biztos nem nyúlunk mellé, ha igazán jó gulyáslevest szeretnénk enni.

Két budapesti étterem is bekerült a Tripadvisor olvasóinak kedvencei közé

2023. október 3., 09:56

Az utazási platform kihirdette az elmúlt egy év legjobbra értékelt éttermeit, melyek közé két budapesti és egy debreceni étterem is bekerült. Gratulálunk!

Ezek a legjobb magyar éttermek 2023-ban a Michelin-kalauz szerint

2023. szeptember 14., 15:43

Megjelent a Michelin Guide Hungary 2023-as kiadása, amely kiemeli a legjobb éttermeket az országban.

Hétvégi programajánló – Turbina Szezonnyitó, Budapest Borfesztivál, 23. ARC közérzeti kiállítás

2023. szeptember 6., 14:56

Szeptember 7. és 10. között lazulni ér, és lesz is rá lehetőség nem egy eseményen! Bár a nyárnak vége, a fesztiválszezont attól még nem kell elsiratni: lesz bor-, sör- és művészeti fesztivál is.

A Michelin-kalauz méltatja a Stand étterem női séfjét, Szulló Szabinát

2023. szeptember 5., 12:43

A Michelin-kalauz legjobb magyar női séfeket bemutató összeállításában a Stand étterem és a Stand25 Bisztró női séfjét, Széll Tamás partnerét, Szulló Szabinát is méltatták.

Óriási siker! A Bocuse d’Or szakácsversenyen 3. helyet szerzett a magyar csapat!

2023. január 23., 19:08

Az összesen 24 döntős ország közül a magyar csapat (Dalnoki Bence, Nyikos Patrik [commis], Széll Tamás [coach]) az előkelő harmadik helyen végzett, elhozták a bronzérmet, ami óriási teljesítmény!

Korcsolyázás, fakutyázás és hokizás a régi Budapesten – Így űztük anno a téli sportokat (2. rész)

2023. január 4., 10:30

Amíg várakozunk, hogy újra hó lepje be a várost, átböngésztük a Fortepan archívumát, és cikksorozatunk második részében megnéztük, hogyan korcsolyáztak, fakutyáztak és hokiztak a régi Budapesten.

Kicsi a köz, de erős – Kedvenc budapesti közeink

2022. november 25., 00:00

A köz egy utcatorzó, ezért olyan, mintha a sok-sok utcából kivágták volna a legérdekesebb és legizgalmasabb részeket, amiket aztán random leraktak volna városszerte. Összegyűjtöttük a kedvenceinket.

11 hely, ahol legalább annyira fontos a zene, mint az, hogy mit ihatunk és ehetünk

2022. szeptember 9., 11:58

Sörözők, bisztrók és kávézók, ahol a zene meghatározó erővel bír a hely arculatát tekintve. Legalább annyira, mint a hely kialakítása, dizájnelemei vagy a kínálat.

A hazai gasztronómia krémjének ízemlékei jelennek meg az idei Gourmet Fesztiválon

2022. május 10., 16:34

Idén végre újra lesz Gourmet Fesztivál. Rendhagyóan péntektől vasárnapig tart majd, a helyszín azonban most is a Millenáris. Ott találkozunk, igyekszünk minél hamarabb beszámolni a legjobb fogásokról!

Széll Tamásról forgatott videót a Michelin Guide

2022. május 2., 11:21

Széll Tamásról forgatott kisfilmet a Michelin Guide – arról, hogy ki is ő és mit szeret csinálni, amikor épp nem a konyhában tevékenykedik.

Magyarország 2. helyezett! – Lezajlott a Bocuse d’Or európai selejtezője a Hungexpón

2022. március 24., 18:51

Lezajlott a Bocuse d’Or Europe európai selejtezője a Hungexpón.

Március végén Budapest lesz Európa gasztronómiai fővárosa – Jön a Bocuse d’Or európai válogatója

2022. március 8., 14:24

2022. március 23–24-én újra a Hungexpo lesz az európai gasztronómia központja, hiszen hat év után – a Sirha keretein belül – ismét Magyarország rendezi a Bocuse d’Or európai válogatóját.

Pepita Oroszlán, Erzsébet söröző és a többiek – Budapest eltűnt vagy átalakult legendás vendéglőinek nyomában (2. rész)

2022. január 12., 14:30

Annyian szerettétek az előző írásunkat, hogy nagy örömmel folytatjuk a múltidézést! Ezúttal az általatok küldött rengeteg nosztalgikus étterem közül szemezgettünk.

Budapest 2021: Így változott a város idén

2021. december 22., 10:29

2021 inkább a tervezgetések, nem az épületátadások éve volt, de jó példákban és kezdeményezésekben sem volt hiány. A pesti alsó rakpart gyalogossétánya pedig az egyik legjobb dolog, ami idén történt.

Suhantunk, cirkáltunk, várost néztünk – Kipróbáltuk a TIER kölcsönözhető e-rollereit

2021. november 17., 14:54

A TIER masszív elektromos rollerei pont azt tudják, amire szükség van egy önfeledt, de biztonságos városi cirkáláshoz. Erzsébetvárostól a Városmajorig suhantunk, és teszteltük a kétkerekűeket.

Vigyázó szemetek Lyonra vessétek! – Friss eredmények és villáminterjú a Világevővel a Bocuse d'Or-tapasztalatairól

2021. szeptember 27., 19:53

Breaking! 11. helyen végzett a magyar csapat. Az eredményhirdetés előtt pedig elértük a helyszínen lévő Jókuti András Világevőt, aki műsorvezetőként vett részt az eseményen.

Minden idők egyik leg(t)rendhagyóbb Bocuse d’Orjára indul a magyar csapat

2021. szeptember 21., 11:32

A világ legnagyobb presztízsű szakácsversenyének világdöntőjét szeptember 26–27-én rendezik meg Lyonban. Veres István és a magyar csapat a második napon versenyez majd.

Kraft Sörfesztivál, Posztfelnőtt kiállítás, Budapest100 – Programajánló (09. 09–15.)

2021. szeptember 9., 16:30

Az ősz kezdetével még nem lassultunk le egyáltalán, hiszen itt az indián nyár! A következő hét napban is sokféle program közül válogathattok.

Budapesten rendezik jövőre a Bocuse d’Or európai döntőjét

2021. július 30., 12:25

2016-ot követően 2022 márciusában már másodszor rendezik nálunk a döntőt.

Átadták az Év Étterme díjakat – Íme 2021 legjobb magyar éttermei a Dining Guide szerint

2021. július 20., 11:12

Hétfőn este rendezték meg a 2021-es Audi–Dining Guide Év Étterme Díjátadó Gálát.

Még mindig lendületben – Bíró Lajossal az elmúlt öt évtizedről beszélgettünk, a Kádár-kortól a street foodig

2021. március 24., 12:20

Tömegvendéglátás a Kádár-korszakban, séf pozíció az amerikai követségen, az első kínai étterem, bőrén sütött lazacfilé és roppanós rántott húsok – Bíró Lajos 50 éve a pályán. Nagyinterjú.

Így éledhet újjá a Margit körút és környéke

2021. március 4., 11:14

Elsősorban üresen álló önkormányzati ingatlanokat hasznosítanának. Egy dolog már biztos: nem itt lesz a következő bulinegyed.

Kosár a karra, és irány a piac! – Így piacozott Budapest az elmúlt 120 évben

2021. február 9., 12:10

Friss tojás, csirke, zöldség vagy épp irhabunda, zománcos lábas, csempészkávé? Budapest elmúlt 120 évének piacain mindent meg lehetett kapni!