Panírba rejtett minden Lágymányoson – Belefutottunk a Minden Rántvába

A rántott sajttól a rántott májon át egészen a rántott disznósajtig – panírba burkolt elviteles kifőzdét találtunk Lágymányoson.

Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Fűszeres ízek, mesés brunchok – Kedvenc libanoni éttermünkben, a Baalbekben már reggelizhetünk is

A Baalbek immár két éve a Belgrád rakparton várja vendégeit, ráadásul mostantól csütörtöktől vasárnapig reggelizni is beülhetünk hozzájuk!

Mostantól vasárnaponként már délutánba nyúlóan is reggelizhetünk a Matild Palace-ban

A hotel és a Spago Budapest szükségét érezte, hogy egy sunday brunchcsal is előrukkoljon.

25 év tapasztalat, ősbúza és megfizethető kovászos kenyér – A Brucker Pékségben jártunk

Termelőüzemként kezdték, mára ősbúzából készült kovászos kenyerekkel látják el Dél-Budát – a Brucker Pékségben jártunk.

Egy hónapon keresztül most a Deák téri Bamba Marhában is kipróbálhatjuk a smash burgereket

Pop-up smash burger hónap a Bamba Marhánál – a Deák téri egységben megkóstolhatjuk, hogyan kódolták Jancsa Janiék a legújabb burgertrendet.

Új étlap, különleges koktélok az ARAZ Étteremben, és egy mesés szecessziós kávézó a galérián

A közel 15 éves ARAZ Étteremben beszélgettünk Barka Áron séffel, kipróbáltuk a kedvenceket, a mesés kávézó pedig visszarepített az időben.

Randi „József nádor kertjében” – Kipróbáltuk a Pavilon Restaurant & Bart

Zöld növényzet, üvegtetővel fedett átrium, élőnövény-fal, herbáriák, szarvastatár és koktélok – kipróbáltuk a nemrég nyílt Pavilon Restaurant & Bart.

Ultracsokis babkával vették be a Klauzál teret az egykori fine dining étterem tulajdonosai

Fine dining étteremből pékség: a volt Baraka tulajdonosai a Klauzál téren nyitottak pékséget, izgalmas kínálattal és a város legcsokisabb babkájával.

Olasz gasztrokaland és toszkán borok Budapest szívében: Mercatino Ristorante Enoteca

Mindössze pár lépésre a Lánchídtól találjuk a Mercatino Ristorante Enotecát, ahol egy ebéd vagy vacsora erejéig Észak-Olaszországba csöppenhetünk.

Huszár Krisztiánnal, Bereznay Tamással és a Balkán konyhájával tért vissza a Meat Boutique

Huszár Krisztián és Bereznay Tamás egy konyhán – az újranyitott Meat Boutique-ban mutatja be a Balkán konyhájának húsosabb oldalát a két ismert séf.

A burgerező, ahol 5000 forintért az egész étlapot kipróbálhatod! – Megnéztük a smashyt

Szaftos, cuppogós junk food, amiért a Z generáció a januári mínuszban is sorban áll – a Kálvin mellett nyitott smashy burger tényleg tud valamit!

A plázák és a szupermarketek előtt – Így vásárolt Budapest régen

Szatócsbolt, hentes, fűszeres, és áruház – így vásároltunk Budapesten a múlt században.

A hedonizmus titkos receptje – Indítsd pezsgős reggelivel a napot!

2023. december 8., 15:48

Nincs jobb napkezdés, mint egy hosszú, pezsgős reggeli, amit szép környezetben, barátokkal vagy akár egyedül, magunkat megajándékozva tölthetünk.

Új kulináris zarándokhely a MOM Parkban – Megnyitott a Bocca Gourmet Stories

2023. november 30., 15:04

200 négyzetméteres gourmet-üzlet nyitott a MOM Parkban a hazai és a nemzetközi delik legjavával – megnéztük a Bocca Gourmet Storiest.

Házias ételek békebeli hangulattal fűszerezve – Megnéztük az újpesti Kakukk Vendéglőt

2023. november 30., 10:14

A Kakukk Vendéglő egy igazi békebeli klasszikus Újpesten, ahol kiváló magyaros fogások és családias hangulat vár ránk.

Egy nagy család, egy különleges hely és Olaszország legjava – A Pomo D’Oro Osteriában jártunk

2023. november 28., 13:24

Az Osteria a Pomo D’Oro család részeként nemcsak az étlap és a bőséges borkínálat tekintetében rendhagyó hely, hanem a közösségépítés is meghatározó.

Törzshelygyanús kocsma 2000 forintos tésztával – Megnéztük a Brutålt a Bartókon

2023. november 24., 15:10

Letisztult belső, igényes italok, kiváló olasz pasták, nagyon baráti árak – megnéztük a Brutålt a Bartókon.

Hangulatos bisztró, kreatív séfek, kirobbanó ízek – A Rumbach Sebestyén utcában jártunk, a Remma’sban

2023. november 24., 09:55

A belváros közepén, az Astoria és a Deák tér között megbújó Remma’s Bisztróba nem először látogattunk el, és remélhetőleg nem is utoljára.

Retró kisboltból otthonos deli – A virányosi Aladár deliben jártunk

2023. november 23., 16:25

Hazai kistermelői termékek, mennyei sütemények, igényes kávékínálat és csapolt prosecco – megnéztük az Aladár delit.

Reggeli, ebéd és vacsora gluténmentesen – Az új, budai Kata Restaurantban jártunk

2023. november 22., 12:36

2019-ben nyitott meg gluténmentes étteremként a Kata Restaurant Pest, amely idén ősszel egy budai egységgel is gazdagodott a Rózsadomb Centerben.

Koreai őrület a Csikágóban – Megkóstoltuk a Briøsh szendvicseit

2023. november 15., 14:44

Roppanós briós habkönnyű tojással, titkos szószokkal és rengeteg sajttal – megkóstoltuk a koreai szendvicskülönlegességet, az eggdropot!

Erdei játszótér, szarvaspörkölt és csodás panoráma – Magyarkúti körtúra az egész családnak

2023. november 10., 13:16

Az Irma-forrásnál kezdődő, könnyed körtúra tökéletes lehet a család minden tagjának, hiszen játszótér, panoráma, finom falatok és patakon való átkelés is akad benne.

Titkos burgerbirodalom a soroksári Duna-parton – DR BBQ a Molnár-szigeten rendel

2023. november 9., 14:39

Filmbe illő helyen, a Ráckevei-Duna ölelésében található soroksári Molnár-szigeten rendel DR BBQ, ahol egy 4 méter hosszú szmókerben készülnek a füstös húsok, szaftos fogások és a vagány burgerek.

„Ha jót eszel, jókedvű leszel” – Ízes reggelik, kiadós ebédek a Reggel Délben-nél

2023. november 9., 11:09

A Reggel Délben előző három éve elég fordulatosra sikerült, ám a finom reggelik, ebédek és az őszinteség végigkísérték a hely mindennapjait.