Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

Autentikus India 2018-as árakon – Az indiai–pakisztáni ZAIQA-ban jártunk

Autentikus, izgalmas és olcsó – a Ferenc körúti ZAIQA-ban remek indiai és pakisztáni fogásokkal várnak minket!

Huszár Krisztiánnal, Bereznay Tamással és a Balkán konyhájával tért vissza a Meat Boutique

Huszár Krisztián és Bereznay Tamás egy konyhán – az újranyitott Meat Boutique-ban mutatja be a Balkán konyhájának húsosabb oldalát a két ismert séf.

Egy kis brazil sziget az Akácfa utcában – Megnéztük a Corcovado-t

2023. november 3., 09:31

Feijoada, pão de queijo, coxinha és caipirinha – nem varázsszavak ezek, hanem a brazil konyha különlegességei. Amivel mi is közelebbi ismeretségbe kerülhetünk az Akácfai utcai Corcovado-ban!

Budapest Szubjektív – Viszkok Fruzsi

2023. augusztus 22., 13:24

Interjúsorozatunkban ismert embereket kérdezünk meg arról, hogy milyen a viszonyuk Budapesthez, mit szeretnek benne, melyek a kedvenc helyeik. Viszkok Fruzsi az ötödik alanyunk.

Ezek a helyek nyitottak az elmúlt hónapokban – A város és környéke legújabb gasztrotényezői

2023. augusztus 11., 14:48

Szorgalmasan járjuk a várost, és keressük-kutatjuk az újabbnál újabb helyeket, melyekből az utóbbi hónapokban sem volt hiány. Össze is szedtük, hogy hol és merre jártunk, mik nyitottak meg.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Blaha Lujza tér és környéke

2023. augusztus 8., 11:22

Merre induljunk, ha megéheztünk, koccintanánk, esetleg a közelben várakozunk, és ennénk/innánk egyet?

Nyugati érzés volt, de már nincsenek velünk: Dunkin' Donuts, Wendy’s és Dixie Budapesten

2023. július 5., 13:42

Ugye rémlik még a Wendy’s vörös copfos kislánya?

Találka egy bajigur és egy nasi uduk felett – Megnéztük a baKudapa indonéz kávézót

2023. június 13., 16:17

A Károlyi-kert szomszédságában megnyílt a város első indonéz kávézója, a baKudapa, ahol pozitív energiák, szumátrai kávékülönlegességek és kellemesen fűszeres falatok fogadnak.

Közel-keleti ráérős reggelik – A közönségkedvenc Dobrumba már reggelire is vár minket

2022. december 19., 11:37

Mostantól reggelizhetünk is a Dobrumbában. Ki is próbáltuk a lukulluszi napkezdést!

A Pál utcai fiúk – Így festenek a regény helyszínei napjainkban

2022. december 9., 00:00

Ferencváros és Józsefváros utcáin lépten-nyomon a Pál utcaiak és a vörösingesek háborújának emlékeibe botlani, hiszen a sztori valós helyszíneken és karaktereken alapul.

Kezdő konyhatündérek, instant mesterszakácsok, figyelem! – Kipróbáltuk a HAMM-recepteket

2022. október 28., 16:12

A HAMM-receptdobozokkal könnyedén és stresszmentesen dobhatunk össze egy egészséges villásreggelit, egy laktató ebédet vagy egy szuper vacsorát. Kipróbáltuk, imádtuk.

Kis budapesti kerülethatározó – XIII. kerület

2022. július 7., 15:35

A kerület sokkal több a folyton nyüzsgő Pozsonyi útnál vagy Újlipótvárosnál: idetartozik a Népsziget egy része, itt épült fel az ország első plázája, és a kerületben ömlik a Dunába a Rákos-patak.

Csütörtökön egy kávé árával támogathatod az Átrium színház fennmaradását

2022. július 5., 13:51

Mint az ismeretes, a budapesti színház támogatás hiányában nem tudja folytatni a működését. Most egy kávézással támogathatod őket.

14. BelFeszt, Gourmet Fesztivál, Irodalom Éjszakája – Programajánló (05. 26. – 06. 01.)

2022. május 26., 15:32

A következő napokban sem fogtok unatkozni, mivel a nyárhoz egyre inkább közeledve nyüzsgő fővárosunkat jobbnál jobb és vibráló programok töltik meg.

„Ahol füst a lelke mindennek!” – Hétvégén megnyílt az UMO Garden a budai Vár tövében

2022. május 16., 11:31

A főváros egyik legmenőbb és leghangulatosabb belső kertjében nyitották meg hétvégén az UMO Gardent, ahol a változatos nemzetközi ízeket a füst köti össze.

Gasztrotérkép készült az újlipóciai Pozsonyi út legjobb helyeiről

2022. február 14., 13:58

A Pozsonyi úton régóta jelen levő minőségi gasztrohelyek, kávézók, pékségek összefogását szeretné elindítani a Sarki Fűszeres.

A tér, ahol egykor középkori lakóházak és sikátorok voltak – A Szentháromság tér története

2022. január 20., 14:08

A Szentháromság tér az egyik legfotózottabb és leginkább Instagramra kívánkozó terünk, ami egyáltalán nem is olyan régi, mint gondolnánk.

Miért éppen Dabasra? — Egy hely, amit a világon mindenhol megértenének: Dabas Deli Bistro

2021. november 12., 14:11

Bátor vállalás, de valószínűleg bárhol a világban megállná a helyét a Dabas Deli Bistro. Megnéztük, hogy mit tud a Pest megyei egész napos találkozóhely.

Budapest Showcase Hub, WAMP Design Vásár, Spanyol Filmhét – Programajánló (10. 21–27.)

2021. október 21., 13:47

Október végéhez közeledve sem csappantak meg a programok: a következő hét napra is izgalmas koncerteket, színházi előadásokat, vásárokat és workshopokat ajánlunk nektek.

92. Ünnepi Könyvhét, 1. Spájz Fesztivál, Budapest Street Archæology – Programajánló (09. 02–08.)

2021. szeptember 2., 10:16

A nyüzsgő, eseménydús nyár után, az ősz beköszöntével sem szenvedünk hiányt eseményekben, de most már minden egyes hűvösebb nappal előtérbe kerülnek a benti programok is.

Szállodateszt – Egy éjszaka a The Ritz-Carlton Budapestben

2021. augusztus 9., 14:05

Eltöltöttünk egy éjszakát a legendás Ritz-Carlton Budapestben, hogy meggyőződjünk róla, milyen egy igazi budapesti luxusszálloda a város szívében!

„Az öncélú gasztronómia ideje végleg lejárt!” – Nagyinterjú Nemesvölgyi Attilával, az 5 éves Babka tulajdonosával

2021. június 7., 12:01

Az 5 éves Babka születésnapja alkalmából beszélgettünk érzelmekről, gasztronómiáról, a Sarki Fűszeresről, Covidról, személyiségfejlődésről és az újlipótvárosi közönség megható és döbbenetes erejéről.

Kolbásszal támogatott hamburger – Megnéztük a Pesti Burger-esek új helyét, a Pesti Kolbászdát

2021. január 27., 15:55

Pestről Budára költözött, a hamburger mellé kolbásszal újított a Pesti Burger és Bár – megkóstoltuk a Pesti Kolbászda brilliáns kolbászait.

A kiszállításon túl – Négy hely és négy tulaj, akik kreatív újításokkal vészelik át a lezárásokat

2021. január 18., 13:45

Vendéglátós kreatívok, akik nem elégednek meg a házhoz szállítással – négy tulaj, aki a lezárásokból is jót hozott ki.