Egy falat Tokió a belváros közepén – Megnyitott a CUBE Sushi

tegnap, 12:25

Az újonnan nyitott CUBE Sushi igazi kortárs japán konyhával, kirobbanó, autentikus ízekkel és vagány, indusztriális enteriőrrel vár minket.

Olasz tésztázót nyitottak az Amore di Napoli tulajdonosai – Ha autentikus carbonarára vágynánk

25-féle olasz alaptészta és egy kis trattoriabeütés. Megnéztük az Amore di Napoli kis testvérét, az Amore′ – Pasta e Bastát!

Hagyományos és modern vietnámi ízek összeborulása – Megnéztük a 94' konyha & bárt

Vietnámi kolbász, mangós-mogyorós szósz és a város legroppanósabb malacbőre – izgalmas vietnámi konyhát találtunk a Falk Miksa utcában.

Az átláthatóság életveszélyei – Oidipusz tragédiája a Radnóti Színházban

A görög sorstragédia újragondolt, modern verziója megrendítő, felzaklató és kihagyhatatlan.

Kaviár és szamovár – Autentikus orosz cukrászda remek reggelivel a Hold utca mellett

Piknik blinivel, szamovárral, piroggal és a legismertebb orosz süteményekkel – a Cake & More by Garannika az orosz gasztró legjobb részét mutatja be!

Olasz gasztrokaland és toszkán borok Budapest szívében: Mercatino Ristorante Enoteca

Mindössze pár lépésre a Lánchídtól találjuk a Mercatino Ristorante Enotecát, ahol egy ebéd vagy vacsora erejéig Észak-Olaszországba csöppenhetünk.

Hagyomány és állandóság a kertvárosban – Erzsi Mamánál jártunk vendégségben

Hagyománytisztelet és nosztalgia, házias ízek és emberes adagok – Erzsi Mama Konyhájában megállt az idő, és mi így szeretjük!

Karácsonyi ételeink története, avagy ezért esszük ilyenkor azt, amit eszünk

2023. december 22., 10:40

Mi volt előbb, a hal vagy a káposzta? Kedvenc karácsonyi fogásaink története – olvasd el, amíg a bejgli sül!

A hedonizmus titkos receptje – Indítsd pezsgős reggelivel a napot!

2023. december 8., 15:48

Nincs jobb napkezdés, mint egy hosszú, pezsgős reggeli, amit szép környezetben, barátokkal vagy akár egyedül, magunkat megajándékozva tölthetünk.

Csodás illatok, fűszeres ízek és mesés színek – 3+1 libanoni hely borongós napokra

2023. december 8., 12:11

A Baalbekben, a Byblosban és a Mozatában olyan autentikus libanoni fogásokat kóstolhatunk, amelyek feldobják majd a leghidegebb téli napokat is.

Szicíliai halak és mennyei tészták a II. kerület lankáin – Megnéztük a Meataly Trattoria & Grillbart

2023. november 13., 11:19

Csodálatos tészták, trattoriastílusú pizzák és friss halak Szicíliából – megnéztük a Meataly Trattoria & Grillbart.

Egy kis brazil sziget az Akácfa utcában – Megnéztük a Corcovado-t

2023. november 3., 09:31

Feijoada, pão de queijo, coxinha és caipirinha – nem varázsszavak ezek, hanem a brazil konyha különlegességei. Amivel mi is közelebbi ismeretségbe kerülhetünk az Akácfai utcai Corcovado-ban!

Mediterrán hangulat Buda tetején – Az Olive Trattoriában jártunk

2023. október 10., 16:05

Buda felé vettük az irányt, és egészen a II. kerület tetejéig mentünk, ahol a Kapy utcában az Olive Trattoria hozta el nekünk Olaszország hamisítatlan ízeit – és még annál is többet.

Fergeteges fiesztával nyitott meg Buda legújabb étterme, a Cut & Barrel bisztró

2023. október 5., 09:46

Kiváló húsételekkel és minőségi borokkal vár Buda legújabb bisztró étterme, a Cut & Barrel.

Te ázsiait ennél, ő olaszt. Nem probléma, irány a Soy & Olive!

2023. szeptember 25., 16:28

Pár hete – különösebb hírverés nélkül – megnyitotta kapuit (igen, mindkettőt!) a Soy & Olive. Olasz és ázsiai, komfortos és urbánus. Kipróbáltuk.

Több mint 150 étterem vár minket különleges menüsorokkal az Étterem Héten

2023. szeptember 20., 15:33

Szeptember 20-tól már lehet asztalt foglalni a DiningCity Országos Étterem Hét őszi programjában részt vevő éttermekbe.

101Tigris – Az ázsiai kantin, ahol jobb áron és különlegesebbet eszel, mint a wokos láncoknál

2023. szeptember 12., 12:10

Kipróbáltuk a friss és ropogós vagy inkább szószos 101Tigrist, és felfedeztük az elérhető és letisztult, mégis élményszámba menő ázsiai kantinjelleget.

Nápolyi Pizzériák Éjszakája – Szeptember 19-én fél áron pizzázhatunk 25 menő helyen

2023. szeptember 11., 16:35

Az első Nápolyi Pizzériák Éjszakája szeptember 19-én este/éjjel startol el, országosan 25, nápolyi stílusú pizzát készítő étterem csatlakozásával.

Zuglói zöld oázis, házias és újító ételek – A Szőnyi Garden Étterem minden korosztály számára tartogat meglepetéseket

2023. július 10., 14:05

A csodás zöld környezet, a meglepően széles és több generáció igényeit kielégítő étlapválaszték láttán biztos, hogy szívesen visszatérnénk bármikor a Szőnyi Garden Étterembe.

Nyugati érzés volt, de már nincsenek velünk: Dunkin' Donuts, Wendy’s és Dixie Budapesten

2023. július 5., 13:42

Ugye rémlik még a Wendy’s vörös copfos kislánya?

Csodás lakosztályok a város luxusszállodáiban

2023. június 14., 10:59

Elegáns fővárosi hotelek legszebb lakosztályaiba jutottunk be, összeállításunkban pedig be is mutatjuk ezeket.

Kiruccanás Budapestről – Aktív kikapcsolódás és kulináris kalandok a Hotel OTP Birkenhofban

2023. május 31., 10:34

A természeti szépségek, túraútvonalak és az aktív kikapcsolódási lehetőségek pedig könnyen elérhetőek a Bad Kleinkirchheimben található szállodából, a Hotel OTP Birkenhofból.

Nagy társasági vacsorákhoz ajánlunk új helyet – What’s Running leves- és hot pot étterem

2023. május 2., 12:06

Az egyik ismert hazai szusifranchise futószalagon érkező alapanyagokkal variáló hot pot éttermet nyitott a Bazilika közelében. Náluk jártunk.

Reggelizz úgy, mint egy király!  – Újdonságok a Honey-ban

2023. március 9., 12:44

Reggelizz úgy, mint egy király! – Újdonságok a Honey-ban

A Bazilika közelében megbújó Honey Brunch a mézédes reggeliken túl mindig meg tud lepni minket: most az éjfekete lazacos bagel, az ütős King Royal és a reggeli brownie miatt érdemes betérni.

Egy falat Görögország – A Blue Agoriban az autentikus görög street foodok között kalandozhatunk

2023. január 23., 14:30

Ha Budapesten bele akarunk harapni a mediterrán életérzésbe, és még a zimankó közepette is a napsütötte Görögországban éreznénk magunkat, akkor nincs más dolgunk, mint ellátogatni a Blue Agoriba.