Ezek a gasztrohelyek nyíltak Budapesten 2024 első harmadában

Nokedli street foodra hangszerelve, gourmet-lángos, orosz sütemények és égetett zöldségek – ezek a helyek nyíltak az év első harmadában!

Újabb Biang nyílt – Különleges fogásokkal újít Wang Mester az Astorián

Színes dekorációval és egy újfajta tésztával csábít a Biang Bisztró legújabb egysége az Astorián.

Olasz gasztrokaland és toszkán borok Budapest szívében: Mercatino Ristorante Enoteca

Mindössze pár lépésre a Lánchídtól találjuk a Mercatino Ristorante Enotecát, ahol egy ebéd vagy vacsora erejéig Észak-Olaszországba csöppenhetünk.

XXI. századi menzakaja a Madách téren – Összebútorozott a Központ és a balatonfüredi Vasüzlet

Mi lesz abból, ha Budapest egyik kedvenc kocsmájába költözik egy balatoni újgenerációs séf? Kádár kori menzafogások 2023-ra szabva, avagy a Közkonyha.

Reggeli, ebéd és vacsora gluténmentesen – Az új, budai Kata Restaurantban jártunk

2023. november 22., 12:36

2019-ben nyitott meg gluténmentes étteremként a Kata Restaurant Pest, amely idén ősszel egy budai egységgel is gazdagodott a Rózsadomb Centerben.

Szicíliai halak és mennyei tészták a II. kerület lankáin – Megnéztük a Meataly Trattoria & Grillbart

2023. november 13., 11:19

Csodálatos tészták, trattoriastílusú pizzák és friss halak Szicíliából – megnéztük a Meataly Trattoria & Grillbart.

Hogyan étkezzünk mentesen úgy, hogy a pénztárcánk se bánja? – Teljesítettük a nagy Kifli-kihívást

2023. október 18., 14:35

A Kifli.hu-nál közel 130 mentes terméket ugyanolyan áron vagy olcsóbban vásárolhatunk meg az év végéig, mint a hasonló kategóriájú nem mentes terméket; leteszteltük az árakat és a kínálatot.

Mediterrán hangulat Buda tetején – Az Olive Trattoriában jártunk

2023. október 10., 16:05

Buda felé vettük az irányt, és egészen a II. kerület tetejéig mentünk, ahol a Kapy utcában az Olive Trattoria hozta el nekünk Olaszország hamisítatlan ízeit – és még annál is többet.

Te ázsiait ennél, ő olaszt. Nem probléma, irány a Soy & Olive!

2023. szeptember 25., 16:28

Pár hete – különösebb hírverés nélkül – megnyitotta kapuit (igen, mindkettőt!) a Soy & Olive. Olasz és ázsiai, komfortos és urbánus. Kipróbáltuk.

A Kék Hullám Kemping az Anker közbe költözik – Megérkezett a Carson Coma és Piszkor Norbert séf közös menüje

2023. augusztus 2., 10:02

A MADHOUSE-ban Piszkor Norbert executive chef napjaink egyik legnépszerűbb zenekarával, a Carson Comával dolgozott együtt tematikus ajánlatán, hogy elhozzák nekünk gyerekkorunk nosztalgikus ízeit.

Egy falat Olaszország a Kecskeméti utcában – Megnéztük a Doppio Kitchent

2023. május 15., 16:16

Egy kellemes, napsütéses májusi délután ellátogattunk a Doppio Kitchenbe, ahol a hamisítatlan olasz ízek Itáliába varázsoltak minket.

Ha a nápolyi helyett a római pizzába vagy szerelmes, akkor a Tepsis Budapestben a helyed!

2023. február 6., 15:57

Helló, Tepsis Budapest! Megnyitott egy új, római pizzát kínáló hely, ahol a mortadellától a pulled porkig rengeteg finomság kerülhet a könnyed és ropogós tésztára.

Karakán, vagány és imádni való – A Boathouse Hidegkút legújabb gasztroközpontja

2022. szeptember 9., 15:24

A szigorú elvárásainkat is felülmúlta az egykori Széphalom Vendéglő helyén kialakított és néhány hónapja nyílt Boathouse Budapest, ami úgy kellett már ide, mint vitorlába a szél a Kékszalag versenyen.

Glutén nélkül, mégis finoman – A DRUMF szuper ételei mindenkinek szólnak

2022. szeptember 5., 14:10

A terézvárosi DRUMF étterem alternatív alapanyagokból, glutén-, laktóz- és cukormentes termékek felhasználásával készült, remek ízű ételeiért bárki visszatérne!

Kikötött egy kalózhajó a Nagymező utcában – Jack Sparrow sem kívánhatna többet a Pirate Empire élményétteremnél

2022. július 7., 13:30

A legújabb budapesti tematikus élményétterem, amit a jól ismert közönségkedvenc, a csupa varázs The MAGIC Budapest tulajdonosai csinálnak. A Pirate Empire-ben jártunk!

Pepita Oroszlán, Erzsébet söröző és a többiek – Budapest eltűnt vagy átalakult legendás vendéglőinek nyomában (2. rész)

2022. január 12., 14:30

Annyian szerettétek az előző írásunkat, hogy nagy örömmel folytatjuk a múltidézést! Ezúttal az általatok küldött rengeteg nosztalgikus étterem közül szemezgettünk.

Olasz tészta magyar lélekkel – Megnéztük a zuglói Peter's Pastát

2021. április 28., 11:37

Kilós tésztaadagok és laktató pizzák Zuglóban: megnéztük a Peter's Pastát.

Vízpart, koktélok, zene és Bíró Lajos fogásai – megnyitott a BRKLYN Island a Margit-szigeten

2020. június 25., 16:08

A Kazinczy utcából ismert BRKLYN szabadságra ment: nyárra kiköltözött a Margit-szigetre, hogy a megszokott koktélokat és a hangulatot a vízparton élvezhessük.

Elindult a Felix Kitchen&Bar házhozszállítása!

2020. március 23., 15:22

A Felix Kitchen&Bar segít azoknak, akik az otthon maradás mellett döntöttek: házhoz viszik az igazi éttermi hangulatot.

Az élet tészta nélkül olyan, mint zene vagy szerelem nélkül – megnyílt Óbuda tésztaparadicsoma, a Lashka

2019. december 4., 17:31

Spagetti, linguini, tagliatelle, csusza, ravioli, tortellini, olasz tészta, japán tészta, magyar tészta – a tésztakedvelők új zarádokhelye nyílt meg Óbudán – irány a Lashka Tésztaműhely!

Aulich 4 – az eldugott eklektikus fúziós konyha, ahol olaszul örömfőznek

2019. szeptember 5., 18:45

Az Aulich 4 könnyen fogalommá válhat, ha nem változik semmi. Ami persze simán megtörténhet, mert egy vibráló, színes, csupaszív család csinálja, akik bejárták fél Európát, 25 éve Helmuth Kohlt és Jeremy Ironst etették, a saját olasz birtokukról hozzák a bort és az olajbogyót a jelenlegi konyhájukra, amely már hónapok óta nyitva van, de a nevén még gondolkoznak. Nincsenek fent az interneten, nem hirdetik magukat viszont, ritkán készítenek kétszer ugyanazt, egyszerűen fúziósan, olaszul örömfőznek!

Egy hely, ami miatt érdemes kibuszozni a város szélére: Kami kisvendéglőjében jártunk!

2019. július 26., 12:32

Éttermet nyitni a város szélén kockázatos vállalkozás, de akár sikerülhet is. És Fülepi Kálmán Kami kisvendéglője nevű helyének van rá esélye, hogy ő legyen az újpesti határ Anyukám mondtá-ja.

Superfood vagy tej- és gluténmentes gofri reggelire? – nyári brunch-csal erősít a Felix

2019. július 19., 12:56

Áprilisi nyitásukkor ugyan jártunk már náluk, de most időszerűnek éreztük, hogy újra szétnézzünk.

Budai kertben pizzázhatunk, birsalmafák alatt – Il Giardino by Panificio il Basilico

2019. január 24., 15:36

Ugyan a csípős januári hidegben kandalló mellett pizzáztunk, de ha eljön a nyár, igazi kertes családi étteremmé változik az Il Giardino.

Mindenmentes oázis a Normafán – a BudaBowlban vacsoráztunk

2018. július 4., 11:48

Idilli környezetben, a város fölött, egy medence partján ehetünk szuperegészséges acai és buddha tálakat, húsmentes tésztákat és hamburgereket és még sok mást.